SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, July 16, 2009

Porec 75 - evo malo i nasih

Posto vidim da su 'sarajlije' preuzele blog u svoje ruke evo da 'bacim kost'.

U Nerinom albumu nadjoh jednu sliku sa Elektrijade o kojoj Abu prica u prethodnom prilogu (Porec 1975.) pa je na brzinu 'skenirah' da pokazemo svijetu da i mi nismo 'repa bez korijena'.
Prepoznajem mnoge face ali nemam vremena da ih nabrajam. Prepustam to onima koji su bili ucesnici ovih dogadjaja pa da vidimo da li su jos uvijek 'medju zivima'.

Labels: ,

9 Comments:

Anonymous Made said...

E znate sta, dosta mi je i STELEXA vise, hahhahahahahahaha, da ja podignem ovu sliku, gledaj nas sto se smijemo, sto smo veseli, molim sve sljedece buduce da svoje komenatre ostavljaju ispod ove slike. KSET rules ;))). Ovde cete naci i mene i Esu Kusmica i Milu i Svetu, gledajte ga kako se smije iz zadnjeg reda, i Radu ma da ne nabrajam.
gdje god bili sta god radili nije bitno, bitno je da uzivate u tome sto radite. Today is gift.

Thursday, 16 July, 2009  
Anonymous Brano said...

Bravo Made za ovu fotografiju! Prepoznajem par lica: Zlatan Sehovic u bijeloj jakni prvi red, iza Zlatana brko Neso iz Zenice. Do Zlatana sa sastavljenim rukama jedan Dobojlija [pretpostavljam da Aida Litric zna njegovo ime :-)], a iza bih rekao da je asistent Hoza. Jos par faca prepoznajem ali nista vise od toga.

Thursday, 16 July, 2009  
Anonymous Brano said...

Co izvini ja pripisah fotografiju Made-u.

Thursday, 16 July, 2009  
Anonymous Abu said...

Prebiram ja svoje slike sa Elektrijada, majice, kosulje sa zavrnutim rukavima. Pa normalno, sve elektrijade su bile na moru. Gledam vas banjalucani, u stvari vrlo malo banjalucana ja tu vidim, ko da ste negdje u Alpama. Pokusavam se sjetiti ko su mi bili ostala dva protivnika, pored Eska. Made, da nisi ti igrao ping pong tada? Gdje li su sada Rada, moja drugarica iz srednje skole i Maif, Almaz Kovacevic, cuveni odbojkas i kolega iz Energomonta? Stvarno izgledate smrznuto, moji dragi banjalucani. Brano jesi li i ti tu negdje na slici?

Pozdrav Abu

Thursday, 16 July, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Abu nema me na fotografiji - inache moj image je bio: naocare, dugi braun kozni mantil ("Slavonija" Osijek) sa vazda zavrnutom kragnom :-)
Ja sam bio na 3 elektrijade, '76-'79

Thursday, 16 July, 2009  
Anonymous Abu said...

Znas Brano sta me buni? Vrijeme tvojih komentara. Izgleda mi da si negdje ovdje na juznoj polulopti i ne radis nista na poslu kao ni ja!?

Pozdrav Abu

Thursday, 16 July, 2009  
Anonymous Made said...

Nisam Abu ja igrao pingic, tu je Esko palio i naravno Sejo Bahtijarevic. Ja sam igrao odbojku na ranijim elektrijadama a na Elektrijadi '75 (koja mi je bila i oprostajna, od '70-te sesta po redu, hehehehe) bio coach kosarkasicama. Rada je u USA kao i Maif ali tacno gdje neznam, Co je tu bolje informisan.

Friday, 17 July, 2009  
Blogger co said...

Evo kad me Made prozva, da se javim.

Vidim da Abu nije pregledao sve priloge inace bi nasao informacije o Radi i Maifu.

Rada Roganovic (udata Huzbasic) vec vise godina zivi u Los Angelesu a evo ispod je par linkova na priloge o posjetama Huzbasicima:

www.slikeinovosti.blogspot.com/2006/01/rada.html

www.slikeinovosti.blogspot.com/2006/11/u-posjeti-huzbasicima.html

www.slikeinovosti.blogspot.com/2007/02/razglednice.html

Ima toga jos o Huzbasicima samo mi se nije dalo traziti.

Maif i Katmirka zive u Mineapolisu i evo linka na jedan prilog o njima:

www.slikeinovosti.blogspot.com/2006/01/katmirka-i-maif.html

Nazalost linkov na adrese se ne mogu ubacivati u komentare pa je jedini nacin da se prilozi pogledaju, copy i paste u browser adresu.

Co

Friday, 17 July, 2009  
Anonymous Brano said...

Abu - ja sam u Kanadi [last time I've checked :-)]. A sto se tiche posla nije da se besposleno, ali se uvijek moze naci malo vremena za kratak komentar.
Kad se ovako prisjecam dogadjaja na Elektrijadama par scena mi pade na pamet:
Odbojkaska utakmica banjalucanke protiv beogradjanki: ja i moja ekipa naravno bodrimo banjalucanke, a u beogradskom timu daleko najuocljivija Tanja Grubisa, prelijepa visoka djevojka. U zavrsnici Tanja na servisu a ja se derem: Tanja promasi, ce se zaljubim u tebe (na sumadijskom dijalektu). Da l' nije cula, da l' je dala prednost interesima tima nad licnim, uglavnom nije promasila servis a mi izgubismo.
Uveche igranka, svi "djuskamo" kad u neka doba naidje rock and roll block, malo brzzi ritam ali odlican za ples u dvoje - u stilu zavrtis djevojku, pustis je pa ako se vrati vrati.
Na podijum dolazi Tanja sa nekim Beograchicem i pocinju da plesu - odjednom se raja poce razmicati da im oslobodi prostor i da uziva u njihovom plesu. Na kraju svi im pljescemo a oni svako u svoju raju. Svima nam je laknulo da joj je to bio samo plesni partner :-)
Jos jedna epizoda sa igranke: Svi smo mi bili malo skockaniji za igranke ali jedan Sarajlija je nadmasio sve: covjek je dosao u crnom svecanom odijelu (ko da je kren'o na Intervju). I kao za sve sarajlije primarni su mu interes bile beogradjanke. Plese on tako u brzom bloku sa jednom kolegicom iz Beograda, a mi odlucimo da se malo nasalimo sa tim mladim nadobudnim covjekom: kako je brzi blog plese krecuci se po podijumu, mi se tako ubacujemo izmedju njega i djevojke, zapocinjuci razgovor sa njom kao da ga nema tu (poznati banjalucki sarm: drugarice, sta jedes kad si tako lijepa, ili: imas li to plave oci svaki dan ili samo utorkom (tj ta je igranka bila u utorak uveche)
Sarajlija se napokon shvata igru i odlazi...

Pozdrav

Friday, 17 July, 2009  

Post a Comment

<< Home