SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, April 02, 2016

In memoriam - Meliha Husedžinović

Da nije Interneta mnogo toga bi nam ostalo nepoznato. Preko facebook-a saznadoh da je u Sarajevu 31. marta preminula Meliha Husedžinović, sestra moje školske kolegice i aktivne suradnice bloga, Saime.

Iz Saiminih javljanja smo znali da joj je sestra već duže vremena bolesna. Saimino odsustvo s bloga mi je govorilo da nešto nije kako treba jer ljudi se obično povuku u sebe kada ih privatne obeveze okupiraju. To se, čini mi se, potvrdilo i u ovom slučaju. Meliha je izgubila bitku s opakom bolešću i otišla tamo gdje ćemo i mi svi samo još ne znamo kada.

Meliha, po profesiji historičar umjetnosti, je rođena 1945. godine u Banjaluci, gdje je radila u umjetničkoj galeriji sve do diplomiranja, kada se zaposlila u Umjetničkoj galeriji B i H u Sarajevu. Godine 2001., poslije dvadeset godina predanog rada, postavljena je na mjesto direktora galerije gdje je ostavila duboki trag u toj instituciji. Cijeli svoj život je predano radila na populariziranju umjetnosti, posebno u vremenima kada za umjetnost nije bilo dovoljno razumijevanja niti novca kao što je to period iza ovog zadnjeg rata. Meliha je oko sebe okupljala zaljubljenike u umjetnost koji su nalazila načina da u ta teška vremena spriječe da se luč kulture ne ugasi pred vjetrom primitivizma koji je zahvatio naše krajeve.

Iza Melihe je ostao duboki trag dobrote koji niko ne može osporiti. Saimi i ostaloj ožalošćenoj familiji upućujemo naše iskreno saučešće.

UZ ENISIN KOMENTAR





Labels:

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Upravo je tako Co, ja sam u zadnjih mjesec dana bila neprestano sa Melihom, koja se svaki dan pomalo gasila. Uvijek sam u nekom kratkom periodu uspjevala da se javim kratkkim komentarom. U ovoj drzavi ako spadaš u one bolesnike kojima nema lijeka, nemas nikakve pomoci da ti zdravstvene ustanove pomognu. Onda das sve od sebe da pokušavaš na. Sve moguce alternativne nacine da produžiš zivot i ozdravljenje. Stalno sam mislila i Na Natasu kod koje je sa mamom slična situacija. Ne mozes imati neke velike inspiracije. Sretna sam da Natasa ima svoj talenat i radionicu preko kojih bar malo puni svoje baterije.
Hvala na izjavama saučešća. Zlatko je stigao sinoc, Frane jutros a Sejo stize sad za sat vremena. Sahrana je u ponedeljak a sad sam u njenom stanu i dolazi puno svijeta.
Tuga i žalost je velika . Pozdrav Saima

Saturday, 02 April, 2016  
Anonymous sega said...

Postovana Saima,
tebi kao i ozaloscenim porodicama i prijateljima, povodom smrti tvoje sestre upucujem najiskrenije saucesce.
Sega

Saturday, 02 April, 2016  
Anonymous Natasa said...

Draga Saima,
teško i bolno je izgubiti najbliže, pa iako mi se čini da razumijem što ti i obitelj prolazite, to u potpunosti razumijemo tek kad se nama dogodi.
Miljenko i ja poznavali smo tvoju sestru i cijenili njen rad, baš kao svi Banjalučani koji vole umjetnost.
Iskrena sućut tebi, obitelji i prijateljima.
Nataša i Miljenko Bokan

Saturday, 02 April, 2016  
Anonymous Dubravka said...

Draga Saima moje iskreno saucesce tebi i cijeloj familiji.
Poznavajuci te ovako preko bloga, ja te uvijek kao snaznu osobu. Zelim da ostane tako i poslije ovog gubitka. Kad nam zuvijek ode draga i bliska osoba, ode i dio naseg zivota, djetinjstva ili mladosti.
Dubravka

Saturday, 02 April, 2016  
Anonymous Enisa said...

Meliha je moja generacija iz Gimnazije. Susretali smo se na proslavama mature osim ove poslednje 50. godišnjice. Znala sam da je Meliha teško bolesna, pitala sam Saimu o njoj i nadala se da će pobijediti bolest. Nažalost nije uspjela. Suosjećam sa porodicom. Neka joj je laka zemlja sarajevska.

Šaljem par slika na kojim je Meliha.

Enisa

Sunday, 03 April, 2016  
Anonymous Anonymous said...

Saimi i njenoj familiji moje iskreno saucesce

Babo iz Amerike

Sunday, 03 April, 2016  
Anonymous Anonymous said...

Draga Saima ,

Tebi i Tvojoj familiji najiskrenije saucesce

Fahro i Sejo Bahtijarevic

Sunday, 03 April, 2016  
Anonymous Dzindici said...

Draga Saima,
Meliha ce ostati u vasim, ali i nasim uspomenama dok i mi ne podjemo istim putem.
Iskreno saucesce tebi i cijeloj porodici,
Emira i Sasa

Sunday, 03 April, 2016  
Anonymous Aljosa Mujagic said...

Polako nas napustaju ljudi koji su svoj zivot utkali u Banja Luku njene galerije, muzeje i kulturna dogadjanja koja su dala nasem gradu ono sto je on znacio prije 25 ili 26 godina. Ostace njeno ime utkano u sjecanja nas koji jos uvjek u srcu nosimo grad iz nasih mladih dana, grad mladosti i zajednickog zivljenja. Kao i mnogi prisiljeni da napuste grad mladosti i ona je ponijela traume u predivno Sarajevo koje joj pruzi sansu da svoje znanje prenese na njegove stanovnike. Trauma iz ratnih dana sigurno doprinese narusavanju njenog zdravlja sto ubrza odlazak sa ovoga cudnovatog i lijepog svijeta. Odrastajuci na Medreskom, na sedrama i Studencu imao sam srecu da upoznam clanove njene porodice, Husedzinovice, koji ostavise traga u Bosanskoj Krajina a posebno u Banja Luci.

Nadam se da ce joj dusa naci smiraj a porodici izrazavam iskreno saucesce.

Aljosa Mujagic

Sunday, 03 April, 2016  

Post a Comment

<< Home