SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, September 25, 2009

Kineskinja

Dragi Co, da si kojim slučajem u Kini sreo ovu osobu, da li bi posumnjao da to nije Kineskija?

Ovako sam se "namačkarila"u Biofarmu (gde sam radila 10 god.) prije par godina da dočekam svog gazdu na povratku iz Kine. Bilo je to spontano - odjednom mi palo na pamet da napravim šalu. Na glavu sam stavila zdjelu za voće i zavezala ukrasnom trakom. Ogrnula sam se zavjesom i oko struka omotala opet trakom. Iz čajne kuhinje sam uzela zdjelu i štapiće i to je to. Sišla sam u predvorje da ga dočekam. Okupili su se svi zaposlenci da promatraju direktorovu rekaciju.

Kad je ušao stao je u čudu, a ja sam se klanjala i nešto mrmljala što bi trebalo ličiti na kineski. Kad se čovjek snašao, počeo se smijati kao i svi ostali, a onda smo se izljubili kako to dolikuje nakon dugog izbivanja. Još se dugo pričalo o tom događaju a meni je ostala ova slika za sjećanje.

Uz duboki naklon Enđi San

0 Comments:

Post a Comment

<< Home