SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, July 19, 2013

Evropa

Zastave
Jutros sam sa zaprepastenjem procitala u novinama izjavu Karamarka da BIH nece uci u EU dok se ne sredi pitanje Hrvata. To je to, znaci. Odnosno, to je jedna od stvari s kojom EU nece prljati ruke, pa je vruc kesten u rukama Hrvatske.

Televizor je s lijeve strane moga radnog stola, pa ako me nesto zanima, pratim vise uhom nego okom. Sama proslava ulaska me i nije nesto odusevila. Bilo je prilicno dosadno. Zadovoljno sam primijetila da centar Zagreba nisu previse usminkavali ( vjerovatno zbog besparice ). Nije me iznenadila brojnost delegata ( koliko asocijacija na ovu rijec ) iz regije. Regija je u ovom slucaju sinonim za trenutno uspavanu Jugoslaviju.

S nestrpljenjem sam cekala ponoc da se napokon nadjem s druge strane granice, izvan domasaja bratskog zagrljaja. I moram priznati da sam osjetila veliko olaksanje gledajuci vatromet koji nam je osvjetljavao put u EU. Od Evrope meni dosta.

Ali zadovoljstvo nije dugo trajalo. Vec sutradan samit razvrstanih. Doduse bez Dodika, ali s Nikolicem ( zna se tko je gazda ). Nedugo zatim Josipovic u BIH, iz BIH zurno u Dubrovnik da doceka Radmanovica. Ma bolje da me niste culi kako psujem.

Hrvati u BIH su izgubili rat i zato imaju to sto imaju, odnosno nemaju. Navodna briga o njima samo je izgovor da se BIH dovede u stanje drzavnog funkcioniranja. Ono sto je bio zadatak Visokog predstavnika sad je uvaljeno Hrvatskoj. Kad samo pomislim koliko je duga granica sa Srbijom, pa jos uracunam meka podrucja, nisam vise tako sigurna ni unutar granica EU.

Moja prijateljica cesto sa dobrohotnom zaviscu gleda na vas prekomorske. Uvjerena je da je tamo sve med i mlijeko. Davno sam odustala od toga da je uvjeravam da grah nije svima isto pao, kao uostalom ni ovdje. Ali na jednom sam vam i ja zavidna, a to je sto ste daleko od svih ovih sranja.

Ako bih trebala dati jednu opcu napomenu, onda je to da smo mi, ovdje u Hrvatskoj, previse toga prosli da bi s velikim ocekivanjima usli u EU. Nemamo drugog rjesenja, i to je to.

Nada Stefanac

Zagreb, 17. srpnja, 2013.

Broncana maketa centra

Buducnost EU je ogladnila

Datum ulaska

Detalj u Bogovićevoj

Dobro došli u Zagreb

Novi WC

Pod repom je živo

Pod zvjezdanim nebom EU, i ja sam tu

Proba

Zasluženo odmor

21 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bosna i ne treba u Evropu jer je ona kolijevka "ljudozderske civilizacije"(R.Tagore).Evropu vode hegemonisticke zemlje i ona boluje od hronicne bolesti EVROPOCENTRIZAM.Evropa ne zeli nikoga ko je vezan sa Orijentom(Bosna,Turska)jer smatra da je Zapad(Oksident)alfa i omega svega.Evropa je uvijek kriva za tragediju Bosnjaka,a stiti uvijek Srbe i Hrvate jer su dio njene ideologije,koja je pocela u srednjovjekovlju.
Haski sud i njegove odluke su simbol Evrope i Zapada i njihove civilizacije i demokratije zasovane na predrasUDAMA I HEGEMONIZMU.
HERETIK

Friday, 19 July, 2013  
Anonymous Posmatrac said...

Postujem tvoje misljenje ali ne mogu se bas sloziti sa njime. Evropa jest skup evrocentricnih drzava koje ustvari nije briga za nikoga, pa tako ni Bosnjake ni Srbe ni Hrvate. To je vise puta dokazano. Takodjer nije realno reci da je Hag anti-Bosnjacki jer je presudama dokazao suprotno. Evropske zemlje u ratu su pokazale potpunu ignoranciju za nase balkanske sukobe, Oni i nemaju ideologiju, a jedino sto ih povezuje je historija njihovih medjusobnih sukoba.

No mi smo tu gdje jesmo, valja zivjeti. U pravu si da BiH ne treba EU jer bolje razumije umjetnost zivljenja. Ali ekonomija i sposobnost da se uredi drzava je nas kamen spoticanja. Nema danas idealno, a po meni najbliza tome je bila Jugoslavija. No ako narod dodje pameti..

Friday, 19 July, 2013  
Anonymous Anonymous said...

Gospodjo Nado, problem Hrvata u Bosni prouzrokovala je Hrvatska i otac nacije ¨genijalni strateg¨ Franci. U stvari tog problema vise i nema jer Hrvata u Bosni, fakticki, vise i nema. Prvo pomozite sebi, ali to izgleda nemoguca misija.
Bosanac

Saturday, 20 July, 2013  
Anonymous Anonymous said...

Vidljivo je iz teksta da nisam pisala o Evropi, pa ni o polozaju Hrvatske u njoj. Moj cilj je, kao i kad sam prelazila granice, tako i sada, skloniti se od divljanja nacionalizma ma gdje se skrasila. Za ostalo sam se brinula sama i brinuce se i nadalje. Vi Heretik ne kazete implicite, ali se stice dojam da BIH dozivljavate kao iskljucivo muslimansku zemlju, ili ste bar zabrinuti samo za jedan njen segment.Kakve god da su Evropa i Amerika, prisjetite se kako su gotovo ugurale u ruke Bosne i Hercegovine priznanje, s namjerom sprjecavanja ratnog sukoba. S puno toga se slazemo oko karaktera Evrope, ali da je tako nesklona BIH, ne bih rekla, a ne znam ni koji bi joj bio interes.
Posmatrac, pretpostavljam da mislite na Titovu Jugoslaviju, Jer postojala je i ona Karadjordjevica, i post titovska, i ona Miloseviceva. Tesko da netko s ove stranice ne zali za njom bez obzira na sve njene manjkavosti. Mozda bas iz razloga sigurnosti. Vjerovatno Vam se cini da to previse naglasavam, ali ekonomija nam nije bila jaca strana. Prosperitet sedamdesetih je kratko trajao, da bi se nakon Titove smrti sve pocelo sunovracivati.
Hoce li se BiH naci u zagrljaju Srbije, Turske, EU, ili ce opstati sama, meni je svejedno, ali bi mi bilo drago da to bude po zelji bar 70 % njenog stanovnistva. I stvarno ce mi biti krivo ako se HR bude mijesala u stvari te drzave, pa makar to bilo i po nalogu EU.
Nada Stefanac

Saturday, 20 July, 2013  
Anonymous Anonymous said...

Gdo Nado,
Nekada su DOBRO BOSNJANI(kasnije Bosnjaci)bili svi stanovnoici Bosne dok u 19.v.nije se rodila velikosrpska (I.Garasanin)i velikohrvatska(A.Starcevic) ideologija koja je nacionalno podijelila stanovnistvo Bosne.Zbog sukoba tih ideologija 2 puta su Bosnjaci dozivjeli tragediju zbog velikosrp. i velikohrv.ideologije(Sporazum-Cvetkovic-Macek,sporazum u Karadjordjevu).Tvrdnja da ja Bosnu smatram musliman.drzavom je apsolutno netacna,jer pogresno tumacite moje misljenje.Trebate provjeriti historij.cinjenice,pa se uvjeriti da sam u pravu.A naziv Muslimani za Bosnjake i Bosna kao musliman.drzava je terminologija Habsburgovaca i velikosrp.i velikohrv.idelogije...od 19.v.U ovom ratu i Hrvati i Srbi u BiH-u imali su svoje patrone u susjedstvu i u Evropi i u svijetu,a Bosnjaci su bili usamljeni.
"Jadna Bosna tako daleko od Boga a tako blizu Srbije,Hrvatske iCrneGore"(parafraza izreke meksikanskog kaudilja Hose Porfiria Diaza:"Jadni Meksiko tako daleko od Boga a tako blizu SAD-a")
PS:Ja sam uvijek bio i bicu Bosnjak a ne Musliman jersam veliki ATEIST.
heretik

Saturday, 20 July, 2013  
Anonymous Anonymous said...

@ Bosanac
Ako niste razumjeli prvu recenicu u mom tekstu nadam se da Vam je moj gornji komentar pojasnio da se radi o strahu od mjesanja jedne drzave u poslove druge i to, priznacu, iz u dobroj mjeri sebicnih razloga. Naime, posljedice takve politike snose mali ljudi, a politicari se izvuku. O tome ima li Hrvata tamo, ili nema, tko je kriv ako ih ima, a tko ako ih nema, niti je tema ovog teksta, niti ce ikad biti tema mojih tekstova. Ako nacionalne interese Hrvata u BIH nisam branila kad sam zivjela tamo, ne vidim razloga da to sada cinim. Recenica koja pocinje sa " Hrvati su rat izgubili..." iskljucivo je reakcija na iritantnu Karamarkovu izjavu, i ako Vas je iz nekog razloga povrijedila onda se ispricavam . Ja se libim pisati o BIH upravo iz razloga sto situaciju na cijelom njenom podrucju nisam poznavala ni kad sam zivjela tamo, zato su moje teme BLuka prije i pocetkom rata.
Nada Stefanac

Saturday, 20 July, 2013  
Anonymous Anonymous said...

@ heretik
Ja sam Vam po pitanjima nacije dibidus neznalica. Neka sebe zove tko kako hoce samo nek' si ne pridaje ekskluzivitet, odnosno nek' nije Veliki, pa i ateist bio. Ja zasad ostajem pri Muslimanima jer mi je tako ljepse, poznatije, prisnije.

Saturday, 20 July, 2013  
Anonymous Anonymous said...

Ispricavam se, anonimni posjetilac sam ja.

Nada Stefanac

Saturday, 20 July, 2013  
Anonymous Anonymous said...

Za Anonimus-a:
I ti si ekskluzivist jer prihvatas
naziv Muslimani za Bosnjake,sto je produkt vjerskog i ideoloskog ekskluzivizma K-a und K-a sistema,a sto je prihvatio i velikohrvatski i velikosrpski etnocentricki ekskluzivizam,kao i komunisticki totalitarizam.Ja sam od obicnog ateiste postao VELIKI ATEIST poslije progona iz Bosne jer su moji progonitelji VELIKI EKSKLUZIVISTI:vjerski i sovinisticki ekskluzivisti.
heretik






Saturday, 20 July, 2013  
Anonymous Anonymous said...

@ heretik
I vrapci na grani znaju da sam VELIKI ljubitelj nickova, ali i to da o " ozbiljnim " temama pisem pod punim imenom i prezimenom. ma kako to pisanje bilo nemusto. Za svakog tko cita bez poveza na ocima, a pritom je stalno prisutan na blogu je jasno da je anonimni komentar moj. Ipak potrudila sam se da brzo ispravim propust. Gotovo da se osjecam zadovoljno zbog nenamjernog propusta, zarobljena u povijest i obljepljena etiketama.
Oprosti Co za ovo prose....nje.
Nada Stefanac

Sunday, 21 July, 2013  
Anonymous Anonymous said...

Ja sam vec 20 dana u EU i mogla bi pisati puno toga, ali trenutno nas je 11 kod nas, razno raznih i pravo uzivamo.
Jutros rano dok svi spavaju uhvatih vremene da se javim jer je tema vrlo ozbiljna i nuzna za ovo sve sto se desava.
Priblizavaju se izbori u BiH i da nije bloga ne bih pojma imala da se u Bosni rasplamsava cetnistvo i ustastvo ( ili bar samo manifestacije od manjine).
Muslimani ( to su ipak najzesci vjerski propagatori zadovoljno trljaju ruke jer ovi zadnji rade za njih.) To vec gledamo sve ove godine poslije rata. I kad SDPpobjedi i oni krenu udvaranjem vjerskim vodjama, jer znaju da njihovi podanici najvise pomazu da se nista novo u Bosni nemoze pojaviti.
Od svih komentara sa Nadom se najvise slazem. Najvise se susrece sa realnoscu. Mnogima ce trebati 50 god ili nikad da im se to desi .
Nek oproste oni koji po hiljaditi put spominju istoriju i austrijance i srbijance i hrvate i turke i Franju i Milosevica oprostite Razne p.......... Materine,, jer mi od toga nemamo nista i to nas nikad nece dovesti do svjetla u tunelu
Da vidite i cujete seljaka ovde u ovom selu ste pricaju o EU i kako napadaju moje susjede Slovence direktno i agresivno,da su njih dvoje (Slovenija ) krivi sto je Hrvatska usla u EU. Ja mislim da je Nadin tekst najbolji pokazatelj stvarnog stanja i ulaska Hrvatske u EU. Oni su prozjerali cetnike za sva vremena. Ovde se niko ne usudi ni jednim gestom pokazati bilo sta od toga.
Bosna ce najgore proci i nikad nece uci jer su se cetnici i ustase u nju sjergale i rade sta im volja.
U Srbiji se ustase protjerale i niko ne smije tomo pokazivati tu ideologije
Zato draga Braco Bosanci, pustajte i dalje muslimanima . cetnicima i ustasama da nam kroje sudbinu .
Pozdrav Saima

Monday, 22 July, 2013  
Anonymous Posmatrac said...

Postovani Heretice

ako mogu da Vas dopunim, od doba Dobrih Bosnjana Bosnom je harala i velikosrpska i velikohrvatska ali i velikomuslimanska ideologija (Otomani) koje su sve skupa podijelile stanovnistvo. Da budemo posteni, bilo je belaja sa sve tri strane nažalost.

Takodjer ne bi rekao da su samo Hrvati i Srbi imali patrone jer nažalost sve tri strane korištene su za ciljeve velikih stranih interesnih sfera, što traje sve do danas.

Nažalost Muslimani su najviše stradali zbog poznatih razloga.

Što se tiče velikohrvatske ideologije ako dozvoliš, ona je bila kratka, od 1941-44 i od 1992-1994. Sve ostalo je ustvari ideologija interesne sfere Vatikana. No ne treba misliti da muslimanski kao i pravoslavni svijet nema ovdje svoj jednaki interes koji pokušava ostvariti evo sve do danas.

Kao što vidiš, moje je viđenje da je svijet u BiH vrlo prisutan svidjelo se to nama ili ne. A i ne vidim da će se to promijeniti, jer Bosna je oduvijek bila neka vrsta protektorata velikih sila.

Ono što bi stanovnici BiH trebali je držati se ZAJEDNO a ne dijeliti se, kao što evo i ti dijeliš.

Hvala na pažnji

Monday, 22 July, 2013  
Anonymous Anonymous said...

"Ko ne razumuje proslost-uvijek ostaje dijete"(CICERON)
Ovdje dvije gospodje pogresno tumace sadasnjost Bosne jer ne razumiju da je ona posljedica antibosnskih hegemonistickih i sovinistickih idelogija iz 19. i 20.st.Treba razumjeti KAUZALNOST(PRINCIP KAUZALITETA),tj.povezanost uzroka i posljedica taj ne objasnjava tacno dogadjaje(historijska zbivanja)Bez Paveliceve i Mihajloviceve,te Tudjmanove i Miloseviceve ideologije ne moze se sadasnostBosne utvrditi,jer cetnistvo i ustastvo imaju uvijek svoje protektore u Beogradu i Zagrebu u cilju istrijebljenja Bosnjaka.Izetbegoviceva konzervativna ideologija nastala je kao posljedica Tudjmanove i Miloseviseve idelogije,odnosno one nisu omogucile formirane vodece demokratske i liberalne stranke u Bosni.Sudije Ustavnog suda BiH-a postale historijski odgovorne jer su pred rat dozvolile formiranje nacional.partija u BiH-u.Daytonski kriminalni sporazum nije zabranio nqacionalne stranke u BiH-u(sto je morao da ucini!).Cak su se trojica nacional.lidera ponasali kao heroji u Daytonu uz podrsku zapadne diplomacije(SIC!).
heretik


Monday, 22 July, 2013  
Anonymous Anonymous said...

Za POSMATRACA:
--Smatras netacno da su sve tri naroda podjenako kriva za histirijsku sudbinu Bosne i sadasnju situaciju u BIH-u.Medjutim,historijski izvori i cinjenice govore suprotno.Samo su Bosnjaci dozivljeli 8 puta genocid i do ovoga rata nisu imali pravo upotrebljavati svoje nacional.ime niti nazivati svoj jezik pravim imenom(od 1907.god.kada je K-a und K-a sistem zabranio upotrebu bosanskog jezika-koji je bio sluzbeni jezik BiH-a od srednjovjekovlja-i naturio BiH-u upotrebu sh-a jezika.
Da li ti je poznato ,g.Posmatracu,da je 1946.god.bosnjacki politicar Husaga Cisic trazio od predsjednika Skupstine Jugoslavije M.Pijade i ministra kontituante M.Djilasa da se uvede 6 buktinja u Ustav Jugoslavije kao simbol 6 naroda -Bosnjaka.Poslije toga nestalo je Husage Cisica,a Bosnjaci nisu priznati kao 6 nacija.Husagu je likvidirala UDB-generala Marka(A.Rankovica).Itd...Itd..
Geneza velikohrv.ideologije je 19.st.(koji u BiH-u i danas zastupaju vodje HDZ-ea),kao i velikohrv.ideologije.,a neka otomanska -velikomusliman.idelogija nije navedena nigdje u historij.izvorima.Zna se ko je podrzavao od mocnih svjetskih politicara Hrvatsku i Srbiju(a preko njih Hrvate i Srbe uBiH-u),a i Zapad,Rusija i UN-a su bili protiv Bosnjaka,jer Milosevisu-dok je bio direktor"Beobanke u Njujorku-obecana je "Velika Srbija"kao nagrada za RAZARENJE jUGOSLAVIJE ...
itd...itd.itd..G.Posmatracu,u knjzi Branimira Anzulovica HEAVENLY SERBIA FROM MYTH TO GENOCIDE(New York,1999.)naci koja je velika sila na Balkanu od srednjovjekovlja do suvremenog doba bila najtolerantnija prema stanovnistvu...
PS:Ako jednog dana objavim knjigu "Bosnjaci u historiji"(za koji sam poceo da prikupljam izvore i literaturu),navescu mnogo cinjenica koje govore ko se borio za opstanak Bosne od srednjovkekovlja a ko je htio da srusi i podijeli...Njem.kancelar i Klinto podrzavali su Tudjmana(Ovo je Klinton priznao kada su mu iz stampe izasli memoari...
heretik

Monday, 22 July, 2013  
Anonymous Anonymous said...

Isprika zbog grjesaka:

--Ispricavam se jer sam u prologu koji pocenje Ceceronom izrekom u drugoj i trecoj recenice nacinio velike grijeske ,te obje recenice su konfuzne .Evo navodim tacno te recenice:
"Treba razumjeti KAUZALNOST(PRINCIP KAUZALITETA),tj.povezanost uzroka i posljica,pa se onda samo tako mogu tacno razumjeti historijski dogadjaji,odnosno ZASTO je do nekog dogadjaja doslo(UZROK)i sto se desilo poslije toga dogadjaja,sto je iz njega pristeklo(POSLJEDICA).Bez analize karaktera i ciljeva Tudjmanove i Milosiviceve ideologije ne
moze se shvatiti ZASTO je doslo do rata u BiH-u i zasto je i danas BiH politicki nestabilna."
heretik

Monday, 22 July, 2013  
Anonymous Anonymous said...

@ heretik
Vas se ni SANU ne bi posramio.
Vas osnovni problem je sto potcjenjujete znanje, inteligenciju i sposobnost promisljanja svojih citatelja.
Nada Stefanac

Monday, 22 July, 2013  
Anonymous Anonymous said...

Gdjo Nado,
Ja stogod tvrdim mogu potkrijepiti cinjenicama.Vjerojatno Vam je krivo sto sam dirnuo ideologiju HDZ-ea.
heretik

Monday, 22 July, 2013  
Anonymous Anonymous said...

Sto je meni fino sto mogu svaki prilog koji mi ne donosi mogucnost bilo kakvog pobooljsanja u zivotu moje najcraze i najljepse domovine.
Preskociti i ne citati
Danas mladi 90% !nemaju pojma ni o grckim ni rimskim filozofima, a ni o najskorijoj proslosti . Bogatiji i srednji slojevi zive sa mobitelima, faceboocima tj internetu i otvaraju samo ono sto zele znati.
Sirotinja se bori za goli zivot i nema pojma o istoriji niti ga ona interesuje.
Ne bi htjela otjerati ni heretika ni posmatraca sa ovog bloga, ali iskreno procitam prva dva tri reda i preskocim ostatak jer mi nista ne pomaze, ne savjetuje kako izici iz ovoga a poprilicno sam stara da bi miovo ista trebalo da znam ili pamtim. Kad bi znala da bi moj doprinos bio da ovo procitam 100 puta ja bi to uradila ako bi pomoglo.
Mislim da svi znamo da su u Bosni jaki strani interesi ali mismo u nasoj istoriji , nase generacije hiljadu puta culi da Bosna zivi na sistemu zavadi pa vladaj
Film Walter je gledalo stotinu hiljada ljudi, to smoi tamo culi ali nikad to nismo "umemorisali" u svoj mozak
Pocetak rata je bio ovako beskrajno prepucavanje svakog sa svakim.
Moj licni zakljucak je da smo mi kao bosanski podanici iliti narodi bili pametni i ne dozvolili nikom da se koristi tim nasim ponasanjem niko nas ne bi mogao razbiti .
I pored svega sto smo svi prosli I sto smo svi izgubili mozgovi su nam ostali isti.
Prvo pozdravljam sebe kao glupu Bosanku pa onda sve glupe Bosance i Bosanke ma gdje bili.

Pozdrav od Saime

Tuesday, 23 July, 2013  
Anonymous Posmatrac said...

Postovani Heretice

Ako dozvolite moju opservaciju, Vas je problem sto historiju sagledavate sa ostrascenog emotivno-nacionalnog rakursa umjesto na cinjenicama. Reci da je 'velikohrvatska ideologija 19 stoljeca' (kada Hrvatska nije ni postojala samostalno) kriva, a da se velikomuslimanska (koja je trajala 500 godina) nigdje ne spominje je ili potpuno neozbljno ili je na tragu velikosrpskih propagandista. Od vasih nazalost 8 dozivljenih genocida nijedan nije skrivila Hrvatska, dok je hrv. narod muslimanska imperija kroz stoljeca desetkovala i uzrok je svim danasnjim problemima (umjetna naseljavanja). Pomalo cak iritira ta vasa apsolutna ignorancija prema cinjenicama.

Historijsku krscansku politiku Vatikana nemojte poistovjecivati sa Hrvatskom koja je bila u rukama Austrije i Madjara te zivjela u jednakoj represiji kao i muslimani BiH.

Sto se tice zakasnjele nacionalne osvijestenosti BiH muslimana, ona je cesto bila rezultat slabe samosvijesti uzrokovane njihovim porijeklom te su lutali izmedju pripadnosti hrvatskoj naciji, do srpske pa do potrebe o vlastitoj naciji (koju ja apsolutno podrzavam). Tito nije dozvolio muslimanima naciju ali im je dao vise no itko drugi u povijesti. Tito je bio anacionalist i danas mu dajem za pravo.

Ako ikada napisete knjigu volio bih da se vise pozabavite cinjenicama a manje ostrascenoscu, jer dovoljno je sijanja zla na ovim prostorima. Inace ce knjiga biti za predskolski uzrast a ne ozbiljne ljude

Ako ste mozda pomislili, ni na trenutak nisam podrzavao politiku HDZ i hrv. nacionalista u BiH 1992-94. Ili si covjek ili nisi, nema tu nacionalnog predznaka

Moje postovanje

Tuesday, 23 July, 2013  
Anonymous Anonymous said...

Kad nemas argumenata,onda vrijedjaj protivnika(CICERON)
ZA POSMATRACA,
Prepotentna osoba.
AD FONTES(LUTER)
heretik

Tuesday, 23 July, 2013  
Anonymous Posmatrac said...

Zahvaljujem gledateljima sto su istrpjeli ovu nasu malu polemiku. Ima puno ljepsih stvari u zivotu od ovih nasih jalovih balkanskih 'napucavanja', u cemu sam evo i sam ucestvovao zbog cega mi je malo i krivo.

Na kraju se pokaze nije vrijedno truda ni vremena. Svako bira stavove i svoj put koji mu zapravo kroje buducnost. Uvazeni Heretik mogao bi malo vise spajati umjesto razdvajati no to je njegov izbor, razdvajanja po svim osnovama imamo sasvim dovoljno.

Svima zelim ugodne ljetne dane

Wednesday, 24 July, 2013  

Post a Comment

<< Home