SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, September 24, 2009

Surprise party

Za danas sam imao u planu da objavim jedan od mnogobrojnih priloga koji cekaju svoj red ali me par blogera iznenadi emailovima pa sam planove morao promijeniti. Stigli su i prigodni pokloni ali da ne bih puno razglabao, evo sta sam zatekao u inbox-u:

Dragi Co,

sretan rodjendan od svih nas iz Montreala, dvije familje Kusmici i Gonzalesi. Zelimo ti dobro zdravlje i da se danas lijepo proveselis.
Znam da ce ti Nera napraviti lijepu tortu. Ja ti saljem ovu sliku (ulje na platnu), koju je Ana naslikala.To je rolat koji su nase mame i nase bake pravile kad nam se jelo nesto slatko. Patispanja od 5 jaja, namazana s pekmezom od drenjaka i urolana. Tu je i kafica za pocetak radnog dana.

Jos jednom puno pozdrava i jos puno rodjendana i lijepih rucaka s Nerom, familijom i prijateljima. Hvala za blog i sve oko njega.

Tvoji prijatelji sa sjevera


Dobar dan Co,

prije svega sretan rodjendan i znas ono vec uobicajeno - dobro zdravlje sto je po meni na prvom mjestu kad nekom pozelim nesto lijepo, narocito u nasim godinama. Naravno uz to ide i puno zadovoljstva, srece itd itd.

Ova cestitka istina malo kasni. Nekoliko dana unazad se okolo pripremala virtualna Surprise Party za tvoj rodjendan pa sam i ja trebala da ucestvujem. Evo me s malim zakasnjenjem. Saljem meze za party i tebi mali poklon da ubuduce imas pravi dres za Steelers party.

Bez obzira sto nam je vecini vec pocelo odbrojavanje iznad 60 jos se ponekad volimo malo igrati i barem imati iluziju druzenja, onog nekadasnjeg.

SRETAN RODJENDAN i zivjeli

Pozdrav od Emire i Sase


Vjeko se javio jos ranije (sta ces kad nas ima na sve strane svijeta pa je kod njega 24. vec odavno), ali sve njegove poklone nisam mogao objaviti iz objektivnih razloga. Vecina je, zapravo, tu, samo su neki malo cenzurirani.

Prije nego sto odem na spavanje da dodam da od torte izgleda nece biti nista. Tako je to kada se predje sezdeset. U stvari, veceras sam cak morao uzeti aktivno ucesce u pripremanju zimnice (sarena salata), a sta me sutra ceka, nemam pojma.

Labels:

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dragi Blogeri
Kod nas sve prsti od glazbe. Podignimo case u Coovo zdravlje.
Cin , cin!
Nada i Miro

Thursday, 24 September, 2009  
Anonymous vjeko said...

Gdje ste vi dosad. Da sam ja vas cekao, zedan bi ostao. Kasna vecera je pri kraju, tj za 15-tak minuta na stolu. Andrej vec ronda i zaviruje u rernu. A ja se patim sa kulenom. Izgleda da ga je Sasa rezao. Em debelo, em nije ga ni ogulio.

PS. Co, ronda za stalak, al' ga ne vraca.

Thursday, 24 September, 2009  
Blogger co said...

Lako je tebi vjeko zezati kad si sebi nastimao vrijeme. Kod mene tek svanulo, nisam na moru da prvo 'drmnem' lozu kao one jedne godine u Novalji, vec si evo pripremam caj. Kulena nema. Ne bih se bunio ni sto je debelo izrezan, ni sto nije oguljen.

A stalak neces dobiti nazad, nema sanse.

Co

Thursday, 24 September, 2009  
Anonymous Emira said...

Rodjendan prosao.Co ostao bez torte ( Nero..Nero...?!).
A ja bih samo da se osvrnem na Aninu sliku. Lijepa je.
Svidja mi se i kafa gledana odozgo, a svidja mi se i rolat od drenjaka i ona salveta i kascica.Bas sve.

Friday, 25 September, 2009  
Anonymous Emira i Zlatko said...

Dragi prijatelju,

sretan rođendan, puno zdravlja žele ti Emira i Zlatko Štefanović i naravno pozdrav Neri.

Friday, 25 September, 2009  

Post a Comment

<< Home