SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, June 05, 2010

Vjencanje u Ljubljani

U danima kada su me ubjedjivali da blogu produzim zivot, a ja se i rukama i nogama odupirao, stize vijest (i slike) o jednom vjencanju koja me je gotovo pokolebala da zadatu rijec prekrsim. Sada kada sam rijec vec odavno ponovo pogazio evo da sa zakasnjenjem obavijestim one koji to jos ne znaju a koje bi to moglo zanimati da se u Ljubljani vjencala Andrea Srebot, kcer Marine i Zdravka, koji od ovog zadnjeg rata zivot nastavise u glavnom gradu Slovenije. Sretni mladozenja Karlo je rodom iz lijepog mjestasca Sepurine na otoku Prvic, koje sam rijecju i slikom predstavio u jednom od priloga iz posjete starom kraju 2008.

Vjencanje je obavljeno, kako sa slika zakljucujem, u starom gradu, poznatom turistickom odredistu mnogih posjetilaca Ljubljane, koji se smjestio na brdascu s kojeg se pruza prekrasan pogled na grad ispod.

Slavlje je nastavljeno u restoranu, kako opet vidim, negdje u okolini Ljubljane. Slovenija je poznata po svojim prirodnim ljepotama i seoskom turizmu, a par slika to potrdjuju. Uz ovaj mali album upucujem najiskrenije cestitke mladencima, i naravno, sretnim roditeljima.

Labels: ,

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ovako nesto lijepo, ljudski toplo i iskreno nisam vidjela vec godinama.
Bravo mladi, bravo roditelji, bravo prijatelji. Od srca cestitam i sretno.
Nada Stefanac

Sunday, 06 June, 2010  
Anonymous Mutlo said...

Stvarno je dirljivo vidjeti pravu svadbu, sa roditeljima, gostima i svatovima. Ko u neka stara dobra vremena. Jedino sto brakovi krace traju. Kad sam se ja zenio moji nisu pojma imali. Nedelja ujutro, ja se u subotu ozenio. Zove me otac telefonom, da dodjem na rucak. Ja mu kazem da ne mogu, satro zauzet sam.
“Ajd’ dodji, sta ces tamo sam!?” navalio on.
“Ma nisam sam… sa zenom sam.”
“Cijom bolan zenom?”
“Pa mojom zenom! Ozenio se ja juce.”
“E svasta covjek da dozivi…
Stara onaj budalas se izgleda ozenio!?
Eto tako ja, ko budalas, vec trideset i kusur godina…

Pozdrav svima
Mutlo

Monday, 07 June, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Gospodine Mutlo
Umalo dodah i ono dragi, ali ne poznajem Vas, pa kako cu ?
Ne znam kako je s muskima, ali svaka zaljubljena zena masta o vjenjcanju onakvom kakvo si prizeljkuje. Ovo je otprilike onakvo, kakvo sam si i sama htjela. Ja sam si zamisljala nakon vjenjcanja rucak s kumovima van grada i onda put pod noge. Ali kompromisi.
Oprostite mi Sreboti, ovi komentari su trebali biti samo cestitarski, kako nalaze prilika, ali nisam mogla odoliti ugledavsi onako lijepu, sretnu, nepatvorenu mladu zenu, vasu kcer.
Nada Štefanac

Wednesday, 09 June, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Drago mi je da sam vas upoznala i da ste nam bili u posjeti prije dvije godine u Rakovom selu sa Milanom i Nerom.
Sad vam zelim cestitati na ovako lijepo organizovanoj svadbi jer lica pokazuju zadovoljstvo i srecu.
Mladencima zelim puno ljubavi u zivotu, jer onda sve ide lako a vama zdravlja i dobrog zeta.
Saima i Vice

Thursday, 10 June, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Sve najbolje mladencima, puno srece, ljubavi, zdravlja u zajednickom zivotu. A roditeljima iskrene cestitke.
fam Zisko

Saturday, 26 June, 2010  

Post a Comment

<< Home