SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, May 09, 2009

Cvijece iz Zavicaja - za baku Bozanu i unuku Melanie

Danas sam naisla na jednu bakicu koja je prodavala jorgovan. Jako sam se obradovala i saljem sliku prvo baki Bozani da ga pokaze svojoj preslatkoj unucici, a onda i svim blogerima koji zive tamo gdje ga nema.

Druge dvije slike su napravljene za 1 Maj na olimpiskoj planini Igman. Njih saljem onima koji cuvaju i vole uspomenu na nase poljsko cvijece. Tu je divlji jorgovan, jagorcevina i divlji zumbul. Ne znam latinske nazive, vec samo one koje su nas naucile nase bake i nane. Mozda jednog dana smisle i da se miris moze osjetiti ovim putem!

Lipa jos ne cvijeta u Sarajevu, a ja necu biti tu da uslikam. Kad sam dosla prije 38 god. u Sarajevo nije bilo ni jedne lipe u kvartovima gdje sam ja hodala. Onda pred Olimpijadu zasade 10 stabala ispod nase zgrade. Mislim da su i danas jedine. Jos su mlade, pa nakon cvijetanja pustaju neku smolu koja se tesko skida sa "njegovog velicanstva auta".

Mozda smo mi zaljubljeni u Banja Luku i zbog tog mirisa lipa koji nas je nekad opio pa nas jos ne popusta.

Pozdrav Svima - Saima.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home