SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, May 20, 2013

Propaganda i predrasude - II dio


U samom pocetku javljanja na blog bilo je to neko posebno stanje.
Imala sam u glavi milion tema i nocu bi mi se desilo da se probudim i samo misli prestizu jedna drugu i zelje da se komunicira sa dragim i izgubljenim prijateljima.
Svi smo bili puni tema prilozi i komentari su bili nekad dugi, nekad kratki ali meni uvijeku zanimljivi.



Pogled sa vidikovca na luku u Dracu. Mnogo slicnosti sa Barcelonom

Posebno su bila zanimljiva suceljavanja.
Ovde kod nas je mnogo ljudi imalo i snage i nade da ce se nesto promjeniti, da ce doci bolji dani za ovu napacenu zemlju u cjelini.
Kako je vrijeme prolazilo tako je snage nestajalo, nista pozitivna manjina nije u stanju da promjeni.
Samo  na Balkanu postoji istina "da sto jedna budala napravi, sto pametnih ne popravi"
To je ovde dostiglo savrsenstvo.
Vremenom shvatis da si postao ovisnik u zelji da se razbije ravnodusnost, ali ovde su politicari sve uradili da se to ne uspije.

Drago mi je da je i Milan prestao da se javlja svaki dan, jer znam da nam u ovim godinama pocinje sve vise nedostajati vremena za mnogo lijepih stvari sa nasim najblizima.
Ali mi se cini da je blog sad pravo mjesto za onaj trenutak kad ti dodje i osjetis potrebu da nesto izidje iz tebe.

Ja sam povratkom iz Albanije, razbijenim predrasudama o toj zemlji i tim ljudima odusevljena..
Ti su ljudi vrijedni i slozni. Bez obzira sto nisu imali nista sto smo mi imali u godinama prije 92-ge, oni nisu ogorceni, oni ne pljuju po bivsem predsjedniku.

Oni novim zivotom grade zemlju koja je svakim danom sve ljepsa.

U prilogu saljem nekoliko slika koje su me odusevile. Moji komentari ce sigurno nesto pomoci u tome.

Pozdrav - Saima


Jedan od mnogih parkova u Tirani

Dva su dovoljna

Bunker u centru grada koji je ostao kao uspomena na neka prosla
vremena

Smrtovnice za sve religije imaju isti izgled bez obzira na imena
koja odredjuju religiju

Stari dio grada koji prica o nekim davnim vremenima. Prica se da je
UNESK-o nudio ogroman novac da se stanovnisto iseli i to postane muzejski
prostor. Njihov premijer to nije dozvolio jer to su potomci onih koji su ga
gradili. Turisti se upozore da postuju njihovu privatnost i u tisini se samo
cuje glas vodica. Prelijepo je i moze se pronaci na Internetu.

Grad Berat  grad pod zastitom UNESK-a. Zovu ga grad 1001 prozora

Labels:

1 Comments:

Anonymous dubravka said...

Draga Saima, nisam stigla komentarisati na prvi dio reportaze. Sad to radim rano ujutro prije posla uz dorucak. Prvo, velika hvala za reportazu i slike « iz prve ruke » .
Davno sam negdje citala reportazu nekog novinara u vrijeme kad su se granice Albanije tek otvorile. Pisao je o setnjama us obalu, sve cisto, netaknuto, komercijaliziranje jos nije pocelo. Nije bilo automobila tako da je novinar bio zadivljen tisinom i mirom.
Ja sam tad razmisljala o tome kako Albanci imaju divnu sansu. Ako budu pametni pa usmjere ekonomiju u turizam i agronomiju, sacuvaju prirodu, imace lijepu zemlju.
Kako vidim, uspjeli su otvoriti stare gradove pokazati drevni mediteranski ambient.
Sigurna sam da ima dosta turista, koji vole vidjeti autenticna mjesta. Ja sam jedna od takvih.
Problem je da takva mala autenticna mjesta ne mogu prihvatiti veliki broj posjetilaca tokom godine. Slican problem imaju u drzavi Peru (Machu Pichu) u Meksiku, u Dubrovniku…
Nadam se da ce se naci mjera i sacuvati originalnost.

Pozdrav svima od Dubravke
P.S. Komntar sam pocela jutros a zavrsavam u predvecerje . Godine me usporavaju.

Tuesday, 21 May, 2013  

Post a Comment

<< Home