SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, March 08, 2013

Od Dubravke, za 8. mart



Danas lijepe vijesti na blogu, stari prijatelji će biti zajedno,  Niskana čestita 8 mart. Evo ja se pridružujem.

Sretan 8. mart svima nama koji želimo da budemo ambasdori  ljubavi  i poštovanja za cijeli svijet.

Žena ima privilegiju prirodom danu, a ta je da nesebično dijeli ljubav i nježnost.

Mi na poslu imamo jednu Mađaricu,  mojih godina, koja je kao dijete dosla u Kanadu.
Nikad  ne zaboravi  karanfile. Čak i u ovim kriznim danima kad se štedi na svemu uspjela je nagovoriti direktora i jutros su njih dvoje podijelili karanfile damama u preduzeću.

Prava bečka škola.

Šaljem vam sliku karanfila koje smo dobile moja keloginica i ja.

Zanimljiva je izreka Margaret Thatcher okačena na cvijet: “If you want something said ask man; if you want something done, ask woman” 



Puno toplih pozdrava od Dubravke 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home