SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, January 25, 2014

Draga rodice Saima

Prilog je uklonjen na zahtjev autora. 

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

Sunday, 26 January, 2014  
Anonymous Izet said...

This comment has been removed by a blog administrator.

Sunday, 26 January, 2014  
Anonymous Nada said...

This comment has been removed by a blog administrator.

Monday, 27 January, 2014  
Anonymous Anonymous said...

Dragi moj Grofe
Tvoje pravo je da to uradis. Ja pisem da ti se zahvalim
Za tvoju recenicu na komentar u prilogu " Jesam li ja luda" ....??
...samo ti Saima pisi.Znaci mi jako puno jer držim do tvog misljenja.
Na ovom blogu niko nije vise napadan od Nade i mene od kad smo se uključile.
Sve smo izdržale i nismo odustajale.
Ja sam bila jako nesretna onaj dan kad me prijateljica koja nije bila ucesnik, nazvala i trebala sam tu rečenicu podebljati ili napisati velikim slovima.
Ko je mogao da joj kaze samo " da sam bila na tevhidu
( ja sam dugo znala da se zove tehvid), ali ovako je po novom.
Znaci unaprijed je bilo poznato da ce to biti ili je neko svjesno želio da povrijedi moju kolegicu.
U Sarajevu se vec od 1995 god. 95% sahrana obavlja na vjerski nacin kod svih konfesija.
Tevhid se obavijestava putem novina. Gdje ce biti održan, da li u džamije ili kod kuca. Dolaze svi koji osjecaju potrebu da dodju , niko se ne poziva posebno. Obično se održava poslije dzenaze, nakon sedam dana i ne obavezno nakon četrdeset dana.
Mojoj prijateljici su roditelji umrli davno prije rata.
Meni se cinim da je ona sve pobrkala, jer nije sigurno u djetinjstvu odgajana kao vjernica. Nazalost nije se potrudila ni da nauci bar osnovne stvari o običajima u svojoj religiji. Zato mi je zao sto sam ucestvovala u tome.

Za mevlude se usmeno poziva a održava se za sretne dogadjaje u zivotu, ali mislim da se nikad nije povezivalo sa rodjendanima.
Drago mi je i zbog tvoje vidovitosti u pogledu Reisa. Prije par godina reci nesto na glas protiv Reisa bilo je ludost.
Danas najveci broj njegovih i istomisljenici pricaju " da je on bio najvece zlo za BiH.
Kruze price da ima biznis i cjeli sprat u zgradi "" Bosmal". Čitav jedan sprat poslovnog prostora u najskupljoj zgradi u Sarajevu.
Ovo nisam očima vidjela i usima cula kao zvanicnu informaciju.
Pisem je samo da se upitan hocemo li ikad doci pameti i zivjeti kao " sav ostali normalan svijet" .
Pozdrav tebi i blogerima
Saima

Tuesday, 28 January, 2014  
Anonymous Nada said...

Zaboga Grofe sta bi ? Tekst je uklonjen nakon mog komentara. Ne sjecam se da sam nesto napisala sto bi te povrijedilo. Bar mi nije bila namjera.
Lijepi pozdrav, Nada

Tuesday, 28 January, 2014  
Blogger co said...

Malo objašnjenje.

Grof me je zamolio da prilog uklonim a ja sam nakon toga izbrisao i komentare jer mi se činilo da nije logično imati komentare na prilog koji ne postoji. Možda to nisam trebao učiniti ali sada nema nazad. Izbrisani komentari se ne mogu vratiti.

Što se tiče razloga uklanjanja priloga, prepuštam grofu da odluči da li će obznaniti razloge ili ne.

Tuesday, 28 January, 2014  

Post a Comment

<< Home