SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, January 26, 2013

Bandiceve fontane

 
Znaju Zagrebcani, kad je hladno i kad puse,treba izbjegavati ulice u smjeru sjever - jug. Nisam ni ja morala, ali te veceri, izmedju Bozica i Nove godine, sto zbog urodjene mi radoznalosti, sto zbog straha da nece potrajati ( izbori su na vratima ), uputih se tim smjerom. Od Vukovarske do ul. Vjeceslava Holjevca pruzila se avenija Hrvatske bratske zajednice kao logican nastavak Lenucijeve potkove. Jos je to arhitektonski nedefiniran prostor, no cini mi se da je prekrasna zgrada Hrvatske sveucilisne i nacinalne biblioteke sjajan reper za buduce gradjevine. Izmedju istocne i zapadne prometnice, u sirokom zelenom pojasu, na usjecenom terenu smjestile su se dvije fontane, Bandiceve, kako ih prozvase Zagrebcani. Za pola njih taj prefiks znaci neodobravanje, a za drugu polovinu izraz podrske.
 
Iduci zapadnom stranom avenije u drustvu Mire, Filipa i Dominika zabrinuto sam se pitala imali ovo smrzavanje smisla, jer nista atraktivno nije bilo na vidiku. Na izlasku iz podhodnika pred nama zaplesase voda i svjetlo u ritmu Strusovih valcera. Djeca se rastrcase kao pustena s lanca, a i ja bogme zaplesah. Vrijedilo je. Nismo bili sami. Bilo je tu jos ljudi, uglavnom mladih, koje zima nije sprijecila da uzivaju.
 
Nada
 
Fusnota: politiku bas i nisam pratila, bar onu unutarnju, izuzev u vremenima kad je bilo ' vruce '. U pravilu sam bila na strani oponenata, ali kad sam shvatila da je to sve isto sranje potpuno sam se odmakla od nje. No kako razvoj gradova u kojima sam zivjela  i zivim uvijek sa strascu pratim, tako pratim i njihove gradonacelnike. Od osamostaljenja Hrvatske gospodju Marinu Dropulic smatram najuspjesnijom i to u prvom redu zbog prometnica koje su izgradjene za njena mandata. Ipak naj vise volim naseg Milana. Nije zbog ljepote, ni zbog sarma, niti zbog postenja. Nije ni zbog bahatosti koju povremeno pokazuje, vladajuci su mu prevelika konkurencija, nego je to zbog strasti s kojom ulazi u svaki projekt, zbog strasti s kojom brani taj projekt, zbog strasti s kojom ulazi u klinc s oponentima, zbog silne energije koju ulaze u sve to. Uskoro ce izbori, pa su fontane, premda izvodjacki jos nezavrsen projekt, sto zbog blagdanskog ugodjaja, vise zbog izbora, pustene kao u probni rad. Kako ce proci ne znam, jer mu je u ruke uvaljen vruci kesten (urucivanje pozivnica u Beogradu ). A mozda ce bas zbog toga dobro proci. Sto se mene tice, kako ponovih vec stotinu puta, ljubav nije bezuvjetna, a bogme ni vjecna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home