SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, July 26, 2009

Izvjestaj iz Rakovog sela

Saima je bila odsutna duze vremena (znali smo da je isla u Rakovo selo kod Sibenika) i nakon povratka u Sarajevo, javlja se s 'izvjestajem' sa lica mjesta:

Evo da se javim sa prilogom o dogadjanjima u Rakovom selu.

Da bi bilo jasnije pocinjem od 1970 god. Kad sam stigla u selo tad je bio ziv Vicin djed i familija se posjecivala. Bio je seoski ambijent i ljudi, u kojem sam ja prvi put bila. Moja putovanja u mladosti su bila samo eskurzije sa skolom i Sarajevo gdje mi je zivio ujak. Nismo imali nigdje rodbine da bi smo im isli u goste. Svi smo bili u Banja Luci.

Kad sam u Rakovom selu upitala gdje je WC odgovor je bio iza kuce. Ja sam izisla i pola sata trazila neka vrata, ali ne nadjoh nista. Kad sam se vratila i rekla da nisam nasla WC oni su se grohotom smijali. Njima je to bio krug ogradjen niskim kamenjem, udaljen od kuce 50-tak metara.
Uskoro je umro djed, doslo je do podjele medju bracom i mi smo, pored djela u kuci, dobili i neku nisku magarecu supu. Prvo ljeto mi smo u njoj napravili solju, kotlic i lavabo. Prvi u selu. Neke 75 napravili smo objekat na prvoj slici. U njemu je bio tus, bide i WC i jos jedan poseban WC. To je stajalo tako 34 godine.

I 34 godine su nam se rugali. Unazad 30 godina poceli su svi pomalo da mjenjaju navike, kako je "lova " od turizma stizala tako se stvarala gospoda.

Nama su se i dalje rugali zbog ovog objekta, ne znajuci da je to nama pricinjavalo zabavu. U Bosni se oduvijek zgrazavalo nad onim "okolo kalaj, unutra belaj" pa smo tako vjerovatno i formirali svoj mentalitet.

Ove godine sin Frane finansira izgradnju jer ce mu dolaziti "raje" iz cjelog svijeta. Bilo ih je i prosle i predprosle godine i nije im smetao ovaj objekat izvan kuce. Obzirom da ste ti i Nera to vidjeli saljem sliku objekta zbog kojeg smo mi bili dva mjeseca dole.

Sve sto mogu reci je da ko gradi ogromne objekte ovdje a ne treba mu, svaka mu cast. Koji je to teret. Peljuse te do maksimuma, fuseraj je normalan poslovni odnos, radnici (majstori?) priuceni a Vice gradj. ing. od propisa. Ludnica.

Na drugoj slici se vidi rezultat. Ovo je komsija Tone, Slovenac i sta god su on i Vice mogli sami uraditi, to je ispalo kako treba. Iz pisma zakljucite kako mi je bilo "lijepo.

Sliku sa smokvama saljem kao najljepsi dio boravka.
Pozdrav Saima

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Draga Saima
Od svih prirodnih ljepota Rakova
sela vidjesmo samo tebe i smokve.
Anonima Halima

Tuesday, 28 July, 2009  

Post a Comment

<< Home