SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, December 18, 2016

Sentiš

Sentiš
-...plešete´li ovaj ples? (pitam.)
- ...rado. (odgovori)
- Ovo je sentiš. Pa oprostite ako Vas budem okretao uvijek na istu stranu.
Drugačije ne umijem. (upozoravam)
- ....ne mari... (odgovori)
,a sa Ćajevčevog razglasa u sali Ćajevca,    tugaljivo je pjevao Omer , „O, Dona...“
-Oprostite, ima nepisano pravilo... ono tri plesa. Iz„bontona...“ a vidim i vaše drugarice...
-Niko mene ne čeka. (odgovori)
- Ja sam Grof. Oprostite, nisam se ni predstavio....Vi ste..?
-Kolinda.
Nećete zamjeriti ako Vas otpratim do kuće. Ja sam iz Šehera...gdje stanujete...?
-...kod Poljoprivredne škole....(odgovori, poslije zadnje (8) osmice te subote)

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ova bi fotografija komotno moglo biti u nekoj vrhunskoj americkoj galeriji "filmskih faca". Sto ti je nas bosanski "covo" . Svugdje prispio.
Pozdrav Saima

Saturday, 24 December, 2016  

Post a Comment

<< Home