SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, December 25, 2009

Jos malo cestitki

Dobar dan,

Sretni vam svi moguci sadasnji i buduci praznici.

Pronasla sam svoj DVD od 2008 g. gdje imaju i fotografije sa Bascarsije, iz stare Medrese, gdje izlaze mladi covjek, izvinjavam se, izgubila sam njegovu biznis karticu i zaboravila ime, veoma prijatan i druzeljubiv mladi covjek, koji pored ovih nasih 'memorabilia' ima i umjetnickih slika i mnogo drugog vrijednog za pogledati i kupiti.

Imaju i 2 slike sa Igmana, novembar 2008.

Neka vam ovo par slika, Vama i Neri bude kao moj poklon za Bozicne blagdane!

Hvala Vam za opise Vasih putovanja i slika jer sam tako vidjela dosta svojih dragih prijatelja/poznanika, a za neke sam mislila i da nisu vise zzivi ...

Renata

1 Comments:

Anonymous Emira said...

Ugrijala me ova Renatina slika toplotom svojom davnih, skoro zaboravljenih, uspomena. Moja majka imala istu kutiju, bijelu, sa patuljkom, u njoj drzala rizu. Imala I istu crvenu kutiju. U njoj bila przena kafa. Sjecam se i nekih ‘zlatnih’ kutija, od bronze valjda , takva I tacna sa slikom sa Bascarsije. Takav mlin za kafu. Majka bi sestru I mene cesto zaposlila da ih cistimo sidolom. Sve je moralo biti sjajno. Ne daj boze da se vidi najmanji trag prstiju. Ove zlatne nisam voljela zbog tog ciscenja, ali malog patuljka kuhara na bijeloj kutiji jesam. Mozda zbog sutlijasa s rizom iz kutije.
Plavi radion nekako ne spada u ovu sliku, iako je iz istog vremena. Nije bio u blizini ovih kutija zbog svoje namjene. On budi sjecanja na veskuhinje u podrumu iz kojih se uvijek osjetila vlaga i na ves prostrt na striku, mirisan i bijel od cistoce sto mu taj plavi radion i ruke nasih mama podarise.

Wednesday, 30 December, 2009  

Post a Comment

<< Home