SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, April 12, 2009

Usrks u Zagrebu 2009.

Evo malo predblagdanskog ugodjaja iz Zagreba.
Vjerujem da ce vam se svidjeti ovi radovi nekolicine slikara Hlebinske skole. Jedna takva "pisanica" izlozena je i u Muzeju naivne umjetnosti u New Yorku.
Zao mi je sto snimke nisam napravila koji dan kasnije, da vam docaram osuncan Zagreb.
Temperature su vec nekoliko dana ljetne, flora zrela proljetna. Cvijeca, zelenila i sunca posvuda oko nas.
Radost u srcima.

Svima koji ga slave zelim sretan Uskrs.

Pozdrav blogerima, Natasa


Uz ovaj prilog dugujem objasnjenje. Kada sam jutros provjerio email, nadjoh samo jedan i to od Nade, takodjer iz Zagreba. Bi mi drago kada vidjeh lijepu sliku pa odlucih da je odmah objavim.

Nakon toga provjerim ponovo email i vidim da ima nesto u spam folderu. Otvorim ga (na srecu), kad tamo email od Natase i tri prekrasne slike iz Zagreba. I ovaj tekst gore. Natasa, kao uvijek, puna optimizma, kao protuteza meni koji sam zaduzen za onu drugu stranu medalje. Ali ni kod mene nije bas sve tako. Evo i kod nas prekrasno jutro i jedva cekam da ovaj prilog zvrsim pa da se 'razbaskarim' na toplom proljetnjem suncu uz muziku 'po mom izboru'.

Co

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home