SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, September 11, 2009

Zabunilo se

Otkako imam mobitel otkrila sam da sam veliki zaljubljenik prirode. Sve što mi za oko zapne, ja uslikam, stavim na zaslon i gustiram neko vrijeme a onda promjenim.

Stanujem u neboderu iz jedne zgrade, gdje su domačice ponijele običaje iz zavičaja pa ispod prozora posadile raznovrsno cvijeće i ukrasno drveće. Kad prolazim u dućan u kupovinu, a u bašti uvijek nešto novo, i ja uslikam. Šaljem vam sliku jedne čudne pojave. Na istom drvetu ovog prekrasnog drveta (ne znam ime) okićenog hiljadama jabučica jedno jutro ugledala sam i cvijet. Obzirom na vruće ljeto i strašne klimatske promjene, drvo se "zabunilo". Pratiću razvoj situacije, pa ću vam javiti šta je bilo dalje.

Pozdrav Niskana

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Draga Niskana, ljubiteljice prirode "na dohvat ruke".
Preslo Ti to u maniru (Sinajkin cvijet, cvijece u vazi...). Moracu Te za rukicu pa makar do botanickog. Samo da prodju ove frke.
O prilogu: kratko, slatko i duhovito.
O danasnjem danu: katastrofa. Onaj sastanak o kojem sam Ti govorila na kraju bi zakazan u 15h...petak. Idioti, frka im, pa racunaju radicu ja vikendom. Malo sam im pokazala zube. Rijetko mi se u zivotu pruza ta prilika, pa reko da iskoristim. Nakon sastanka pomislih svraticu do kolegice u njen ured. Nisam dugo bila, a mozda cu si popraviti raspolozenje jer sigurno ce pasti komplimenti. Odustadoh misleci o vremenskoj stisci i kurentnosti zenskih komplimenata. Dadoh se u potragu za marsalom, obecala sam kceri tortu za sedam godina braka. Uh kad se sjetim svojih sedam...dvoje djece, novi stan, novi namjestaj, nova garaza, novi auto, novi mi...Uz marsalu potrosih jos hrpu para. Sjedoh na Vukovarskoj u peticu. Iza spustenih kapaka ramisljam o potrosenim novcima. Iz ramisljanja me prenu poznat govor, ruralno zapadnobosanski: "Dje je zeljeznicka stanica "? Otvorih oci a predamnom velika slova, na lakat udaljenosti, Serbia & Motenegro. Mladji covjek mu objasnjava :"Sad stizemo na autobusni kolodvor gdje cete presjesti na sesticu. Treca stanica je glavni kolodvor. Covjek se nije ni snasao, vec je morao sici. U majicu mu nitko i ne gleda osim mene. Jel' ja to sanjam?
A kad napokon dodjoh kuci opet sok. Miro iskoristio priliku da promjeni ventilator na kompicu. Sad vise neces cuti zujanje s druge strane zice. Nesto mi i mis steka. A u sobi kaos. Otvorene ladice, prljave salice od kapucina, knige na podu, srafcigeri...I bolje mu je sto je negdje z'briso, dok ne o'ladim. Evo vec jesam pisuci ovo.
Cujemo se. Nada Š. D.

Za dragog Vjeku
Zbilja se radi o previdu. Valjda mi se ucinilo puno rijeci u naslovu. Nego nisi mi ni potvrdio ni demantirao moju pretpostavku o vremenskoj razlici (+ 7-9 h).
Dragom Andreju veelika pusa.
Nada Š. D.

Friday, 11 September, 2009  
Anonymous vjeko said...

Draga Nado

Australia zauzima dva sata od globusa. Kopneni dio. Ima tamo i nekih ostrva koji maznu jos sat i pol. E onda imas i pomjeranje vremena. Ovi odozdo (Karmen i Ranko) vas prate (mislim) pa vam je razlika uvijek 8 sati (valjda). A mi odozgo ne pomjeramo vrijeme. Mi gore smo pomjereni sami od sebe. Normalno ima i izuzetaka. Ja sam ti Mi, a ostalo su izuzetci. Pa je razlika kad vam je ljeto osam, a kad vam je zima devet sati. Ali i to vazi samo od podneva do ponoci. Od ponoci do podneva je isto ali malo drukcije. Izmedju tvoga laku noc i moga dobro jutro razlika varira od 0-6 sati, zavisno od objektivnih specijalnih okolnosti. Sto ti postavljas teska pitanja. Inace je odgovor jeste, skoro (+ 6h Perth, + 9h vasa zima –moje vrijeme). Al’ sto bi jednostavno kad moze i komplikovano.

pozdravi

Saturday, 12 September, 2009  

Post a Comment

<< Home