SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, May 06, 2009

Opera u Oslu

Gledajuci ova cvijeca koja stizu na blog sa svih strana svijeta, mi u Norveskoj se jos ne mozemo pohvaliti sa tulipanima, ali zato smo iskoristili prekrasan subotnji dan za setnju po krovu Opere u Oslu.

Opera je sagradjena prosle godine i otvorio ju je sam Kralj. Gradnja je veoma interesantna: blokovi, mramor i staklo. Sto je interesantno krov je napravljen tako da se bukvalno dodiruje sa morem i sam krov opere se koristi za setnju gde se prezentiraju razni muzicari, zongleri, zabavljaci raznih profila. Za vrijeme nase setnje glavna dvorana u Operi nije bila otvorena za posjetioce, koja je impresivna, pa slike iz glavne dvorane nekom drugom prilikom. Evo nekoliko slika da vidite kako to izgleda.

Pozdrav svima - Sejo Visic

Labels:

6 Comments:

Anonymous Nada said...

Zanimljiva ideja. Ako me oci ne varaju setnica je na palubi "broda". Da sam ja arhitekt iskoristila bih tu ideju na nasem moru, npr. u Zadru. Tamo vec imamo jedinstvene morske orgulje arhitekta Basica.
Pozdrav, Nada Š. D.

Wednesday, 06 May, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Dragi Abu,
Ne otkrivaj svoj identitet! Pissi i dalje kako pisses, a smatram da bi trebalo ta sjecanja objediniti u knjigu, knjigu sjecanja na dobre dane u Banja Luci.

Ihaj, sjecanja...tetka, kojoj je sada 79 g. je jednom prilikom dobro mlatnula nekom ssinom Peru Popovica...Srecom, u to vrijeme nije bio poznat inace bi dosslo u novine.

Cudnovato, kad sam imala priliku da pricam sa Knezom ili Kasumovicem meni bilo svejedno.
Dolazili su nam kuci redovno sa ostalim fudbalerima dok je baka licno svu hranu spremala za prijatelje njenog sina...mi ostali smo bili samo posmatraci takvih skupova i veselja.

Hvala na lijepoj pjesmi; covjek nije ni svjestan koliko toga pamti.
Pozdrav,
Renata Knezevic

Wednesday, 06 May, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Svaka cast Sejo nisi se mnogo promjenio!
Samo da te podsjetim na vremena kad smo stajali na Kastelovom Cosku, tacno preko puta ulaza u Standard. Neso, Zlaja, Boro, Salama...Tu bi obicno zezali Glavnog Blogera koji bi zurio na probu ili tezgu. Da li si u kontaktu sa Nesom?
Pozdrav
KEC

Wednesday, 06 May, 2009  
Blogger co said...

Moram da se javim iako sam u skripcu s vremenom. Zena me natjera da dovrsim pire krompir dok ona ode u 'bascu' da ubere mlade salate u crvenog luka. Ja 'smandrlja' pire na brzaka da napisem par rijeci.

Kao prvo, drago mi je kad se neko novi javi a kada se javi neko od stare raje onda je radost jos veca. Zbog toga veliki pozdrav Kecu ma gdje bio uz ocekivanje novih javljanja. Mozda padne i neko 'autorsko djelo'!

Sto se tice Seje, za njega vazi ona stara "sto stariji, to bolji". Malte ne ko vino. A vidim da se pod stare dane okrenuo umjetnosti i sada moze reci ne samo da je bio na operi, vec da je i hodao po njenom krovu! Nema nas bas puno koji se mozemo time pohvaliti.

Wednesday, 06 May, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Kec, bas si me ugodno iznenadio. Ovo znaci da navracas na blog, ja sam stalni citalac. Ranije sam bio nesto aktivnijia, evo u zadnja dva mjeseca imamo nove vrlo aktivne blogere sa interesantnim prilozima
uglavnom nostalgija. Sto se tice Nese, predpostavljam da mslis na moga kuma Nebu, nismo se culi od 90-91. On je vojno lice i zivi u Beogradu. Prije par godina Braco (Milovan foto Studio) mi je rekao da mu je supruga Goga umrla a on opet saznao od zeta Pedija. Dobro bi bilo kao sto rece Co da se javis nekim prilogom, gdje si,sta radis, sastav porodice, uz neku sliku pa da vidimo je li i kod tebe sto je vino starije to b...
Pozdrav Sejo V.

Thursday, 07 May, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Sejo prijatelju, nema problema pripremio sam prilog i saljem ga uskoro. Kao sto znas ja sam bio kucni prijatelj sa Savanovicima, preko njih smo se vjerovatno i upoznali. Neba zivi u Beogradu i do skoro je radio kao Vojni Atashe za drzavu Srbiju.Prije par godina sam posjetio njegovog oca koji mi je o njemu pricao. Njegov rodjak Savanovic Mico-Salama sada zivi u Puli kao penzioner. Moj skolski drug Zlaja Stefanovic je to sigurno znas u Zagrebu.
Puno pozdrava tebi i familiji
Kec

Thursday, 07 May, 2009  

Post a Comment

<< Home