SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, November 11, 2009

Socioloski aspekt zooloske filogeneze, implicite Ratnih zbivanja

Imam posebno dragu vijest, uzimajuci za nepravedno da radosnu vijest cuvam samo za sebe jer bi u takvom slucaju iznevjerio vlastitu tezu o porijeklu a hipotezu o Juznjackoj sklonosti prema asimilaciji nenamjerno potencirao.
...helem, kao ucesnik Intermultikulturalne tribine o „Fenomenu socijalne drame u modernom dobu“ bio sam u prilici predlagati eventualne teme za dokumentarni fil u produkciji „Art-EU“ i Njemacke podvladine grupe „Kunst ohne Grenz“ uz potporu Bundes Kultur-Referat-a.
Vecina ucesnika zahvacena fenomen brze asimilicije zbog lagodnosti drzavljanstva nastojala je kao i Domacin provuci Teme sklone lobiranju Germana, kratko, neinventivni akademski, tipizirani Geverbizam.
Poslije mog prvog prijedloga ,“Katolicka crkva i pedofilija“, odredjena je pauza. I na moj drugi prijedlog „Vatikan i kraj Drugog svjetskog rata“ opet je bila pauza.
Malo duza...a obzirom da su ostale Teme isle u pravcu stereotipa „Deutschland i solidarnost“, „Deutschland, zemlja gradjanske pravde“ , „Tali-li-banani“ opet se ziri okrenuo meni. Nije dao pauzu nego na moj prijedlog o temi “Socioloski aspekt zooloske filogeneze implicite Ratnih zbivanja“ prosuo se aplauz. Normalno uz molbu da obrazlozim bar expoziciju do razradnog dijela imajuci u vidu sarolikost i raznolikost ucesnika i publike...
...ukratko, usljed „Gradjanskog rata“ (oficijelni Evropski pojam za Agresiju) a zarad osobne sigurnosti Obitelj/Porodica/Familija je u situaciji da napusti rodnu grudu. Potrebne dvadeset i cetiri potvrde Porodica obezbjedjuje na razne nacine, medjutim socioloska drama nastaje u momentu kada Pozitivni Svijetski zakoni dozvoljavaju normalno uz potrebene papire humano preseljenje kera/psa Gare za razliku od krave Zorave koja ne moze da dobije Proputovnicu kroz Mladu demokraciju, jer krave kao subjekta nema u Zakonu, osim u Podravkinim proizvodima...vezanost Obitelji i rasne motofonke je vecini znana, osim moderne mame, zagrebacke kolegice Tine koja na upit malog Jana o kravi ispred i tko je to, ? odgovori ..medo...
Dramu prate aktivnosti Deutsche –TV koja u isto vrijeme kada Sarajevo „brdjani“ ravnaju sa brda kao udarnu temu Dnevnih vijesti iznose podatke o pregazenim jezevima na Autobanovima Njemacke. Njemackih jezeva...
...i onda je islo brzo. Ziri je od 27 krava koje su usle u uzi izbor izabrao 4 i nakon iscrpne analize glavnu ulogu dodijelio Zoravi iz Petrovca, podrijetlom iz Banjaluke. Obrazlozenja su bila jasna. Medjutim i pored strucnosti i relativne objektivnosti Zirija, Ziri je od „Zemlje iz Tranzicije“ nazvan „visoko sjedecim konju u trticu gledajucim Gospodinom“ kratko kocijasem...
Simentalka iz Jesenica je odustala sama uz napomenu da je greska jer nije imala informaciju da se radi o kravi sa Balkana.
Krava iz susjedsva je isuvise koketirala, ziri je dobio utisak da je i vime, vjestacki povecano a da je i poprilicno iz´andrita.
Krava iz komsiluka je riknula tri puta i ta doza agresije je nju licno kostala uloge.
Zorava svjesno i sudbinski individualna a naucena na sposobnost prezivljavanja u potpunosti „echt“ orginal prava i sisama i rogovima ispunila je uvjete strogog Zirija.
Ocekuje se Scenario i Knjiga snimanja...reziser koji bi scenario prenio na platno.
Mene vise niko nista nije ni pitao jer Civilizacija Zapada i pociva na ukradenim idejama...
...ja cutim i necu nikoga upozoriti...jer neki dan mi je Tetka iz Petrovca javila da se cuvaju...bilo ko...
glumci, glumice, raditelji, reziseri...jer, prvi ko Zoravu uhvati za sise uz glumacku namjeru da je pomuze, ostat ce bez zuba...Zorava hoce i da cifne...

Grof

(slicnost sa bilo kojom Ustanovom , licnoscu/osobom/personom i fotosom je slucajna i nije namjerna)

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Skoro me udari jedno dvadesetak kilograma gusanog gvozdja pravo u glavu.
Hajde, bilo zvjezdano u po bijela dana. Podobro zvjezdano, a kozza se nije ni zacrvenila.

Sve u svemu izadje na neko dobro: popravisse sefovi tu policu na kojoj je bilo to silno gvozdje i zabranisse da se bilo sta stavlja iznad visine glave.
Znaci, neko dobro je izaslo iz svih onih zvijezda sto su se vidjele po danu.

------------------
Odem doktoru da me malo pregleda, a sve zbog onih zvijezda u po bijela dana, a bilo je suncano vrijeme, a doktor prvo pocne :

- tezzina, srednja, ni priblizzno (mrmlja on sebi u bradu),
- visina, taman (opet on sebi u bradu)
- rentgenski snimak u redu, malo je manja lobanja, ali zadovoljava
- stomak, dobro je, nije 4...
- vime u redu, 'ne moras ici na operaciju za povecavanje, ustedila si novce', cujem ga kako govori sebi u njedra.
- kosa crna (ja se mislim 'sta te briga za moju kosu redovno farbam', ali idemo dalje, pregled je pregled, mora se zavrsiti zbog one zastite na radu i slicno tome)
- noge, mogle bi biti duzze (ja se opet mislim nemoj sad da te koljenom, ali hajde, moram biti pristojna)
- uh, uh, povika on...sta je sad mislim i gledam dole kad ono, crno, ne mozze biti crnje. I jos smrdi. Ja stala u onu kravlju balegu, ali ne znam od koje je ono krave. Moracu ici na DNA analizu. Uh, jos i to...

'Draga moja, budi zadovoljna, sve je u redu. Ne licis ni na jednu od onih krava, a da si stala u balegu jesi!
Preporucujem da mijenjas ime u CRNA OVCA, i sve ce biti u redu,' rece doktor i isprati me do vrata.

Thursday, 12 November, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Poznato vam je da, sada vec internacionalno poznatu zvijezdu Zoravu, pratim od njenog nastajanja. Lijepa mi je (ovo je subjektivni dojam jednog laika), fotogenicna, a i nasa je. Gotovo sam sigurna da ce sudjelujuci u tako vaznom projektu uspjeti ostati svoja, bez farbanja pramenova, dotjerivanja linije, s dobrougriznim alatom...ma tko bio redatelj.
Ziri je, po meni, dobro odradio svoj posao. Imaju oni svoje mjerne instrumente, a ono malo subjektivnog dojma (netko voli cupave, a netko izbrijane noge)samo pridodaje izabranoj notu osobnosti, bez koje bi sve ostalo na mjerama 90-60-90.
Pobjedu mi jedino kvari cinjenica da je konkurencija bila slabasna, a i nekako malobrojna ili sam ja stekla takav dojam. Sigurna sam medjutim da bi moj favorit i u puno jacoj konkurenciji bio numero uno.
Kravi Zoravi na zvjezdanom putu do slave zelim puno srece, sto ce reci, socnu zelenu travu bez trnja i pesticida. I pazi Zorava da te usput redatelj ne odvede u krevet.

Nada Š. D.

Friday, 13 November, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Da nije tetku uhvatila demencija, pa se zena zabunila?
Ivan B.

Friday, 13 November, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Jah, jah, jah,

I Halida/Halima, te Mira K. nestale privremeno.
Otissle na masazu repa...vratice se one opet.
Vidjele i one da moraju malo da idu u korak sa vremenom.

Saturday, 14 November, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Stizze telegram od Sai-Babe, pardon, Email.

Sai-Baba porucio da se pod hitno tema prebaci sa krava na neke druge zzivotinje, kao npr. Na male cuke (meko C).
Z a s t o?

Lijepo, krave su veoma dobrodusne zivotinje, a korisne su covjeku, Dobijemo mlijeko, meso, telce, a na kraju i kozzu...necemo oko zalosnih stvari!
Krava pase travu i nije je briga sta se dogadja okolo.

U Indiji su krave proglasene svetim zivotinjama.

Jedino kravlji rep ima posebno zanimanje, tj. da tjera dosadne muhe, a nekada rep i sljasne muhu, napravi malu pljeskavicu od muhe!

Da okrenemo temu na bikove? Nikako, i bikovi su dobrocudni dok ih netko ne zadirne.

===========

Isto tako, Sai-Baba pisse da kod zzelja moramo biti pazzljivi:

Ako zzelis nekome dobro, kao npr. Zelenu travu za ispassu bez pesticida, ili krevet I direktora----dobices nazad duplo, a ti misli kako ces u tim godinama izdrzati to blagostanje.

Sai-Baba

Tuesday, 17 November, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Dragi Grofe
Pozicija intelektualno inferiorne nije mi ugodna (znas moj ego), pa kad je moram jos pokazati pred auditoriom s bloga postaje jos teze.
No, macku je ubila radoznalost...Ponadala sam se da ce netko tu neugodnu duznost propitkivanja obaviti umjesto mene, aja cu se onda praviti vazna, kao sve sam razumjela. Nissstttaaa... Pitaj Nado kad ne znas. Kako kod ovakvih sjajnih priloga zelim do kraja shvatiti sta je pisac htio reci, naravno koliko je to u mojoj moci, trudim se otici i na druge izvore, informirati se. Trudis se uostalom i Ti, cak pises i na vise jezika da se netko ne bi zahmetio. Natjeras me i da pronadjem "rijecnik" tranziciske mi... da provjerim je li ta recenica, u drugim, "normalnim", bolje receno racionalnijim jezicima, zamjenljiva samo jednom rijeci, tocno napisana. Grofe, Grofe vidis Ti koliko ne zelim nista propustiti.
Sve sam to nekako poslozila (laskam si), ali Geverbizam ostade pod upitnikom. Pozovem u pomoc opet internet, nista. U starom Klaicu (izdanje 1966.)nista. Povezujem ja rijeci, sto latinske, sto njemacke, tipicno onako kake rade svabe, naravno sluzeci se rijecnicima i opet corak. Opet corak. Nema druge, moram pitati Tebe, ma kako se ruzno osjecala. Nemoj mi samo reci da sam mogla iz konteksta. Jesam, ali da me ipak jedna rijec ne bi odvela u krivo.
Za Zoravu jedno srdacno mahanje rukom, u nadi da ce ona odmahnuti repom dok jos nije postala diva. Kad joj se to dogodi sigurno ce se praviti da me ne pozna.
Tebi Grofe srdacan pozdrav.

Nada Š. D.

Wednesday, 18 November, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Moj dozivljaj Grofovi priloga je slijedece.Ja ga smatram filozofom.Neki dan Ciro isprica da ga zovu u Kinu za trenera.Ciro rece " na ovim prostorima mi kazo da sam starac, a Kinezi me u pismu prozvase mudrac".
Ja sam ocekivala da ce zadnji prilog biti posvecen Kusturici.Da ga neki napadaju, neki brane.Grof nije bez razloga stavio ovu sliku sa zadnjom opaskom.Sve nase Zorave ce i dalje pred komisije i zirije sa naocalima dioptrije ko dno tegle od kiselih krastavaca.Rece Josip Pejakovic u jednoj svojoj monodrami.
Sretna sam sto nema komentara kakve sam ocekivala. A ovi svi su super.Svako svoj licni stav. Kao u skoli sto rece Nada."Sta je pisac htjeo da kaze". A mi svi razlicito.A onda profa djeli. peticu, cetvrticu, itd. Da nam je tako da "svak dubi na glavi ako mu se tako svidja a da mi postanemo ravnodusni.Da nas niko ne uspije "upaliti", niti nas izvuci na ulice kao kolektivitet.
A dojce, englis,francis i ini nek nam i dalje ziriraju,vjecaju ko je zreo za prave demokracije, ko za suhu a ko za zelenu travu."Nicija nije do zore"
Postovanje gospodinu Sai-Babi.Nasa najpoznatija likovna kriticarka Azra Begic je bila u Indiji.U stanu jedan ugao pripada svemu sto je donjela iz Indije i njegova slika.Ispricala mi dosta.Strasan cova.Bolje se diviti njemu nego ovim bosanskim politicarima.

Pozdrav i za RAJU.Napisala sam tako da se sam opredijeli. DRAGO MI JE.IPAK SMO MI SVI NA OVOM BLOGU NORMALNI I SVI POMALO NESRETNI IZ RAZNIH RAZLOGA.Napisacu mu prilog o atmosferi kad dolaze nasi mladi ljudi po sengensku vizu u trajanju od samo tri mjeseca u razne ambasade.Da sta bilo zarade.Zelim da mu bude lakse, jer bjeze od ovih novih "gazda" kod kojih ne znaju da li ce ista dobiti za svoj rad.
Pozdrav Saima

Wednesday, 18 November, 2009  
Anonymous Grof said...

Draga Nado,

Rjecnik Bosanskog jezika, Alija Isakovic, Bosanska knjiga Sarajevo, 1995g.
strana381,
Fonoloski pravopis
„Autori nasih tekstova nisu nikada pisali korijenski, morfonoloski, vec onako kako se govorilo, dakle-fonoloski. Odstupanja su neznatna i bez sistema...Turcizmi su, uglavnom, pisni kao i danas, a tako valja pisati i strane rjeci iz evropskih jezika: esej, feljton, i dr. (a ne essay, feuilleton).“
Njemacka rjec, dasGewerbe=zanat, obrt, radinost, (Gewerbeschule=zanatska skola ..i dr.)
U njemackom jeziku „w“ je fonetski „v“, a „v“ fonetski „f“. Ne postoji fonetski „kava“, vec „kafa (kafe)“. Kao sto u Bosanskom jeziku postoje turcizmi, bogat sloj romanizama, posebno mletackih rijeci tako su i germanizmi obilno korisceni. Bake, majke, nene, matere (bar moje) su u normalnom govoru koristile rijeci,
fertun, ferbant, fasunga, fertik nikad vertun, verbant, vasunga, vertik ....u Bosanskom jeziku ne egzistira slovo “w“ niti tacke iznad i kvake i crtice ispod kao u Jezika Orijenta.
...znaci Njemacka je puna zanatske perfekcije (akademizam) i tipiziranosti u svakoj pori. ...zato je dosadna i monotona ali bilo kakva diskusija u smijeru lobiranje „ote drzave“ kod mene ne prolazi jer sam „svilenu demokratiju“, „prljavu higijenu“, „neorganizovanu organizovanost“, „egoisticnu neegoisticnost“, „zanatske talente“ i „nekulturnu njemacku kulturu“ osjetio personalno/licno/osobno....sto sam tu, vezu me djeca kao i vecinu Nas. Nece dugo. Medjutim za razliku od vecine Nas ovo sto pisem i govorim, Ovdje govorim i pisem javno...jer nisam nikome muftac...evo vidis ovo sto sam sada napisao bice pohranjeno u Agenciji za sigurnost Njemacke sest mjececi kao i svaki telefonskim ili mobil razgovor....ne samo moj nego svih nas i Njemaca i onih koji nisu Njemci jer su takav Zakon izglasali prosle godine...o zakonu o Guzovima kad se sretnemo u Lijepoj vasoj...

pozdravi Miri, nadam se da nije u sinkopi...
Mojoj nastavnici Gospodji Editi (prava Gospodja) dug zivot i dobro zdravlje. „U zelenoj doli, potocara mala,...“ i danas mogu otpjevati u notu...to je nas kapital.

Grof

Thursday, 19 November, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Unaprijed se izvinjavam sto nepozvan uskacem u dijalog, ali mislim da ni tema, ni stil, ni jezik ne trebaju na ovakovom zavicajnom blogu demonstrirati potencijalnu autorovu superiornost. Cemu jednostavnu misao zaogrnuti nejasnim igrama nejasnih sintagmi? Treba dobro odvagnuti kada su nasemu lijepom jeziku (lijepim jezicima) potrebne uvezene rijeci. Moderni lingvisti ne izricu olako zabrane (za razliku od nasih nekadasnjih skolskih profesora), to su novi trendovi, ali upotrijebljena rijec ''geverbizam'' je uistinu nepravilno izvedena i nadasve nepotrebna u opustenoj komunikaciji. Jezik sluzi da se ljudi sporazumiju a ako se koristi prirodno, kao izraz vlastitog jezickog osjecaja, tada je i ''pravilan''.
Vjerojatno je i gospodin Grof nakon svog neutemeljenog obrazlozenja uvidio pogresku svog nepotrebnog izleta u nepoznati mu prostor.
S postovanjem,
M. Kovac

Saturday, 21 November, 2009  

Post a Comment

<< Home