SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, January 23, 2013

Radmila i prijatelji u Alibabi



Nada je i dalje aktivna, sto je za svaku pohvalu. Danas kopiran email koji sam primio prije par dana:

Radmila i prijatelji na doceku Nove 2013-te

Poslala mi je Radmila danas par mailova, uglavnom fotke i nesto malo teksta. Na jednom pise: "draga moja jabuko, ovo nije bila obicna festa, imala je okus posebnosti ". Nije ni morala to napisati, osjeti se na slikama bol i radost susreta prijatelja. Ili sam ja danas posebno nafercerana. Za one koji ne prepoznaju, mjesto doceka Nove godine je Alibaba.

Pa evo, Smokvice moja, s radoscu izvrsavam ovaj zadatak koji si mi postavila u donjem pismu. Onoj slici bez naslova sam ja dala ime (toplina prijateljstva ), nadam se da nisam puno pogrijesila.
Radmilino pismo:

"draga moja jabuko,

evo nas oko Ng, slavili smo danima. ovo je drugar elmir djuzel koji je za tu priliku dosao iz new jersija.
bilo nam je krasno...
saljem ti ove slike da ih posaljes na milanov blog, ja pojma nemam kako bih to izvela, tehnicki sam idiot.

grlim te"

Djuza i ja pravimo ugodjaj
Djuza i Zlatka, pristigla iz Australije
Toplina prijateljstva
Jos poneka

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous dubravka said...

Samo se moze reci da su ovdje rijeci suvisne.
Svi mi jako dobro razumijeme te osjecaje susreta sa dragom osobom koju nismo vidjeli toliko dugo, a opet sve izgleda kao da smo se jucer rastali. To se desava samo osobama koje duboko osjecaju jedna za drugu, koje su mnogo toga dijelili u proslosti.

Thursday, 24 January, 2013  
Anonymous Anonymous said...

Rado moja ne zavidim ti na toplom zagrljaju tvoga druga , jer i ja imam tamo nekoga. Doduse morala, ma glupo kazem " morala ", gdje se to tako kaze... Dakle, morala bih ja svoga druga tako zagrliti, jer je moj Nebojsa vrlo samozatajna osoba i ne bi se usudio pred drugima.
Nego, vidim pijete, jedete, pa jos zapalite. Na tome zavidim. Ovdje se to moze jos samo u svome domu ili na izletu.
Nada
PS: Hdjedoh se potpisati sa " jabuka ", ali bih opet Coa stavila pred upitnik.

Saturday, 26 January, 2013  

Post a Comment

<< Home