SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, June 25, 2009

Razlog za okupljanje

25. Lipnja. Ja i Hrvatska slavimo (da parafraziram C. de Gola), Hrvatska Dan drzavnosti, a ja rodjendan.

Molim ne postavljati ono zlocesto pitanje.

Svaka prilika se koristi da se okupe najmiliji. Vrijeme ovih dana grozno, hladno, kisa. Kad dodjose unuci zasja sunce i osta tako cijelo poslijepodne. Rucak skroman: juhica, lovacke snicle, grasak, peceno pile, mladi krumpir, salate: rajcica, krastavci i zelena. Za nazdraviti, teran. Desert: sladoled i torta ....iz slasticarne, moja mama bi se krizala, a i ja bih nekad s omalovazavanjem gledala na takvo sto. Vremena se mijenjaju, a bogme i ja.

Raspolozenje bi odlicno, moji maleni dobro papali i jos smo se poslije lijepo igrali s gormitima (boze sacuvaj sta djeci sad serviraju... sve neka cudovista ), pa se na umor necu zaliti.

A da bih dokazala da sam ranije sama pravila torte, nabrzinu pronadjoh neke stare fotke, te i njih prilazem uz nove.

Dragi moji blogeri i vama nazdravljam casom terana. Zivjeli !

Nada Š. D.

Labels: ,

4 Comments:

Anonymous vjeko said...

Sretan rodjendan Nado. Uz cestitku Andrej ti salje i puse. Mene kao strah. Ne zna koliko. Nemam teran ali snacu se sa nekim drugim australskim, za koje jednom Mario napisa da su odlicna. Ja Mariju vjerujem, al' i provjeravam.

Andrej i vjeko

Thursday, 25 June, 2009  
Anonymous Emira said...

Sretan dvadest peti Nado. Ja uvijek pozelim dobro zdravlje a onda sve ostalo a zelim tebi i tvojima da se ovako lijepo skupite i proveselite i za stoti.
Sretno

Friday, 26 June, 2009  
Anonymous Nada said...

Dragi blogeri
Zahvaljujem se svima vama koji ste mi telefonski, e-mailom i u rubrici komentari cestitali
rodjendan. Od svakog zrno radosti, od Andreja jagode sa slagom...

Vasa Nada Š. D.

Saturday, 27 June, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Za Nadu,

Za rodjendan je mozda kasno...?
Ma sta ja pricam, nikad nije kasno.
Sretan rodjendan i puno srdacnih pozdrava!

Abu

Monday, 29 June, 2009  

Post a Comment

<< Home