SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, December 10, 2017

Kod nas ...

…je toliko lijepog u običnim ljudskim životima i mnogo toga sto podsjeća na neka naša jugonostalgičarska vremena. Odlučila sam da malo posvetim vremena što pišući, što isjeći neke članke iz raznih časopisa u regionu . Neću navoditi iz kojih jer nemam namjeru da im vršim reklamu ni propagandnu. Sada imam mogućnost da kupim novine iz Hrvatske i Srbije po svom izboru, kao što smo radili i prije rata, i mogu odrediti šta mi odgovara u tekstu i čemu mogu vjerovati.

Danas vam šaljem prvu sliku i prilog da ga Co ukomponira u prilog.

Sada ću vam opisati nevjerovatnu  atmosferu u Domu mladih u Skenderiji u pretprošli petak za vrijeme koncerta " Dubioza kolektiva" kojem smo i mi prisustvovali. Bilo je toliko publike, što bi naš narod rekao "čovjek na čovjeku". Momci nastupaju u crno- žutoj kombinaciji garderobe, a tekstovi pjesama su toliko primjereni sadašnjem vremenu i situaciji u regionu. 


Šaljem prvi  isječak iz novina o Balaševiću u Zagrebu, jer se nevjerovatno kod mene na koncertu poklopio isti osjećaj koji sam imala kad sam bila mlada i obožavala slušati Balaševićeve pjesme. Radovala sam se posmatrajući te mlade  ljude koji su došli iz cijele BiH i imali tu istu hemiju prema tim pjesmama i svi su znali napamet sve tekstove.

Sedam energičnih momaka na čelu sa frontmenom grupe Branom Jakupovićem priredili su koncert za pamćenje. Koncert je otvoren prvom pjesmom sa njihovog albuma " "Volio BiH" a onda se nastavljalo sa njihovim najpopularnijim numerama sa ranijih albuma a najviše sa posljednjeg pod nazivom "Pjesme  za djecu i omladinu".

Poručili su da mjesta za nacionalizam i fašizam nema.

A najveći vrhunac koncerta je bio kad su kompletnu dvoranu "natjerali" da se simbolično podijele na lijeve i desne i da odvojeno pjevaju. To su popratili riječima  Hajde da probamo nešto nesvakidašnje, . Nešto sto ovdje, u ovoj zemlji nije normalno." Ovim nastupom su se potvrdili kao jedna od najpopularnijih grupa u region (izvinjenje g-dji Kitarević).  Javno je izjavila da ne voli ovaj naziv.


U prilogu šaljem isječak iz novina  o Brani Jakupoviću

PS

Dobila sam prilog koji je Saida Bahtijarević Bekić napisala za Švedski Dnevnik u "sirovom stanju". Poslala mi mejlom i oduševila me.

Njen zadnji boravak je opisala pod naslovom "Uzeh džugum i maštrafu, podjoh na vodu".

Onu atmosferu i situaciju koja u Sarajevu vlada čitavu godinu a o kojoj se šuti. Nema vode ni danju ni noću. Redukcije se opravdavaju zastarom sistema, a pare pojeo nepotizam i korupcija vladajućih. Tako i u svim ostalim problemima. Ovoj TROJKI je najlakše vladati dogovorom ko će, kada i koliko raspucavati jedan: dva naroda pa onda dva: jedan i tako do besvijesti. A i pisani i elektronski mediji im pomažu ili što ih financiraju ili što to ljudi vole čitati pa im raste tiraž. To im služi da prikriju vlastiti nerad, neznanje, glupost, a da ostaju na vlasti, zahvaljujući malim "Hitlerima iz naših sokaka". Saida je te probleme opisala realno, onako kao kad roditelji najviše  vole svoju djecu i ukazuju im na njihove greške i mane da bi postali ljudi. Kad mi stigne link pitaću je za dozvolu da ga pošaljem na blog, jer on je u početku bio posvećen Banjalučanima koji se iz Banjaluke rijetko javljaju. BIH problem postaje internacionalan a od nas Bosanaca i Hercegovaca zavisi hoćemo li se dići i postati normalna zemlja ili propasti u vlastito blato.

Emir Hadžihafizbegović ima reklamu za kupovanje bosanskohercegovačkih proizvoda i spot završava "samo NEK se zna, to je naša Beiha".

Kradem od njega završetak priloga  i nastavit ću pisati o onom sto je lijepo i vrijedno u ovoj zemlji. 

Pozdrav Saima



Link uz Coov komentar

Uz Saimin komentar

Skype

Tekst i rukopis licno Darijanov


Gruzijska cestitka


Labels:

8 Comments:

Anonymous sega said...

Skoro svako jutro kada zavrsim svoje, kucne poslice, aktiviram ovu "kutiju" i pogledam na blog, da vidim sta ima novoga, kako mi je raja i da se malo druzimo. U zadnjih par priloga Saima se pokazala kao najvrijednija. Saima, svaka ti cast za tvoj optimizam i uvijerenje da se u BiH stanje popravlja i da ide nabolje. Da zivim u BiH, sigurno bih se kretao i trazio drustvo kao sto si ti, tvoji i svi nama slicni. Na taj nacin je covijeku ljepse, sto je i normalno. Medjutim, ja sam pesimista iz razloga sto je u odnosu na broj stanovnika ...."sacica" onih zdravih, normalnih.Ja vjerujem da ce proces normalizacije i stvaranja gradjenske drzave, trajati mnogo, mnogo duze. Ako se malo pogledaju sredstva informisanja, moze se zakljuciti da mnogo onih koji su uvukli tri nacionalnosti (za mene vijeroispovijsti) u rat, vise nisu na sceni. Ali, mozda se moze reci da su dosli jos gori, politicari-KRIMINALCI, koji veoma vijesto i perfidno drze svoje "torove".
Novokomponovani politicari, tj. KRIMINALCI uopste nisu naivni. Tko drzi medije .... oni, tko drzi skolstvo ....oni, tko drzi zdravstvo .... oni, tko je i na koji nacin (??) dosao do skupih nekretnina, firmi i ostalog .... oni.
Mehanizmi da se iste uklone sa vlasti ne postoje. Kada i kako, veliko je i slozeno pitanje, pa sam ste strane i veliki pesimista.
Pozdrav svima !
Sega





Monday, 11 December, 2017  
Blogger co said...

Htio sam da komentiram Saimin prilog ali mi je bilo nezgodno da ponovo budem jedini koji se ne slaže s njenim optimizmom. Nisam želio da budem dežurni pesimista ali evo javi se Sega koji dijeli moje mišljenje pa mi je nekako lakše. Ja sam inače u raji poznat kao pesimista iako se ja ne slažem s tim mišljenjem. Za sebe mislim da sam prilično realan, da ne spadam u onu grupu koja za sve govori kako je divno i prekrasno (ovdje u USA je to uobičajeno) i znam da zbog toga nemam puno prijatelja. Takav ću, siguran sam, ostati do kraja života jer teško je starog magarca promijeniti. Dakle, slažes se sa Segom i ne vjerujem da će seu Bosni nešto promijeniti na bolje u narednih, najmanje, pedesetak godina. Pa evo, od kraja rata je prošlo skoro 25 godina a još uvijek se priča ko je koga zaklao, silovao, nabio na ražanja itd. Ratni zločinci se slave kao narodni heroji a malobrojni razumni pojedinci se nazivaju izdajicama svoga naroda. Nove generacije se odgajaju u mržnji prema drugima i drugačijima a pojedini mediji šire laži gore od onih početkom devedesetih. Ako je to razlog za optimizam onda ja nisam ništa naučio u ovih svojih gotovo 70 godina.

Uz ovaj svoj komentar sam zakačio jedan članak koji je veoma blizak mom razmišljanju. Link sam stavio spod Saiminog priloga tako da mu se može lakše pristupiti. Ako neko ima želje da ga pročita, bujrum. A Saimi poručujem da je ovo moje razmišljanje ne naljuti ili oneraspoloži. Jer, ljepše je živjeti ako je čovjek optimista i ako za to ima razloga. Ja, s ove daljine, to nisam i teško da ću svoje razmišljanje promijeniti u skoroj budućnosti.

Monday, 11 December, 2017  
Anonymous Anonymous said...

Dubioza je pravi bend. U Zagrebu su napunili Arenu, 16.000 ljudi. Narod se izgleda poistovjecuje sa njihovim pjesmama

Monday, 11 December, 2017  
Anonymous Anonymous said...

Dragi moji, ne pada mi na pamet da se ljutim ili rastužuje zbog vašeg stava i pesimizma vezano za dešavanja ovde kod nas. Ja se uvijek sjetim vica kad je Mujo pitao Sulju " jesi li ti Suljo čito Na Drini Cuprija a Suljo odgovorio " cuj cito Hodo po njoj".
Tako ja sada živim živim ovde i osjećam mnogo promjena koje idu na bolje. Samo u mom ulazu djeca vise ne pozdravljaju nas za koje znaju da nismo " isti" sa " prijatno" nego sa " dobar dan" .
Kad sam odlučila da ostanem u svom stanu na prvoj liniji svaki dan u tom dugom vremenu sam vjerovala da mora doći bolje vrijeme. I kad je bila najveća tragedija - ranjavanje Frane u obe noge , bila sam borac i optimista.
Tako sada mislim da moram činiti sve da se broj ljudi koji misle kao ja povećava, da se sa takvima družim, da čitam šta pametni pišu i slušam šta pametni govore. Sretni smo da imamo ogroman broj TV programa . N1 televizija i Face TV se ne gase a ovi mediji o kojem Sega piše ne postoje u mom životu.
Na internetu isto. . Prije dva dana objavljeno da je Oliver Dragojević umro. Junački se bori sa bolešću. Fuj za idiota koji je to objavio.
Sada bi zamolila Coa da opet postavi uz komentar sliku porodice mog Frane koji donosi veliku sreću i još veći optimizam
Takodje svim blogerima prva čestitam Novu Godinu sa gruzijskom čestitkom koju nam je danas donjijela Sarajka . Upoznala se sa Franom u restoranu u Tbilisiju Samo sto je čula bosanski govor Frane i sina DorijanaOboje su iz Sarajeva . Muž veliki bivši stručnjak iz " Energoinvesta" radi dalekovode za Njemačku firmu. Sjedili su u drustvu sa novosadski parom kojeg su upoznali na isti način.
Usput šaljem i drugu stranu čestitke koju je napisao nas unuk kojem će 28 12 biti pet godina.
Pozdrav Saima

Tuesday, 12 December, 2017  
Anonymous Anonymous said...

Procitajte na:

www.vijesti.ba/clanak/385777/
www.vijesti.ba/clanak/385782/
www.vijesti.ba/clanak/385677/

Nostalgicar

Tuesday, 12 December, 2017  
Anonymous Anonymous said...

Procitajte jos i ovo(kako su apologeti genocida i izdajnici Bosne vrlo aktivni):

www.vijesti.ba/clanak/386071/
www.vijesti.ba/clanak/385969/
www.vijesti.ba/clanak/386045/
www.vijesti.ba/clanak/386033/
Noostalgicar

Thursday, 14 December, 2017  
Anonymous Anonymous said...

Molim vas procitajte jos ovo -ako zelite.Necu vam vise slati nikakve infirmacije.Ove nove informacije VISE SU OPTIMISTICKE O BUDUCNOSTI BOSNE!?Mozda ce zato najvise obradovati gdju Saimu !?

www.vijesti.ba/clanak/386094/
www.vijesti.ba/clanak/386089/
www.vijesti.ba/clanak/385977/

Nostalgicar

PS:Najzalije mi je sto nisu sada zivi Miroslav Krleza i Fuad Muhic jer bi oni najsigurnije najbolje (najdublje)analizirali sadasnju historijsku situaciju u Bosni ,hrvatskoj i Srbiji i dali bi najmudriju i najperfektniju dijagnozu o ponasanju glavnih barjaktara u toj situaciji.Ne znam po koji put ovih dana citam ponovo :Predrag Matvjejevic RAZGOVORI S KRLEZOM...

Thursday, 14 December, 2017  
Anonymous Anonymous said...

Izvinjavam se nostalgičara ali ova vrsta literature koja dolazi iz ovih naših podneblja i koju preporučuje bilo ko, koga ne znam,ko je odakle je za mene nema nikakvog značenja. Poštujem samo ime i prezime i osobenosti. A imam toliko malo vremena za hiljadu lijepih stvari.
Ali nevjerovatno koincidencija s tobom. Kupila sam knjigu Igora Mandica " Predsmrtni dnevnik" i shvatila kolika je genijalnost tog književnika.
Onda mi je pala na pamet školska lektira . I svi velikani kojisu bili obavezni i oni koji nisu. Pa sam nabrajala u sebi: Krleža, Vladimir Nazor, Petar Preradović, Simo Matavulj, Prezihov Voranc, Branislav Nusic , Laza Lazarević, Radoje Domanovic,Mesa Selimovic, Lav Tolstoj, Dostojevski. Maksim Gorki, Šekspir i onda stala. Sigurna sam da i danas ima puno mladog svijeta koji odlazi u biblioteke ili na Internetu
pronalazi sličnu literaturu, jer su većinom elektronski obrazovani.
A ovi portali za koje nemam pojma ko ih piše su za mene zaista gubljenje dragocjenog vremena. Pogotovo u mojim 70-tim godinama kad sigurno ne znam koliko će ga još biti.
Srdačan pozdrav Saima Rak

Friday, 15 December, 2017  

Post a Comment

<< Home