SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, January 13, 2014

Zlatan Vehabović - akademski slikar

Rođen je u Banjaluci 1982.
S roditeljima je kao dvanaestogodišnjak, 1994.  izbjegao u Zagreb. Završio je Akademiju likovnih umjetnosti u Zagrebu i nastavio s doktorskim studijem.  Imao je 10 samostalnih izložbi, te sudjelovao na preko 40 grupnih izložbi u Hrvatskoj i inozemstvu. Dobitnik je mnogih nagrada.
Trenutno izlaže devet svojih radova u Laubi; Prokleta posada – naziv je postava. 
Prokleta posada

S obzirom na lošiji kvalitet mojih fotografija dodala sam snimke profesionalnih fotografa.
Slike snažno potiču na razmišljanje, o temi i o autoru. Samoća, odnos prema Prirodi, Sloboda? Slike sa snažnom  porukom! Osjećam nelagodu, pa i krivnju. Slike su bile dugo u meni poslije posjeta izložbi.
Iako se radi o iznimno vrijednom likovnom izrazu, ne bih ih poželjela imati u svom domu. 







U izložbenom prostoru, danas, 10.01. u 15h, istina u vrlo neobično vrijeme, bili smo samo mladić koji prodaje karte i suvenire i ja. Bio je vrlo drag, pa me je fotografirao. Nakon pregleda izložbe u foajeu sam ugledala mladog slikara, bio je sam, potrudila sam se upoznati ga. Drag mladi čovjek. Složili smo se da su teme dosta mračne. Sve ostalo bile su pohvale.
Izradio je tri ilustracije za naslovnicu Jergovićevog novog romana Rod, izabrala sam ovu:

Dodajem i dva njegova ranija uratka.
Raduje uspjeh prognane banjalučke mladeži.
Nataša

Joy Division



Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Krasan prilog o jos jednom mladom i talentovanom Bosancu. Prije nekoliko dana na TVAl jezzira Balkans naletila sam na prilog o Sent Luisu. Neki americki novinar nisam naisla na pocetak je govorio:" Da je Sent Luis pocetkom devedesetih godina bio grad na umiranju. Dolaskom Bosanaca kojih danas, on tvrdi ima oko 75.000 hiljada, sto je meni nevjerovatno, ali nema razloga da ne govori istinu, taj grad vibrira, zivi.
Ta vibra je nesto posebno i u zraku se osjeca pozitivna energija.
Citajuci o ovom mladom umjetniku, razmisljam koliko imamo talenata, po cijelom svijetu
Ranije je na ovom blogo bilo i puno priloga o uspjesnoj djeci nasih blogera, ali je polako nestajalo.
Da li je to razlog nase gradjanske skromnosti, kako smo odgajani ili su se blogeri umorili .
Lijepo je od Natase sto je otisla na izlozbu, jer mi se cini da bi vrlo malo ljudi znalo za njega, sto se tice i nasih i hrvatskih medija. Hvala Natasa.
Pozdrav Saima

Tuesday, 14 January, 2014  
Anonymous Emira said...

Sretan rodjendan Natasa!




Prilog kao I svi tvoji prilozi kvalitetan,opsiran sa puno dobrih slika I puno dodatnih podataka da I svi koje interesuje mogu nesto novo saznati, mozda nauciti.
Za slike se slazem , divne su, osjeti se zelja autora da svojim slikama potakne na razmisljanje, protest.
Emira

Sunday, 19 January, 2014  
Anonymous Nataša said...


Hvala objema, Nataša

Monday, 20 January, 2014  

Post a Comment

<< Home