SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, March 19, 2013

Za duše ranjene

Facebook je vražja stvar. Ako se upecaš, ode vrijeme. Iako nastojim da ne postanem ovisnik priznajem da volim pogledati šta ima novoga pa makar neke druge stvari gurnem u stranu. Dok je zime, nije problem, ali šta da se radi kada ugrije sunce. Mora da i za ovu boljku ima lijeka, samo ga treba pronaći.

Mnogo je raje banjalučke na facebook-u. A kako i ne bi bili kada su nas rasuli po svijetu pa se sada tu okupljamo. Prako facebook-a upoznajem mjesta gdje živimo, saznajem za prinove u familijama, prisustvujem vjenčanjima, rođendanima, druženjima, promocijama na fakultetima, koncertima naše talentirane mlađe generacije, pratim uspjehe naših mladih sportista, putujem po svijetu sa prijateljima, poznanicima i bivšim sugrađanima, divim se umjetničkim radovima slikara, pisaca...

Danas mi za oko zapade slika Amile Bajrić, naše sugrađanke o kojoj ne znam ništa. Ili možda znam ali me pamet ne služi. Promakla bi mi da je moj komšo Kemo s druge strane Ohio rivera nije šerirao. Ukrah je za one koji od facebook-a bježe ko od vraga. Nadam se da se Amila neće naljutiti jer bi bila šteta da ostane skrivena od očiju onih kojima je duša ranjena i nikako da zacijeli.


Šta reći. Ništa. Sve je tu, na jednom mjestu. Slika govori sve. Riječi nisu potrebne.

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Omnia mea mecum porto.
Nada

Tuesday, 19 March, 2013  
Anonymous Anonymous said...

Da si ti nas uspio bas sve rastjerati po FB_u, kako si bio naumio, sad bi sam bio na blogu. E nes mene, necu valjda tamo udarat cekicem po stolu.
hahahaha

Nada

Thursday, 21 March, 2013  
Blogger co said...

Nisam ja Nado tjerao nikoga na facebook samo sam spomenuo da je on omogućio svakome jednostavan pristup Internetu i to je naša raja razasuta po svijetu očigledno prihvatila objeručke, što mi je drago.Evo danas, na primjer, naletih na Faruka Turkanovića za kojeg nisam znao gdje je. Isto tako sam prije par godina naletio na Ekrema Nanića. Da ne bi facebook-a ko zna kada bih ih sreo, makar ovako viruelno.

Thursday, 21 March, 2013  
Anonymous Anonymous said...

Da nisam prelistala, ne bih znala da se Coka tako zove.
poz
Nada

Thursday, 21 March, 2013  

Post a Comment

<< Home