SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, October 15, 2009

Jos jedan izlet


Jos jedan Nadin prilog od prije par dana:

Danas 8. listopada 2009. drzavni blagdan. Zet Robert i ja svejedno radimo, a Miro, Davor, Andrea, Filip i Dominik jos jedan lijepi suncani dan provedose na izletu, ovaj put u Trakoscanu.

Vratili se umorni i zadovoljni. Miro malo prigovara zbog preskupe cestarine. Kaze i da je strasno puno turista iz cijele Hrvatske. Ne cudim se, u ovo doba godine jezero sa okolnom sumom je doista bajkovito. Ja sam zadnji put bila 1989. cini mi se u organizaciji DAGIT-a, a u drustvu novih kolega iz nove firme. Obisli smo tada obnovljeni dvorac u cijem je podnozju jezero u kome se ogledalo rumeno lisce okolne sume. Na povratku u Banjaluku pricala sam djeci o tom jezeru, o zbirci oruzja, o Draskovicima, o devastaciji dvorca, pa onda obnovi.

Danas su sve to i oni dozivjeli. Napravljeno je stosezdesetpet fotografija. Teskom mukom se odlucih za neke.

Nada Š.D.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home