SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, April 11, 2012

ja pred...

„ja pred Boskom i nosim gitaru
kuma misli sti´go Elvis Prisli...?

...u oci Ilin-dana lane, nadjem se u Petrovcu. Onom sa, Bosanski. Glavno mi je da posjetim Zoravu i poslije kratke detekcije dobijem informaciju da je nova Farma podno Kolunica. Nadjem, lako. Nova ograda, zicana, nategnuta, utegnuta, pretegnuta...rekose poklon UN i da iza ograde vecinu krava oplodjava Ban-ki-mun...vidio sam telad. Pretpostavljam da je sperma Karla Bilda, poklon iz Svedske. Jedna sarena kravica neobicn me podsjeti na Bilju, druga vise simental na Anu Koracu. Napravljena je slicna Farma u „genocidnom slogu“, ali vise za pelcovanje paprika pa Staklena, na Titinom-drumu u Banjaluci. Nije od UN, premda je djubri Jasusi-hakasi a nepregorjeli djubar -balage stize od ove Doris Pak sto stanuje tamo preko Rajne a to je za nas Badnere, balegarska Savezna pokrajina nesto kao „neupitni Entitet“.
Zorava je mirno prezivala, tu odmah uz gelender. Zovnem,
-...Zorava...nista, -...Zoki...bez reakcije.
-...Zoki-zorule...kurva se okrenu, pogleda me i muknuu u altu.
-halo, slikar. Veli ti da te se ne sjeca. Provela je u Banjoj Luci dosta vremena. Slucajno je naisla kraj Banjalucke gimnazije, upravo kada je Gimnazija slavila skolsku slavu Savin dan. Bez obzira na medalje koje Zorava nosi o vratu reakcije nije bilo. Kokarda je ostala trend...a i „glavni drzavni orden“ je –„Orden mrtvacke glave sa dvije oglodjane kosti PC“.
6-og April je u Banjaluci ucestvovala u programu Slave grada, Spasovdanu. Sluzbeno.
Pa su Zorku predstavili djeci na Festival decije pesme „Deca pevaju Djurdjevdanu“.
Na gradskom vaseru Prva truba Guce u Banjaluci, jedna je od atrakcija a na kampovanju „Ravna Gora pobijediti mora“ (Manjaca, dvije noci) imala je slobodno...
Nismo jedino stigli u pozoriste na Gostovanje Zvezdara Teatara i predstavu „Dobro dosli u Srbiju“, ima vremena. Bice i to...
-...a vi ste?
-...animator higijene. Rodjen sam ja ovdje.Radim za UN ali sam na terenu imam kucu u Banjoj Luci .Zarobio sam ja devedest i druge...ulica je Bolnoga Dojcina...ti znas.
A Zorava je na kraju prisustvovala sajmu Stoke i Rajka Vasica, Banja Luka...Borik i trg Krajine, Boska. Lakse se pobalega...kasnije je sajam prebacen iza Ankare (Mahovljani) prema Aleksadrovcu pod logom „Mrcajevci open air“ a to ti je kao, na poljani...
-...a to je to...zato se Zorava mene ne sjeca. Tamo je izgleda opsta skleroza. Niko se nista ne sjeca. Ni Lajko ni Bole. Ni Vito sto Kejinu kuhinju pripe na zid...pa i Zorava empatisana, upala u amnezija. A od prefiks GT bjeze kao djavo od krsta...avaj. GT Republika Srpska (zasticeno autorsko pravo imena, presuda-`ag, GT=genocidna tvorevina) sve je cesci logo i znak prepoznavanja.
-...bas mi je zao. Toliki predjen put...
-...tamo u Banjoj Luci i pred Boskom, na Sajmu...izgleda navikla na govore, musiku...pire, tamburaju. Pa ako vi u nesto udarate mozda bi pomoglo. Ono, voli dasa kumu ispod pasa..
-..imam. Crna. Ozmond sa jednim magnetom. Pojacalo „marsal“...nije Titino. Sta je u tim muzickim krugovima, hit...popularno? I kako sviraju?
-... nije kao ono nekada. Dur pa prst ravno. U tri prsta neki a neki sve prazno...
...a to.Vecinom „ruski stim“. Prazno, to ti je „otvoreno g“ najblize tamburici za „ojkaca blus“.
-...cuj ovo.
„ja pred Boskom i nosim gitaru
snajka misli sti´go Elvis Prisli...?
-...kako potrevi...kolje ti jebem...kao da sam u Monetu...nisi valjda i ti iz Sjutresnjice?
Zorava, muknu.
Animator higijene iz „GT Republika srbska“, prevede.
-...evo te prepozna, nazva Grofom. Muzika je kaze interesuje manje ali bi htjela cutu tvoju prognozu, pita, hoce li Sanader u bukagije...?

Grof

2 Comments:

Anonymous spectator said...

Cijenjeni Grofe,
Vas prilog je - kako bi rekla moja stara majka --FAJN PRIFAJN! Imate stil - po mom osobnom misljenju - poput Issaca Asimova (u njegovoj satiricnoj utopiji "HAJVANSKA FARMA). Vjerojatno je na Vas utjecao i veliki ceski satirik -J. Lec, moj omiljeni humorist i satirik.
Vama odgovara visa titula i trebalo bi da uzmete novi pseudonim: MARQUIS - naslov izmedju vojvode i grofa.
Narocito mi se svidja kako ste ocijenili neke hajvane: Biltha, Bilju, Rajka-Gebelsa i samurajsko djubre --Y.Akashija.
uz postovanje.
spectator

Wednesday, 11 April, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Vjerujem da je i ostale starosjedioce ovog bloga, kao i mene, obradovalo to sto sto smo ponovo nesto saznali o nasoj zvijezdi Zoravi. Mene osobno je malo razocarala, jer smatram da bi trebala malo vise zabalegati, a bogme i drmnuti glavonju u bolno mjesto. Bojim se da je tu ipak nesto zabrljala tetka Safi sa svojim pricama, a mozda i evropski standardi uvazavani oko njenog zbrinjavanja.
A sto se tice Sandija, zarko mu zelim bukagije, ali se bojim da ce lopovi izvadit lopova. Stite oni jedni druge.
Nada

Wednesday, 11 April, 2012  

Post a Comment

<< Home