SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, October 04, 2011

Jesen u Maksimiru

Jesen se nećujno ušuljala. Još je toplo ko u sred ljeta, nosimo još ljetnu garderobu, na moru se kupaju turisti, a turustićki radnici zadovoljno trljaju ruke. Tko bi rekao da je već oktobar. Većina drveća još je zelena, samo je kestenje požutilo i puno je otpalog kestenja i lišća. Jedan veliki kesten raste kraj moje zgrade i nemilosrdno me posjeća na banjalučke aleje.

Ja ne volim jesen. U meni budi melanholiju, sve je nekako tužno i tada mi se ne izlazi iz kuće. Kako sam penzioner svaki dan mi je isti, a od nedavno mi je i muž u istom statusu, pa nismo ogranićeni vremenom. Tako možemo šetati kad nam se hoće, ali ipak je to po navici nedelja. Na TV gdje god okreneš pricaju o zdravlju, kako zdravo živjeti, zdravo se hraniti i što duže ostati živ i pri zdravoj pameti.

Pod utjecajem te propagande prošle nedelje Ahmet i ja uputili smo se u šetnju u Maksimir. Ovaj park prirode nam je veoma blizu i šteta je da nemamo naviku da svaki dan prošetamo bar pola sata. Ovaj puta šetali smo 2 sata, obišli 3 jezera, nauživali se cistog zraka, nagledali roditelja i djećice na igralištima, na prostranim livadama, na biciklima itd. itd.

Šaljem vam malo slićica da i vi doživite taj ugođaj.

Pozdrav Enisa

3 Comments:

Anonymous Nada Š. D. said...

Jesen ne volim samo za to sto iza nje dolazi zima. Zimi se zablokiram, ne podnosim hladnocu, najradije bih ju prespavala. Meni snijeg treba samo za Bozic i Novu godinu i to zbog ugodjaja.
Ovo lijepo vrijeme koristim da svaki dan prosetam, nekad na sjever, nekad na jug, sto konretno znaci uz potok ili niz potok. Nikad u odredjeno vrijeme. Dogodi se i da izadjem rano ujutro, ali najcesce kad mi na poslu padne koncentracia, bez obzira na doba dana, nekad i po najvecoj vrucini.
U godinama kad sam bila bez posla prokrstarila sam zagrebacku stranu Medvednice od Podsuseda do Dubrave. Uvijek sama, tako mi je najdraze. Dogodilo se jednom i da sam zalutala, srecom bez posljedica. Na svakoj livadi bih se ispruzila i lezala bar petnestak minuta promatrajuci nebo. Tako sam upoznala i Stankeca ( za neupucene jedna od zvijezda iz tada popularne Malnarove TV emisije ). Mislio covjek da mi je pozlilo pa pritekao u pomoc. Ispricali smo se kao stari znanci. Nije mi vjerovao da iz plasticne boce pijem vodu. Z gadjenjem je odgurnuo bocu kad je shvatio da u njoj nije rakija. Igrom slucaja sreli smo se jos dva puta, ali onda vec kao stazi znaci. Nisam srela covjeka koji toliko psuje, a ipak je ugodan.
Sa tih setnji se nikad nisam vracala praznih ruku. Poljsko cvijece, kesten, neki zanimljiv komad drveta koji je priroda izvajala ili bar jedna jabuka u ruci iz nekog napustenog podsljemenskog vocnjaka.
Nada
PS: Kod nas je trava izgorila od ljetnih vrucina. Zamisljam kao se tamo kod Made zeleni na njegovom golf terenu. Sjecam se i kako je lijepo pisao o Lundu, a do djurdjevka je jos daleko. Made, Made... Ako nista, bar Ti pozdrav saljem !

Wednesday, 05 October, 2011  
Anonymous Made said...

Pozdrave uzvracam sa odusevljenjem. STOP. U toku pripreme za zimski san. STOP. San ljetne noci odsanjan. STOP. U iscekivanju povoljnijih berzanskih vijesti. NON-STOP.

Sanjaj Banjaluko,ma gdje bila ;)

Friday, 07 October, 2011  
Anonymous Anonymous said...

Evo danas jesen je stigla sa vjetrom i kišom.Sinoć je bilo jako toplo-južina,a jutros bar 10 stepeni manje.Tmurno i na nebu i u duši.Jedina zabava je Tv i novine tj.križaljka.Sigurno ste čuli sinošnji sukob hercegovackih navijaća Hajduka sa navijaćima Želje.Pokvarili su proslavu 90 godina Željeznicara i 100godina Hajduka,kojim povodom se trebala se odigrati prijateljska utakmica.Ali "vrag ne spava"Ne može se ništa dešavati,da politika ne upetlja prste.Šteta
Pozdrav Enisa

Friday, 07 October, 2011  

Post a Comment

<< Home