SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, October 19, 2011

Musical

Dok se u starom kraju stvari ponovo zaostravaju, dotle nasa raja banjalucka razasuta svijetom nadje vremena da se opusti i uziva u sredinama u kojima nastavise zivot nakon progona iz rodnog grada. Ima se toga dosta za pogledati, samo se treba organizirati.

Edin Cejvan mi se ponovo javi 'muzickim ' prilogom, kao sto bi to covjek od njega i ocekivao. Prilikom nedavne kratke posjete, pricao mi je Edin o kcerci u Minnesota- i 'dzadi' ravnoj kao da je povucena linijarom, kojom od svoje kuce u Iowa vozi nekoliko sati da bi je posjetio. Mi smo se ovdje u Americi navikli na 'komsije' udaljene nekoliko stotina milja pa nam voznja od dva-tri sata dodje kao lagana setnja. Tako i Edin 'skokne' do svoje kceri a iz jedne nedavne posjete posla mi kratki tekst i nekoliko fotografija. Evo sta mi Edin javlja:

'Evo nas kod mladje kcerke u Minneapolis-u. U subotu smo si priustili i pogledali krasni mjuzikl o nocnom zivotu a na repoertoar Franka Sinatre. Culi smo interesantnu produkciju: Sinatrin vokal i veliki orkestar koji svira u zivo. Imalo se sta vidjeti (igraci ansambl sastavljen od mladih ljudi) a i cuti - prelijepo.

Prilazem ti nekoliko slika uz srdacne pozdrave.'






Eto tako pise Edin pa me podsjeti da odavno nisam pogledao ni jedan musical, koji se kod nas u Pittsburgh-u prikazuju tokom cijele godine u dvije prekrasne dvorane: Hainz Hall-u i Benedum Centre-u. Dolazi jesen pa ce i toga biti.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Nada Š. D. said...

Nakon nekoliko turbulentnih dana i neprospavane noci, na zalost provedene na poslu uz kompjutor, odmaram se uz tekst ' lakseg ' sadrzaja i muziku iz slusalica. Javljam se uglavnom da podrzim javljanje Edinovo, jer je pravo osvjezenje na blogu. Takodje mi je veoma drago vidjeti nove- stare kolege Majdu i Segu na blogu. Necu vam pricati koliko volim Dubravku, samo cu pripopomenuti da komplimente dobija i izvan bloga.
Pozdrav svima
Nada

Saturday, 22 October, 2011  
Anonymous Anonymous said...

Baš sam razmišljala imaju li Cejvani djece,kad stiže odgovor.Muzicki obrazovani uživaju u mjuziklu.Sjećam se iz djetinjstva"Male Florami" iz banjaluckog pozoriša.U Zagrebu mjuzikle izvodi kazalište Komedija,pa sam prije nekoliko godina gledala Chikago.Dobra predstava.Ljeti Komedija ima predsave na Jarunu-zagrebačkom moru i to sa binom na vodi.Nada mi je pricala,da je gledala neku predstavu sa kcerkom.Htjela sam provjeri šta je to bilo,ali se ne javlja na telefon.
Raduju me novi-stari blogeri i svima šaljem pozdrave.Niskana

Sunday, 23 October, 2011  

Post a Comment

<< Home