SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, April 18, 2009

Tulipani sa Duquesne-a

Priloga o nekim starim danima u Banjaluci jos ima, samo pravim mali predah. Onako da ne bude da smo se potpuno vratili u proslost. A i subota je pa se treba posvetiti i nekim drugim stvarima (jer priprema priloga oduzima mnogo vremena a mene ceka travnjak - treba ga kositi - a ima toga jos jako puno na 'spisku').

Ideja da ovu sliku 'bacim' na blog mi pade na pamet kada sam se vracao iz setnje downtown-om tokom pauze za rucak. Moj radni kolega Rao (Indijac) i ja izabrasmo precicu na povrtaku i za oko mi zapadose ovi tulipani zasadjeni na ulazu u zgradu u kojoj sam nekad radio. Toliko ih je da bih ja sav svoj yard mogao ukrasiti tulipanima a vjerojatno bi ih ostalo i za jelene. A uz to ima ih raznih boja, mijesani su, sto bi rekao Miljko. I dobro se slazu! Malo neobicno za ova nova vremena, zar ne!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home