SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, May 31, 2015

Uz Aljošine priloge

Nakon dužeg vremene pregledajući foto albume (kojih zaista imam mnogo) naidjoh na ove dvije.

Ne znam da li Aljoša ovo piše iz glave ili ima neku dokumentaciju koja mu služi kao podsjetnik. Toliko toga je lijepog napisao o vremenima napretka naše industrije, ljudske saradnje i timskog rada na mnogim nivoima. Plata i relativno dobar način dobijanja stanova zaslužnim. 

Moja sjećanja na rad u Rudi Čajavecu od septembru 1967.  do februara 1971. godine su lijepa. Medju mojim radnim kolegama sam imala nadimak Njonjo iz tada popularne humorističke serije.

Mislim da su ove fotografije negdje iz proljeća 1969 god.

Pisala sam članak u našim novinama i došli su neki drugovi da mi kažu da su me predložili u SK. Bio je prijem vise članova. Poslije toga mislim da je ovo bilo Kozaracko kolo.

Na prvoj slici ne znam ničije ime, a na drugoj mislim da prepoznajem neke kolegice ali nisam sigurna.

Gledajući sebe, mislim da mi je nadimak dobro pristajao jer vidim da sam bila i "mrka i krupna " kao taj glumac. Zaboravila sam mu ime, ali se sjećam da je u jednoj seriji bio popularan kao "Jataganac".

Pozdrav Saima

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Za gdju Saimu:
"JATAGANAC"je nadimak direktora Bozidara Soldatovica koga je u Seriji "Bolji zivot"(1987.) glumio srp.glumac Josif Tatic(1946-2013).
Babo iz Amerike

Sunday, 31 May, 2015  
Anonymous Saima said...

Hvala Babi iz Amerike za informacije o Josifu Taticu. Nisam znala da je skoro moja generacija, a niti to da je umro.
Ovde sa jako rijetko daju informacije o dobrom i kvalitetnim umjetnicima iz vremena bivse domovine.
Ove nove drzave ne lice na drzave pa se tako i odnosimo prema njima.
Za naziv REGION nemam nikakvih emocija. Mislim da necu nikad vise zaboraviti ime ovog velikog glumca.

Pozdrav Saima

Saturday, 06 June, 2015  

Post a Comment

<< Home