SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, December 19, 2009

Par sati nakon mog javljanja javi se Nada s par slika iz Zagreba. Snijeg i tamo pada a od komsije iz Zenice cujem da je i u Bosni slicno. Samo nema vijesti iz Banjaluke!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dragi Co
Tko je zabrljao, moj dragi ili Ti? Ako me pamet dobro sluzi, ja sam zimu, i to jednu, ne cetiri, poslala samo na jednu adresu.
Jucer sam poslije podne zavrsila svoje poslovne obaveze za ovu godinu pa sad mogu odmarati. To "odmarati" znaci spremanje stana koji je u kaosu, pravljenje kolaca, sopingiranje koje ce ovaj put biti puno skromnije, druzenje s prijateljicom, druzenje na blogu.
Bas se mislim kako cemo za blagdane bez majstora cestitara, a ono muzika. Samo jos ne znam sta je u pitanju jer moji spavaju, a slusalice mi prikopcane na mini disk. Inace stiglo mi vec pet Clooney_a. Neka, neka, ljepote nikad previse.
U blagdanskom sam ozracju pa puse saljem svima, i onima sto me ne vole (Milan iz BL). Njima zapravo saljem brdo veselja... od srca.
Nada Š. D.

Sunday, 20 December, 2009  
Blogger co said...

E' Nado, Nado. Mora da sam ja nekako skoknuo do Zagreba pa napravio te snimke. Vidim da ti se muz oteo kontroli pa pravi probleme. Moras ti to malo prisarafiti inace ko zna sta ce se sljedeci put pojaviti na blogu a da ti ne znas.

I samo nastavi u dobrom raspolozenju.

Pozdrav - Co

Sunday, 20 December, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Sinoc javi moja podstanarka da je Banja Luku zatrpalo vise nego Sarajevo, a temperatura oko -15.Srce puca.
Bravo Vjeki za musiku, kako dobro zvuci slusajuci u toplom stanu sa mojim dragim
Vasa Saima

Sunday, 20 December, 2009  
Anonymous Anonymous said...

E Co, Milane jedan
Sad vec ozbiljno mislim da Ti imas nesto protiv mene. Kad nisi znao da sam Halima (netko na blogu je znao), nisi me pustao. Sad kad si me prepoznao u Megeri, sto nije bilo tesko jer su podastrti znaci prepoznavanja, opet mi ne das prolaz pod tim imenom. Ocito mi uskracujes privilegije koje nekima obilato pruzas. Dobro, to je Tvoje pravo, samo ja znam igrati i u potpunoj anonimnosti, sto do sada nisam koristila. Ovo zadnje s Mirom mi je poseban biser, jer stvarno Ti je on pisao. Zato mi je palo na pamet da mu nisi odgovorio ni na njegovo osobno pismo vjerovatno misleci da iza svega stojim ja. Da imalo poznas svoga druga znao bi da se taj neda sarafiti, a ni ja ne postujem one koji se daju previse mijesiti. Uostalom sad sam ga zamolila da Ti on objasni to slanje fotografija, a on se samo bezobrazno smjeska. Natjerat cete me vas dva da uzmem jos jednu adresu.
Pozdrav Nada Š. D.

Sunday, 20 December, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Hvala na lijepoj slici Zagreba u snijegu; sve mi se cini da sam 'ja ona jedna adresa' na koju je poslata slika?

Moje drvo jabuke u snijegu je bila prekraso, kao i pogled sa Tvog prozora na borice u snijegu.

Kod mene je kissa, kaktus ne samo da cvjeta vec ima i novog lisca.
Ima rododendrona u pupovima; tako su ih posadili, iz svih krajeva svijeta, da svakog mjeseca po jedan cvjeta (po zeljama).

Nekako ovo pred Bozicno vrijeme dodje kao vrijeme ispunjavanja zzelja:
Neko dobi slike parka, netko dobi sliku Zagreba u snijegu, a netko dobi vijesti od onog sto voli vino...ima li jos kakvih zzelja pa da ih ispunimo???
Ja bih neku pjesmu od Dragana Stojnica?
Skromna zelja?!
Imam jos jednu zzelju: da pronadjem prijatelja, rekose da je sada u Zagrebu, Jozo Kasipovic? Izgubila sam mu trag jos 1992.

BB 66

Sunday, 20 December, 2009  

Post a Comment

<< Home