SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, February 21, 2010

In Memoriam - Stipe Josipovic

Nazalost, prilog za rubriku "tuzna vijest": jutros je prestalo da kuca srce jos jednog Banjalucanina, naseg dragog komsije Stipe Josipovica, dugogodisnjeg radnika prijemne hirurske ambulante (otjeranog s tog radnog mjesta pocetkom ludila devedesetih) i muza doktorice Ivanke Josipovic.

Sahrana je sutra, 22. februara, na groblju sveti Marko u 15.00 sati.

Neka mu je laka zemlja!

Melisa

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Iskreno saucesce porodici.Da sam u B.Luci sigurno bih bila na sahrani.
Zadnji put sam bila u B. luci u septembru 91.Mama je bila kod nas u Sarajevu. Doveli smo je poslije oceve smrti.Iako je bilo vec dosta skleroze, stalno je spominjala Banja Luku.
Jednom je moj sin Zlatko odlazeci u skolu zaboravio zatvoriti vrata i ona je sa tasnom i papucama pod rukom izisla.Naisao je jedan mladic i ona ga je pitala je li ovo Banja Luka.Vidjevsi da se radi"o finoj gospodji" tako je rekao policiji on je odveo u obliznju stanicu.
Ona je rekla da je kod sestre i rekla sestrino ime i prezime i da radi u Umjetnickoj galeriji.Oni su javili sestri a ja sam otisla po nju.
Tada sam uzela 10 dana odmora i odvela je u BL.Jedan dan joj je "na zdravo", otekao prst.Obzirom da nisam znala
kud s njom ja sam je odvela na prijemnu hirursku ambulantu.Tamo je bio pokojni Stipe Josipovic.Bez uputnice i knjizice (zaboravila sam ponjeti)pozvao doktora i rijesio nam problem.Nikad to ime nisam zaboravila iako sam ga samo tad srela u zivotu.
Osjetila sam potrebu da to napisem.
Ne znam gdje je zavrsio zivot.Da li u BL ili nekom drugom kraju svijeta.
Pozdrav Saima

Monday, 22 February, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Obitelji Josipovic upucujemo izraze iskrene sucuti.
Nada, Miro, Marija i Ivo Stefanac

Monday, 22 February, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Stipe je brat mog skolskog druga Ive, arhitekte i muz nase skolske kolegice Ivanke Kezic.Ivu sam sreo posljednji put prije par godina u Crikvenici , gdje ima kucu (radi u Gospicu)a Ivanku nisam vidio od pocetka rata.Izrazavam njihovoj cijeloj porodici najiskrenije saucesce u ime moje familije! Sejo Bahtijarevic

Monday, 22 February, 2010  
Blogger Unknown said...

Saima, pokojni Stipe je svo vrijeme bio u Banjaluci, dugo nakon otkaza je bio nerijesenog statusa, a onda je penzionisan. Radio je u Cartasovoj ambulanti dugo, obilazio stare i bolesne na terenu, a i nakon tog angazmana je nastavio obilaziti one kojima je bilo potrebno u komsiluku i naselju. Njegov tlakomjer je uvijek bio trazena roba.

Gospodine Sejo, Ivo je danas ovdje, sa sestrom i sestricem, i jos je dosta Banjalucana doslo na sahranu koja je bila velika i dostojanstvena.

Monday, 22 February, 2010  

Post a Comment

<< Home