SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, April 16, 2011

U to ime...

Rekoh  poodavno, odgovarajuci na jedan komentar, da sam ja pomalo vjestica. Uskomentirala se ovih dana, ne znam stati. Istinabog "kriv " je Saimin zadnji tekst, ali "krivih" tekstova bilo je jos, a ja sam se ipak susprezala.

Najcesci razlog tomu je sto mrzim vidjeti svoje ime na prvom mjestu komentatora, pogotovo kad stoji po nekoliko dana. Draz komentiranja za mene se pomalo gubi i za to sto na blogu nema vise one zaj....cije koju mnogi nisu razumjeli, a poneki bili zavidni jer su bili izostavljeni. Nije to boljka samo ovog bloga. Za to sam se malo proskitala. Za mene nema bezuvjetne ljubavi, osim prema djeci.
 Da sam malcice ubrzala ovaj jubilej reci ce vam tekst koji prilazem, a koji nije bio namjenjen blogu nego je predvidjen kao predgovor eventualnoj knjizi sastavljenoj od priloga i komentara s bloga.

U njemu ne pise, ali jesam, napravila sam i fotoalbum sa fotografijama svih blogera, njihove djece i unuka. Neki na zalost nisu poslali ( na ovaj blog ) svoje fotke iz njima poznatih razloga.

Sretno !

Nada Š. D.

P.S. Nada je uz ovaj komentar poslala i muzicki klip ali ga nisam mogao uklopiti zbog pjesme koje se sada vrti. Znam da joj je zelja bila da oboje ide zajedno ali mi bi zao Djoke. Klip ostaje u arhivi i bit ce upotrijebljen u pravom trenutku.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bravo za jubilej,bravo ze Coa ,bravo za NAS koji pišemo i one kiji čitaju!JUPI!!!Enisa

Saturday, 16 April, 2011  
Anonymous Anonymous said...

U nedelju krenuh za Sibenik i sad za 3 i pol sata budem u nasem dvoristu.Cini mi se da ce kad naprave autoput do Mostara to biti i za dva sata.I sad utorak otvaram komjuter i bas mi drago sto imam puno za citati.
Draga Nado ovaj tvoj prvi dio bi mogla komotno potpisati i ja.Potpuno isto razmisljanje i isti osjecaj.A onda uvijek kazem sebi, pisem u trenutku kad nesto osjetim, neceg se sjetim i nesto dozivim.Uvijek samo licni osjecaj, licne uspomene i licni dozivljaji.
Drugi dio ne bih mogla ni u snu napraviti.Vjerujem u taj posao jer si zaista naderana za svasta.Ono sto si meni poslala mailom, a moj sin skinuo na CD, predivnih tekstova sa bloga, je sad moja potreba da ti se i javno zahvalim, a privatno sam to vec i uradila.
Danas sam u mogucnosti i da posaljem sliku unuka,nadam se, da ce otici.
Puno pozdrava Saima

Tuesday, 19 April, 2011  

Post a Comment

<< Home