SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, November 17, 2012

Tuzno pismo



Prosli mjesec je umrla moja mama. Izrazi sucuti, utjehe i podrske stizu jos i danas. Posebno su topla pisma onih koji su poznavali moju obitelj. Ali jedno pismo me posebno rastuzilo, rasplakalo, natjeralo u ocaj. Doslo mi je da vrisnem, samo nisam znala na koga: na zivot, na Boga, na Ljude...?
Ni jedno dijete ne bi smjelo biti tuzno, nevoljeno, bolesno, siromasno i samo na svijetu.
Nada
Zagreb, 17.10. 2012.
Misllim na tebe ovih dana i moram da ti kazem nesto: kad sam bila mala (i malo veca) bila sam strasno nesretna zato sto nisam imala "pravu" mamu, nego polupismenu macehu i sto moj tata nije bio narocito "prisutan", osim ako nas nije kaznjavao, najcesce batinama.

Ti si bila voljena i njegovana, tata i mama intelektualci, a cijela tvoja porodica je u mojim ocima bila savrsena. Bila sam zavidna do bola. 

Eto, to sam morala da ti kazem, a proslo je toliko godina od tada...

Grlim te

Ljerka
22.10.2012

Labels:

2 Comments:

Anonymous Dubravka said...

Draga Nado, ovo iskreno i toplo pismo ima snagu.
Posebno sto dolazi od osobe koja nije primala paznju u danima kad joj je to trebalo. Ipak drago mi je konstatovati da je tuzna djevojcica uspjela odrasti u razumnu zenu i vjerovatno je u stanju podariti svoju ljubav i paznju svojim najblizima.
To zaista boli, koliko djeca pate a da to niko ne vidi.
A nisu svojom voljom dosli na ovaj svijet.
Pozdrav
Dubravka

Sunday, 18 November, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Draga Nado

Vratila sam se iz. Holandije. Mjesec dana je brzo prosao,baveci se unukom koji vec ima devetnaest mjeseci.
Nije isao u vrtic, jer smo ja i Vice odlucili da bi svaki dan u kojem ga ne bude u sedam sati i jos pospanog, oblace bio dragocjen i njemu i nama.
Aktivnosti je bilo bezbroj, vrijeme je brzo prolazilo, pa je i laptop ostao u zapecku.
Sad kad sam sve propusteno procitala, tebi se prvo javljam na tvoj prilog.
Prvo ti zelim sa zakasnjenjem iskreno saucesce.nisam znala da je mama umrla€.
Drugo, prezivjela sam osjecaj gubitka najvoljenije osobe, i najveceg prijatelja u zivotu. Sahrani nisam prisustvovala, jer je odnesena iz sestrinog stana na Gebavici u vojnom dzipu. U ratu. Bez pratnje i ikog svog. Ukopana u mjestu Miljevici ispod. Trebevica, na komadu zemlje odredjenoma za ljude koji su rodjeni sa pograsnim imenima. U blizini odlagalista otpada. Prvog momenta dok se moglo, eshumirali smo je i sahranili u BL, na Novom groblju pored oca. Ponovo sam odbolovala ali i bila sretna jer je do kraja zivota sanjala povratak u svoju kucu u Banja Luci.
Trece, pismo koje si dobila, je snazno kako kaze Dubravka. Divim se osobi koja ti ga je napisala. Iskrenosti i pomoci da shvatim, zasto smo mislili da to sto mi imamo - ima svatko. Dobre roditelje, pismene, svoju kucu, svaki dan topali rucak i. Majku koja neprestano dezura nad nama. Oca koji svaki mjesec donosi placu. I rastemo zadovoljni i idemo kroz zivot bezbrizni. Neznajuci za ovakva stanja u kojima je zivjela tvoja prijateljica, nismo mogli ni pomoci.
Danas sam isla placati rezije. Zaustavio me covjek 50-tih godina. Mrsav, ispijen i cist. Pitao me znam li nekoga kod koga bi mogao raditi za 10 KM cjeli dan.
"Da bar kupim majci malo kafe i secera". Nisam razmisljala da li je to fazon na koji prosi. Razmisljala sam samo da je nesretan covjek sto u ovoj zemlji nije nikakva rijetkost.
Kad sam mu dala 10 KM Vikao je za mnom bez prestanka, dokle se moglo cuti." Ovo je puno , ovo je sramota". Bila sam nesretna a i sretna sto sam sinoc procitala ovaj tvoj prilog. Iako dajem prosjacima i na humanitarne telefone, ovaj me trenutak uronio u ljudsku tugu i nesrecu.
Puno pozdrava svima Saima

Wednesday, 21 November, 2012  

Post a Comment

<< Home