SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, September 23, 2009

Carnival of Flowers

...u Toowoombi...
......ove godine jubilarni...
........60-ti......
...cijela duplerica slika..
..."cvijeca iz moje baste"...
...ima i naslovna strana...
...malo teksta...
....otabano hodajuci...
...snimajuci, pa mi se nesto puno ne samara tastatura...
...upozorenje uredniku, susa, 9,8% mulja/ vode u jezeru...
...objavljuj odma' da cvijece ne uvene...
...a i zbog blogerki, vec rondaju da kasnim...

vjeko

Album

Labels:

2 Comments:

Anonymous vjeko said...

Dragi urednice,

...kazes kratak tekst priloga, vjeko se stis’o sa rijecima, pa da zavrsim...

...karneval 60-ti, a moj prvi. Ma ne bi bio ni prvi da nije lakse fotkat nego prekopati bastu. A bilo je i takvih ideja. Ovako imas 60 u cvijecu od svih skupa, a ono jedan saljemo Ti pojedinacno-odvojeno. Ne ocekujes valjda da se do kraja dogovorimo. Od mene je onaj sampanjac sa fotke i nova muzicka kulisa (pogledaj u mail box). Casu uzmi, a stalak vrati. Ako ga Nera vidi vratices ga sigurno. I nemoj misliti da sam uranio, kod mene je vec tvoje sutra, tj 24. 09 ove. I ako do sada nisi skonto PUSTI MUZIKU, samo ce ti se kazati.

PS. Dio kulise "HOLD TIGHT" / Dave Dee, Dozy, Beaki, Mick&Tich ce ti Miro objasniti. Ne znam ja sta ste vi radili u mladosti, a necu da sirim traceve. A ostatak kulise, sta cu ti ja.

PSS. Imas slobodan dan po pitanju priloga, jedino nemoj sutra po tvom, a danas po mom vremenu neobrijan pred kompjuter. I stavi Izinu rakiju da se hladi.

PSSS. Umalo da zaboravim SRETAN TI RODJENDAN

Wednesday, 23 September, 2009  
Blogger co said...

E vjeko, vjeko, igras se s mojim zivotom: em sampanjac, em stalak. Sa sampanjcem jos i ne bi trebalo biti problema, ali stalak...

U svakom slucaju, zahvaljujem se. A slijedece godine imaj malo obzira prema nama starijima.

Wednesday, 23 September, 2009  

Post a Comment

<< Home