SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, September 30, 2012

... blues za Grofa, Sirat-cupriju i sante leda.

...sa rane jeseni ove
vehnu, ostarjeli Banjalucki luzeri
ali se radjaju mali blues-eri
generacije, nove.
Hoce li njima biti stran Husin mlin i blues Delta...
Da ne bude, meni bi bilo drago
i ako znam, da njima prilici, blues Cikago
jer to su, kao i mi nekad, djeca Welta.
Jednome mater klavira Shopen-a.
Amidza piri, tokata i fugi,
dedo i nana nogatali fugi-bugi.
Na Banjaluckim sijelima Ilahije kasidala stara nena.
Pa kada ocunati i bude svirao kao Stevie Ray Vaughan veliki,
ja cu vec Gore ispod Sirat-cuprije, izmedju santi leda,
gledati Stevie Ray Vaughan-a iz prvog reda,
pa ne mozemo svi biti Meleki.

Grof

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Grofe moj
Jutros rano, ispod orosenog i napola zutog lisca spazih zaboravljeni grozd mirisljavke. Pola bobica usahlo, a pola jedro, okruglo, samo sto ne pukne. Mami da ga uzberem.
Krasan jesenji dan se radja.

Nada

Monday, 01 October, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Vratila sam se iz Banja Luke.Kosila travu u basti i gledala kako stari veliki orah ne izdrza paklene vrucine.Plodovi se osusili a sto je zdravih palo pojele vrane.
oDobro da su bar to imale.
Onda setnja od glavnog mosta, pa do Alibabe, pa Zelenim mostom do kuce.
Da nisam bila u Armeniji ne bih nikad saznala da gradovi mogu mirisati na sretne i nesretne ljude.

Jerevan mirise na to. U zraku se osjeca"smek" sretnih ljudi. U Banja Luci se osjeca "smek" nesretnih ljudi.
Na sve strane slike raznih likova, panoi raznih stranaka.Dodikovi najveci, a slogan "Banja Luka zna".
Da bar zna.
U Sarajevu isto.Slogan SDA "Snaga drzave." Ja drzave i cemera.
Jedan filozof je rekao:"Kad glupan shvati da je glupan, onda prestaje biti glupan." Ovo vazi za cjelu Bosnu.
Ako nam se 07.10. istorija ponovi, ne preostaje mi nista nego glavu pod jorgan, nauciti napamet ovu Grofovu JAKU i sjecati se, sjecati se .One Bosne, mirisa ruza iz majkine baste, i prijatelja i srece i druzenja i ukusa majkinih seftelija iz vocnjaka u Gornjem Seheru.Sad se prodaje na pijaci i na gajbama pise "santelije".Ovo je s sa kvacicom. Izgleda da nove
jezike i rijeci stvaraju plaho pismeni ljudi.
Pozdrav Saima

Wednesday, 03 October, 2012  
Blogger co said...

Cudno je to kako razliciti ljudi mogu imati razlicita misljenja o istoj stvari. Evo uzmimo za primjer Saimu i mene.

Saima kaze kako se u Banjaluci osjeca smek nesretnih ljudi. To ona na osnovu onoga sto je vidjela i osjetila tokom svoje zadnje posjete gradu u kojoj se rodila.

Ja svoje misljenje mogu donijeti samo na osnovu onog sto procitam na Internetu a ako je suditi na osnovu toga onda moram zakljuciti da u Banjaluci zive sretni ljudi. Grad je pun plakata sarenih boja a sarenilo je znak srece. Kako bi to, nedaj boze, izgledalo da su plakate crne boje?

A sta je sa satorima, onim pod kojima se raja skuplja na predizbornim skupovima? Citam da se satori razapinju svaki dan u drugom dijelu grada, da se raja gosti, pije. Muzika tresti na sve strane. Koliko me sjecanje sluzi, muzika je znak srece a tuge!

Citam da djecu ranije pustaju iz skola da se narod moze proveseliti. Kud ces vece radosti za djecu nego kada nema skole. Tako sam se ja osjecao kao dijete kad god bi nam rekli da nema skole. Mozda su sada druga vremena pa djeca pate kada nema nastave!

Eto Saima to su moji zaključci o ljudima u Banjaluci. Moram priznati da sam se pomalo poceo brinuti jer evo vec drugi put u zadnjih par dana imamo razlicita misljenja o istoj stvari. Mozda ova daljina ipak polako ostavlja traga na psihe ljudi.

Pozdrav Co.

Wednesday, 03 October, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Nemas potrebe Co da se brines.Pa mi ovde iznosimo samo svoja misljenja i saznanja, a onda na racun toga i svoje emocije.
Ja na Internetu nista ne citam, to stalno objasnjavam.Pisala sam i o razlogu za to. Moj prijatelj koji umire od smjeha kad u gluho doba noci, pateci od nesanice, a sam to kaze " zaj...... malo cetnike, malo balije' na nekom blogu. I kaze uziva kad ih "racpuca".
Ti o Banja Luci citas na Internetu, ja je dozivljavam.Ne vidjeh te satore.Doduse nisam bila dugo.U noci prosli cetvrtak pred pozoristem napravljen savremeni stejdz.Neka stranka DNS imala svoju promociju. Pristojni ljudi, nepoznati, mladji. Srednji broj setaca slusa usput. Poslije toga strana muzika.Niko iz komsiluka ne rece da djeca ne idu u skolu.Mozda toga ima u prigradskim naseljima i selima.
Internet je pun provokatora od vladajucih stranaka na sve strane.Bore se zestoko.Mnogi mogu izgubiti vlast a dobiti cuzu.
Vracajuci se u Sarajevo , na ulazu od Rajlovca, na velikom panou kandidat SDA Senaid Memic.Neko mu nacrtao one "uvrnute crne brkove", a ispod usta sa oprostenjem onu musku stvar." To se dosad nikad nije desilo sa nekim od kandidata SDA.Sad ili ga neko poznaje ili je konkurentska stranka imala duhovitog simpatizera.
Oprosti Grofe sto je ovo tekst ispod tvoje pjesme.Ali zivot je pun lijepih i ruznih stvari istovremeno.A ja imam tu manu da svasta registrujem.
Puno pozdrava blogerima koji me citaju. Saima

Wednesday, 03 October, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Pozdrav ..u jednom postu na profilu 'Druzenje BL' povela,se a mogi i reci,uvijek akutelna tema....i ja sam u tome dao i jedan koment.Ne znam da li ce ovo moje biti dobar prilog ovoj temi ali..kad god sam bio u Banja Luci bilo mi je fino i svaki put kad su me pitali naglasio sam MENI je bilo fino...sve dalje je kao i o ukusima,ne vrijedi raspravljati..zivjeli i pozdrav!....''Bas u inat....da vidis svoje roditelje ,ocuh 74 a majka 72 godine .Obidjes imovinu ,stan i vikendicu.Odes do stadiona ,tamo vode lokal Dragica i Kina Markovic,onda tu nastavimo piti.Nismo se dugo vidjeli a to su ljudi kakvi se rijetko radjaju.Onda zovnes svog najboljeg druga Djidju Filipovica ,pa sa njim je i burazer Akic,zovemo i burazera Siku i Miru. Eto i Erola iz Beca ...onda cemo u 'Alibabu'.Uvijek srdacan susret sa velikim Zlatkom Sojtaricem,sreo sam i Madu frizera ,kakve su tu brizle ,krv ti Isusove ,kako bi to pok. cika Jelenko imao obicaj reci .U Kozarskoj je cafe "Hiseta',vode Goran i sin od Miralema 'pumpasa'.I Djula ce veceras doci,po dvije gitare on nosi.Dolazi i Seno,sporo placa taxistu da svi vidimo kako on to stize,poslije vidim Emir Pikula,cijela basta ustaje i redom se sa svima pozdravlja..na Vrbas ne idem,uvijek sam vise volio bazen.I sve to za jedno prije podne.Odmoris u svom stanu,kao nekad,pa polako pjeske na Hiseta obidjes jednu staru tetku ,kafa sok i huramsica pa polako na Grab da obidjes drugu tetku.Same zive,tesko....pa za Novoseljiu a tamo.....zao mi je sto sam daleko pa ne mogu cesto....i nismo svi u mogucnosti ,kao nasa Azra i u BL i u Pariz .Pa kome se u Banja Luku ne ide...eto mu brate Pariza ,Londona,Istanbula...ja sam sa tim 'okej'...mi smo dobro sto i Vama zelimo !!

Wednesday, 03 October, 2012  
Anonymous Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=3lu880oiqrU

Uz text ,u paketu, ide i video zapis !!
Pozdrav !

Wednesday, 03 October, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Poslao sam Sakibu Jakupovice slike da vidi kako mmi je bilo a on napravi ovaj video.Da sam znao njegove namjere jos bi to moglo bolje i neke slike se ponavljaju,elem ,i nije vazno..zelim reci da je 'na ovaj video' dosao Bacca i Erol iz Beca,Haznadar iz Ljubljane,Kurjak i brat iz Sarajeva kao i Avdo,iz Stokholma dolazi Sika,Fadil iz Opatije,Djula iz Austrije..u BL zive Djdijo,Davor,Kina,Dule,Seno,Cado,Mado..i mnogi drugi ,svi smo u konatktu a jedini nas susret je moguc samo u Banja Luci..kraj !!

Wednesday, 03 October, 2012  

Post a Comment

<< Home