SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, December 24, 2009

Izlet na Igman

Posto se Saima potrudila da posalje slike sa Igmana a nema popratnog teksta, a ja nisam htio da ih ubacujem uz neki od starijih priloga, evo da iskoristim priliku pa da dam svoj komentar.

Dok mi ovdje na zapadu rintamo za penziju (i zdravstveno osiguranje), ovi nasi penzioneri u Bosni uzivaju. Eh da mi je docekati da i ja 'skoknem' na Igman, Jahorinu, Trebevic i druga izletista oko Sarajeva, a da me noge jos dobro sluze. Proci se jos dosta vremena do tog dana jer ovdje u Americi se na sve nacine bore da obicnu raju drze sto duze pod kontrolom, ne dajuci joj sansu da malo uzivaju dok jos mogu. Ovih zadnjih mjeseci se vodi velika borba oko zdravstvenog osiguranja, bilo je prijedloga da se omoguci da stariji od 55 godina dobiju takozvani Medicare, ali nista od toga. Na kraju su opet mocne osiguravajuce kompanije odnijele pobjedu pa nam je jedino ostalo da se nadamo da ce nas zdravlje posluziti pa da cemo i mi jednom moci ovako obilaziti izletista kao Saima i Vice. A ja sam vec bio napravio plan gdje i sta obici.

Ovako mi ostaje da gledam ove lijepe slike u nadi da cu i ja biti u prilici da sva ova lijepa mjesta licno obidjem.

Labels: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Saima iz BiH salje poruke Cou:"Jes' ti dobro, blagoli se tebi", a Co Saimi: "Da je meni kao tebi". Tko se tu folira, il' je to po onoj: drugom je uvijek bolje.
Megera

Thursday, 24 December, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Mislim da se niko ne folira, nego je u svemu bitno okruzenje.Ovde je trenutno najbolje penzionerima, jer oni jedino imaju sigurna primanja, iako se pomjeraju svaki mjesec za 5 dana.Ovaj put nece biti prije Nove Godine, nego tek 05 .01. 2100 god.
A stotine ljudi ostaju bez posla, stotine mladih nisu ga ni kad ni imale, i onda sve sto ti je licno lijepo, pada u vodi zbog takvog okruzenja,
U Americi vecinom svi rade i onda zaradjeno trose u ono sto sami odaberu.
A i jednima i drugima fali ono nase lijepo vrijeme u kojem je bilo mjesta i za rad i za druzenje.
Ipak moram biti iskrena da je meni bolje sto se tice mirnijeg zivota sa manje materijalnih stvari, jer siromastvo vrlo cesto razvija duh.
Ali mnogi smo se sto puta slozili, da bi smo ostali normalni moramo uzivati u onom sto imamo.
Pozdrav Saima

Thursday, 24 December, 2009  

Post a Comment

<< Home