SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, January 20, 2010

Hajduk, 1958

Evo jos jednog iznenadjenja. Taman kad pomislim da nas je zaboravio, javi se jos jedan bloger od kojeg nije bilo lako izvuci bilo kakav prilog. Sjecam se koliko sam morao cekati na onih par slika iz novijih dana pa predpostavljam da je slika mladih hajdukovaca i ljubav prema Hajduku bila jaca od ljenosti.


Onim starijim prepustam da otkriju identitet fudbalera s kojim se Mado slikao a onim mladjima njegovo ime vjerojatno nece znaciti puno. A za nasu generaciju, koja je zivjela u 'zabludi bratstva i jedinstva', njegovo ime ce uvijek ostati u sjecanju.


Zdravo Co.

Kad smo vec kod teme Hajduk evo jedna slika koja pokazuje moju privrzenost tom klubu jos od malih nogu. Slikano na pomocnom terenu Borcevog stadiona (iza drvenih tribina) u jesen 1959. Kup utakmica izmedju Hajduka i Borca koju je Hajduk dobio 4:1. Slikao moj amidza Fahro (Cigo) Plicanic kojeg se Cajevcani sigurno sjecaju.

Novija slika je slikana 2001 u ljeto na Poljudu, Liga sampiona (pred kolo) Hajduk - Debrecin (Madzarska). Slikao Goran Vukadin (Gabrijelov sin), na slici lijevo od mene je moj sin Igor (plavi sorc bez naocala).

Pozdrav blogerima iz snjeznog Lunda.

Made

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bernard Vukas
Zenska

Wednesday, 20 January, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Ja sam siguran 100% da je to Bajdo
Usput da kazem da sam kod njega kupio odjelo za zenidbu. Bjese davno, al eto nek se zna.
bruja

Wednesday, 20 January, 2010  
Anonymous Made said...

Sva dva ;) odgovora cemo priznati kao tacna, zar ne Co?

Friday, 22 January, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Sva tri, jer mi se cini da i tebe poznam iz vidjenja.
bruja

Friday, 22 January, 2010  

Post a Comment

<< Home