SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, December 30, 2015

In memoriam - Tihomir Čutura

Ponovo tužna vijest

Moj dugogodišnji prijatelj, drug i radni kolega, Tihomir Čutura, preminuo je jutros u rodnoj Derventi.

Bio je tih, miran I nenametljiv, ali mnogi su ga poznavali. Poznavali su ga kao dobrog inženjera i stručnjaka.

Rat ga je natjerao u Njemačku, pa Kanadu. Na kraju se obreo u Derventi u roditeljskoj kući.
Ubrzo je ostao bez majke. Mladji brat sa porodicom živi u Americi.

Živio je sam sa dosta narušenim zdravljem, srce je radilo sve teže i sve se slabije kretao.
Jutros se konačno smirio.

Čutura, neka ti je laka crna zemlja

Tvoj prijatelj Čadjo.



Sega - UMJESTO KOMENTARA

Co… evo baŠ sada sam pogledao blog i vidim vijest za Tihomira Čuturu.

Nedavno, poslije 30-tak godina sam stupio u vezu sa nekoliko drugara iz Tehničke škole (prvi razred 67/68). Ja sam pronasao jednu sliku na kojoj je i Tihomir Čutura, jedan veoma draga ličnost. Bio je miran i malo povučen, medjutim istovremeno zanimljiv i uvijek spreman za šalu i svoju specifičnu dozu humora.

Na slici koju ti šaljem on stoji u zadnjem redu, drugi sa desne strane.

Njegovoj porodici i svim prijateljima upućujem iskreno saučešće a tebi Čut, kako smo te zvali, neka je laka zemlja i ostačeš u našim sjećanjima .

Sega


Labels: ,

2 Comments:

Blogger co said...

Tihomira Čuturu sam poznavao iz fabrike. Nismo se družili ali ga se sjećam kao mirnog „momka“ koji je readio u RRT-u u Novakovićima. O njegovoj sudbini za vrijeme rata nisam znao ništa kao ni o mnogim drugima s kojima sam radio u profesionali.

Kada je Čađo spomenuo da se vratio u Derventu, prelistao sam Internet i pronašao jednu sliku na kojoj se nalaze profesori iz Dervetnske Gimnazije u kojoj je predavao stručne predmete. Nažalost, na slici se nalazi u zadnjem redu, malo zaklonjen od drugih pa je nisam mogao iskoristiti za blog jer predpostavljam da bi ga se mnogi sjetili kada bi vidjeli sliku.

Tiho je otišao prerano, kao i mnogi iz naše generacije i njegova smrt kao da postaje više pravilo nego izuzetak.

Tihinoj familiji, prijateljima i poznanicima upućujem naše iskreno saučešće.
Nera i Co

Thursday, 31 December, 2015  
Anonymous Emira said...

Dragi Cado,
znam kako boli kad izgbis dragog prijatelja.
Tebi i Cuturinoj familji iskreno saucesce,
Emira

Thursday, 31 December, 2015  

Post a Comment

<< Home