SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, December 07, 2011

Bosnom behar probeharao

Dodju povremeno trenutci koji u ovoj zemlji mogu uljepsati dan svim normalnim ljudima. Kad se moze spoznati da nismo svi nacional-mrzci, da nismo svi bez ljudskosti i duse tj da smo mnogi topli i normalni ljudi.

Jedan takav trenutak za mene je i ovaj tekst iz bosanskog casopisa “Azra”. Iako izlazi u Federaciji ovaj tekst je bosanski i srbijanski.
 

BOSNOM BEHAR PROBEHARAO

“Carobnjak je Usain Bolt balkanske estrade"

Poslije skoro 20 godina Dino Merlin je odrzao tri koncerta za pamcenje u prepunoj Beogradskoj Areni. Euforija koja je trajala tokom koncerta moze se opisati samo jednom rjecju - spektakl. Sve tri veceri Dino je pocinjao pjesmom “Ispocetka”, a prvi koncert koji je ipak bio najemotivniji poceo je rijecima – “Dobro vece, Beograde, da vidim koliko ima ljudi.! Beograd je tamo gdje je spektakl! Pozelio sam vas, nisam vas dugo vidio."

To je u publici izazvalo odusevljenje, vrisak ali i suze. Izvodeci svoje najvece hitove kao sto su: ”Ja potpuno trijezan umirem”, ”Kad si rekla da me volis” ,”Nocas nesto lijepo treba da se desi" i druge, pjevac je sve prisutne bacio u trans, a vrlo cesto publika je toliko glasno pjevala da su se Dinin glas i muzika sa razglasa jedva culi. Na svim koncertima Merlin je ugostio Vesnu Zmijanac, Ivanu Banfic i Zeljka Joksimovica s kojim je otpjevao sad vec legendarne duete. Poslije ovacija i cetiri bisa, prva vecer zavrsena je pjevacevim izvodjenjem pjesme “Ako me ikada sretnes", uz rijeci upucene publici:

"Zivjela mladost! Tu smo sutra, prekosutra, zauvijek smo tu!"

Druga vecer Merlinovog pohoda na Beograd protekla je u jos boljem stimungu, ali ako je suditi po reakcijama ljudi, treci koncert obiljezila je najvatrenija atmosfera. U sjajnom raspolozenju i nevjerovatnoj razmjeni energije s prepunom Arenom, publika je najburnije reagirala na pjesme “Jel' Sarajvo gdje je nekad bilo?” i “Bosnom behar probeharao” sto je pjevaca natjeralo da od silnih emocija legne na sred bine.

Prije nego sto se oprostio od publike Dino joj se obratio rijecima: ”Kad covjek sanja gdje najdalje moze da ode, to je ovo! Hvala Beograde! Ovo je fantazija."

Koncert Dine Merilina na ekranima pratile su bebe, koje su prve rodjene tih dana u Beogradu i Sarajevu, kojima je pjevac poklonio po dukat, sto simbolizira novu nadu u normalnije odnose buducih generacija ovih dvaju gradova. U VIP lozama Beogradske Arene u Merlinovim pjesmama uzivale su i brojne poznate licnosti: Nikola Rokvic, Ivana Selakov, Verica Rakocevic, Mia Borisavljevic, Vladimir Stanojevic i drugi. Koncerte su pratile i jake mjere obezbjedjenja ispred Arene, a sve tri veceri, uprkos najavama, prosle su bez ijednog incidenta.

Pise: Mladen Mitric, Foto: Samir Saletovic

Ovo sam odlucila da napisem uz onu moju opasku: ”kome se svidja nek se raduje i bude ispunjen pozitivnom energijom, a kome se ne svidja" (ranije sam pisala nek crkne od muke), ali posto sam evoluirala onda kazem "zalicu ga do kraja zivota." U prilogu saljem fotografiju napravljenu iz moje baste u septembru ljeta gospodnjeg, gdje se vidi Studenac. Vrbas je presusio a nazire se “suplja“ stijena ispod koje su preplivavali djecaci kad su postajali muskarci”.

Ovaj predio ce svakog proljeca biti pun behara velikog broja dzanarika i vjecno ce biti ono “Svega ce biti samo nece biti NJIH”. Iskreno se nadam I vjerujem.

Milane, izbor muzike prepustam tebi, jer moja je deviza neka svak radi ono sto najbolje zna.

Pozdrav Saima

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kopirano s bloga Sanicki dani
30.11.2011.
" ni za dobrog ezana , ... "

o dervishalidovicevim glasovnim mogucnostima nikad nisam imao neko pozitivno misljenje sto nikog pa ni mene ne tangira da je skupio toliko posjetilaca na 3 koncerta tamo preko Drine jer ...

‎" najmanje je bitno kome je " bosnjak " iz Bosne i Hercegovine pjevao u beogradu ... najbitnije je da je taj " bosnjak " iz Drzave na koju je prije 20 godina srbija izvrsila agresiju u kojoj je pocinila Genocid i u kojoj i danas ima svoju republiku ...

ispod autorovog, dodajem i svoj potpis

Nada Stefanac

Thursday, 08 December, 2011  
Anonymous Posmatrac said...

valja reci u doba najzesceg rata vojni obveznici su masovno bjezali iz Beograda u Austriju i druge zemlje (dok su dobrovoljci regrutirani sa dna drustva) jer nisu zeljeli da ratuju, dok u BiH toga nazalost nije bilo. Srpska strana u BiH je masovno prihvacala ratovanje i to je ono sto me zalosti.

Tako da razumijem ovaj docek Dine u Beogradu. Ima tamo dosta ljudi koji osjecaju krivnju napravljenu u njihovo ime, bez da ih se pitalo.

Thursday, 08 December, 2011  
Anonymous Anonymous said...

Evo opet isto.Ne valja kad ga dočekaju kao heroja, ne valja kad ga pljuju pojedinci.Stvarno pojedinim blogericama i blogerima terba brisati komentare isključivo zbog kontiuirane mržnje i netrpeljivosti koju ispoljavaju na ovom blogu.G-dine CO reaguj.A tzv.g-đa Nada kao da je rođena na marsu.

Thursday, 15 December, 2011  
Anonymous Anonymous said...

Nisam se javljala, ocekujuci vise komentara.Raduje me ravnodusnost (to je za mene najpozitivnije osjecanje) za napisane tekstove u bilo kojem mediju,pisanom ili elektronskom.
Za sve koji ne zivite ovde i ne poznajete situaciju, mnogo toga ne moze biti jasno.Nisam ukopcala sta je to sanicki blog jer zaista ne surfam puno po internetu.Poslije priznanjana mog dobrog prijatelja ( o tome sam pisala) da do ponoci napada i zaj.....va) balije a poslije ponoci cetnike ) i onda uziva da se raspucavaju i svasta mu odgovaraju.
Tekst o DM koji je napisao doticni a nije ni potpisan, ima pravo i da pise i da ga podrzavaju.Meni je asocijacija na nekog iz Sanskg mosta.Nekad bio predivan multietnicki gradic u BIH, a sada jednonacionalni u kojem fladdaju dzamijski fanatici.Imam kontakt s ljudima iz tog mjestasca, i tako pricaju oni koji tamo zive.Ovde politicari svaki dan puste u eter po neku izjavu jedni protiv drugih i tako raspucavaju raju kao moj prijatelj.( samo je mane opasan od vladajucih.)Primitivnom je tesko dostupan internat za razliku od radija i TV.
Ja cu opet jednu pozitivnu.Iako vec 15 mjeseci nemamo vlade na utakmici Velez-Zrinjski upala je rulja navijaca Zrinjskog.Djelovalo je da ce doci do velike tuce.Igraci Veleza su se razbjezali ali jedan nije stigao do svog izlaza za svlacioni cu.U tom trenutku igrac Zrinjskog Mladen Zizovic ga je povukao za ruku ubacio u njihov prolaz i dao da obuce dres Zrinjskog i tako ga spasio.Proglasen je za licnos ferpley godine u BIH.
Ipak Bosna ima svoje ljude i heroje 'glede unatoc" vlastima.
Pozdrav Saima

Friday, 16 December, 2011  
Anonymous Anonymous said...

Draga Saima
Kad bih ja cekala komentare na svoje postove davno bih se prestala javljati.
Prvo, odmak od BL za mene je neprirodno stanje, jer je izlet u nepoznato. Drugo, pisati o Dinovom koncertu kao o necem sto vodi novom prijateljstvu meni je nategnuto, pogotovo sto se radi o cistom interesu, a ne o ljubavi i prijateljstvu. I estradnjaci odavde hrle u Beograd, a kako i ne bi kad je to najveci grad do koga mogu dosegnuti s obzirom na svoju " umjetnicku" kvalitetu, a naravno da to znaci i najvecu lovu. Dobro, Tereza je nastupala i u Parizu, ali sad je vise tamo nitko ne zove. Do kojih sve neprincipijelnih koalicija to vodi pokazuje Bajaga. Biti u drustvu mlade i lijepe hrvatske pjevacice sigurno je gust za muskarca kojem pomalo istice rok trajanja, ali pjevati s njom...hmmm, sumnjam da bi na to pristao prije dvadeset godina. Biznis, Sajma, biznis...
Jos mi je iritantnije stavljanje naglaska na prijateljstvo izmedju Markovica i Dodika.
Ja mislim da se ovaj zadnji trpao tamo gdje mu nije mjesto. Iskreno sumnjam da je to prijateljstvo ostalo netaknuto s obzirom na veliku ljubav Dodikovu naspram Biljke.
Ima jos

Nada Stefanac

Friday, 16 December, 2011  
Anonymous Anonymous said...

O Bosni ne razmisljam kao o zemlji u koju bih se vratila, niti o njoj razmisljam sa nostalgijom. (Ovdje bi zapravo bolje umjesto Bosne pristajala BL). Razmisljam o njoj kao o susjedu u cijoj kuci nemam pravo uvoditi red, niti nametati svoje misljenje. Samo joj, kao i svakom susjedu zelim da bude sretan u svome domu. Izgleda to kao nezainteresiranost, ali ako se prisjetis kako smo stradali od nezadovoljnih, nesretnih i zavidnih susjada shvatices da nije tako, pa ako nista, zbog nas samih moramo imati takve zelje.
Kad sam vam svratila paznu na blog Sanicki dani htjela sam da vidite, u prvom redu vi koji zivite u Bosni, kako covjek zamislja i bori se za svoju Bosnu. To je ona zemlja u kakvoj sam mislila da sam zivjela. Misli su mu ciste i jasno iskazane, cilj bojim se nedostizan, ali plemenit, a sjecanja na godine rata nepomucena sadasnjim intrpretacijama. Sve to sto on govori tesko mogu provariti oni sto jedno misle., a drugo pisu.
Gospodin Selman na zalost tehnicki ne vlada dobro svojim blogom, pa mu se prilozi ponekad gube. Steta, jer upravo sada ide serija sjecanja pod nazivom ' Manjaca '.

Kako se Nova godina ubrzano priblizava, ja Bosni i Hercegovini zelim da pripadne Bosancima i Hercegovcima. Svima onima koji imaju namjeru drugima pod bor podmetnuti zmije i stakore preporucam da odustanu, jer moglo bi im se vratiti.
Nada Stefanac

Saturday, 17 December, 2011  
Anonymous Anonymous said...

Ova anonimna gospodja sto me apostrofira 15.dec.2011. mogla bi otici u Cafe Kajak, pa u pricaonici, u rubrici " niko nista nije znao...ha ha ha " pogledati link o BL
Nada Stefanac

Friday, 23 December, 2011  

Post a Comment

<< Home