SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, July 02, 2009

Izravno iz Banja Luke

Ne znam dagi moj Co, neko me "natenta" da ovo ljeto provedem na motoru...i da odem u BL... Prvo je bilo, uff gdje ces,,, pa to je daleeekkkoooo... A ja velim, a kad cu ako ne sad, dok sam jos mlad... I sjednem ti ja tako jedno jutro na svog superbrzog... i preko Hamburga, Trsta i Rijeke... dogegam u Banja Luka.

U Banja Luci se ljeto tek "zahuktava"...mislim da jos nema "vanjskih saradnika" onih sto se ljute kad im se kaze dijaspora... Ali... nas je to grad, gotovo je nemoguce svakodnevno izbjeci meni jako poznate face... Jedno jutro, u 5 minuta razlike, kraj Palasa naidjose 2 moja stara saradnika iz R.Cajaveca... Zeljko Petricevic i Predrag - Braco Babic... Ma bio pravo jedan mali i fini susret starih drugara. Da ti ne pricam da svakih par minuta naidje neka poznata faca kome kimnem glavom, kao da smo se jucer zadnji put vidjeli...

Na Slapu kod Mitka... u istom danu sretnem Zorana Frica i AtifaTurcinhodzica... Sjede stari hababi i bacaju muhabet, kao da je vrijeme stalo i kao da nije 20 godina proslo od zadnjeg muhabeta... Odmah ono standardno: O dje si debeli haj stas popit...?

Duh onog starog grada je jos itekako prisutan.

Navecer sjedoh u Alibabi... i dok lagano ide kahva... i pjevac pjeva neku laganu i prikladnu melodiju... prepoznah glas... opet Atif ...veli: Za mog druga Mirsu....

Poslije par minuta opet prilazi, meni samo sa Kajaka poznati lik ... Veli zdravo Mirso, ja sam Berina znas ... Aidina... sa Kajaka... Ma kako ne bih znao,,, i njen suprug Mirso ... upoznah se , jako prijatan covjek... (Ma gdje nece biti ...vidi mu imena).... Navratise onako familijarno u Alibabu sa sinom...

Aaaa rekoh ... evo ljeta... zahuktava se ...nasi pocinju dolaziti....

Ovo je kratki napis samo za one koji su za ovo godina klonuli duhom i koji misle da u Banja Luci "nema vise nista",,, I te kako nas ima ....i naravno ima se koga sresti...
Samo trebate sjesti na "superbrzog" ili u bilo kakvo drugo prometalo i pokusati...

Veliki Vam pozdrav iz Banja Luke

Mirso


P.S. Gornje slike u albumu

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home