SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, March 24, 2009

Mornarsko

Da ne bi Abu BLogera ova slika i prilog se nikada ne bi pojavili na ovim stranicama jer za to ne bi bilo razloga. Ali kada procitah njegov komentar o Varteksu i trgovcu Luki, pa kad jos spomenu da je i on licno bio upetljan u trgovacke marifetluke kako privuci musteriju i povecati promet (evo dokaza da je propaganda i u ono vrijeme imala znacajno mjesto u ekonomiji, samo na malo drugaciji nacin), upali se lampica: hej, ja sam jedan od onih koji je pao pod uticaj te propaganda (ili bolje reci moji roditelji). I ja sam tih godina ‘zavrsio’ u mornarskom odijelu kao vjerojatno mnogi drugi mojih godina zahvaljuci, izmedju ostalog, i nasem tajnom (za sada) posjetitelju. I sjetih se da negdje imam sliku kao dokaz. Ne bi mi tesko da u 11 uvece pretrazim slike koje drzim u jednoj ladici i nakon dosta trazenja, ugledah je: dokaz da Abu BLoger govori istinu. I jos se uz to ‘spustih’ u prizemlje da ‘iskopanu’ sliku skeniram. Jedino nisam imao snage da nesto na brzinu napisem i zakacim sliku i posaljem sve u eter.

Radim to dan kasnije kao jos jedan prilog jednom vremenu kojeg se mnogi sjecaju sa sjetom. Makar ja u to doba nisam bio najsretniji kada bih morao obuci ovo odijelo jer sam se u njemu osjecao malo neobicno.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Abu said...

Godine 1965 je Varteks, na celu sa Lukom, preselio na novu lokaciju, u zgradu Elektricnog. Svecano otvarenje nove radnje je ujedno bio i njegov oprostaj, jer je odlazio u penziju. Tom prilikom Luka me je pozvao na stranu i povjerio mi se: “Sine Abu za sve ove godine smo uspjeli da prodamo samo jedno Mornarsko.” Godinama sam se pitao, ko je vlasnik. Da ne bi Bloga nikad ne bih saznao.
Ne znam kako drugi, ali ja kad god otvorim, pa cak i kad samo pomislim na Blog, vidim te u Mornarskom...

Sretan Ti rodjendan Co!

Wednesday, 23 September, 2009  

Post a Comment

<< Home