SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, July 24, 2009

Kemina voda

Evo jednog email-a kojeg sam dobio prije par dana:

Dragi Co,

Napravio sam ove godine dobrih kilometara putujuci po Bosni. Sjecanja svuda naviru. Nisam mogao proci a da ne zabiljezim ovaj spomenik na putu za Skender Vakuf.

Zove se Kemina Voda.

Kemal je bio mlad elektricar koji je poginuo od struje. Spomenik – cesmu su podigli njegova majka i mislim da je imao jos 2 brata.

Ja ne znam bas o tome mnogo detalja i zato molim posjetioce da napisu par rijeci vise o ovome, jer se radi o poznatoj banjaluckoj porodici. Moguce je da se prezivaju Zahirovic ili su barem u tijesnom srodstvu sa njima. Ovo su mi stari podaci iz glave onako kako ih se sjecam iz djetinjstva, moguce je da su rasli negdje u blizini bolnice (Zdrave Korde).

Sa spomen cesme je uklonjena ploca – natpis. Ja mislim da bi trebalo napraviti pokusaj da se to ponovo napise. Ideja mi je kasno dosla, i nisam izmjerio dimenzije onog mjesta u kamenu gdje je natpis - ploca bila.

Pozdrav Mirsad

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dragi Mirsade,
Kemo je poginuo 60-ih godina.On je bio stricevic od poznatog arhitekte Seada Zahirovica.Imao je jednog brata.
Ne cudi me sto je unisten natpis KEMINA VODA.Svi bosnjacki i hrvatski natpisi su unisteni u tzv.RS.

Saturday, 25 July, 2009  

Post a Comment

<< Home