SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, April 24, 2011

Listajuci blog - Uskrs 2009.

Dragi blogeri, vjernici katolici i pravoslavci, "SRETAN USKRS" uz malo smjeha.

Naime, u Zagrebu u Maksimiru pored Dinamovog stadiona nalazi se veliki
spomenik - diskobolis. Pred svaki Uskrs šaljivđije mu oboje testise. Jučer sam tuda šetala i divila se prekrasnim tulipanima pa mi je za oko zapeo "ofarbani diskobolis".


Ovdje je vrijeme prekrasno, puno je stanovnika Zagreba otputovala na more da sa svojim najdražima proslave Uskrs. Nadam se da je i kod vas većine proljeće i da ćete praznik lijepo proslaviti.

Pozdrav Niskana

Nada je bila vrijedna kao obicno i poslala mi par fotografija iz njene 'kucne radinosti'. Ja sam ih 'slozio' u ovu cestitku u njeno ime.


Ove godine u nasoj kuci se po prvi put nisu farbala jaja. Djeca su porasla, razisla se, nema se za koga. Jos jedna tradicija koju smo naslijedili od mojih roditelja je tako otisla u historiju.


Zbog toga svim onima koji slave Uskrs uz iskrene cestitke saljem ovaj fotos japanske dunje iz moga backyard-a koja je ovih dana u punom cvatu.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Nada Š. D. said...

Danas ste me odlucili naizmjenicno zbunjivati. Jutros otvorim blog, vidim Niskana se sece Maksimirom. Nakon uskrsnjeg dorucka dizem se sa casom vina od stola i malo zalosna razmisljam kako cu je popiti bez blogera, kad ono novi naslov Listajuci...2009. Boze mili pa nisam se valjda napila i od same pomisli na vino. Nema veze, neka ste vi meni tu, zivi zdravi i raspolozeni. Uskrs je dupli pa cestitam i onima koji slave, i onima koji ne slave. U zdravlje svih vas ispicu ovu casu vina.
Zivjeli !
Nada
PS: Niskana, po zagrebacki se kaze jajca a ne testisi. Simpaticna je to tradicija jos iz prijeratnog vremena, a kako su jajca najcesce farbali BB Boysi, boja je bila plava. Ove godine se izgleda umjesao i neki hajdukovac.

Sunday, 24 April, 2011  
Anonymous Anonymous said...

Српска православна црква данас обиљежава други дан Васкрса - Васкршњи понедјељак

Monday, 25 April, 2011  
Anonymous Nada Š. D. said...

Moram priznati da me nasmijala ova cirilica. Ispravnije je reci da je to bio dasak simpatije prema necemu sto je kuriozitet na ovom blogu.
1994. godine, kad smo vec bili " starosjedioci" u Zagrebu, a ratu se jos nije nazirao kraj, zamolim kcer da mi donese iz biblioteke nesto od Balzaka. Bilo sto, objasnjavam joj, ionako sam sve kod nas prevedeno procitala po dva puta, ali, eto, imam potrebu opet. Vratila se ona s Mutivodom u rukama i to na cirilici. Na moj ljutit pogled odgovorila je da nije ni primjetila da je prevod na ekavici i cirilici. Danas se sramim te svoje reakcije, a jos me vise smeta spoznaja da sam u stvari podlegla BL propagandi. Sada razmisljam da Filipa i Dominika naucim cirilicu, ali ne znam koliko to vise ima smisla. Drustvo se mijenja, a i potrebe, pa je mozda svrsishodnije da uce rusku cirilicu ili kinesko pismo.

Tuesday, 26 April, 2011  

Post a Comment

<< Home