SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, March 28, 2009

Abu BLoger broj 2

Kako sada stvari stoje cini mi se da smo Abu BLogeru dohakali, samo jos cekamo da doticni to ozvanici. Konferenciju za stampu ocekujemo svakog casa. Nadam se da ce moj dopisnik iz daleke Australije biti prisutan i direktno se ukljuciti s mjesta dogadjanja. Jer nema se sta vise odgadjati, Cico iz Zapresica da ga provali pa sada mozemo mirnije spavati. Ili mozda ne!

Da bi stvari zakomplicirali evo jos jednog Abu BLogera sa nasih prostora. Slika je, istina, prilicno stara, nastala je prije mnogo godina, cak prije nego sto su individue u ovoj tradicionalnoj odjeci postale ‘popularne’ u cijelom svijetu. Mislim, naravno, na one koje od kojih danas strijepi cijeli svijet.

Ovaj Abu BLoger broj 2 je takodjer svoje djetinjstvo proveo u centru grada, veoma blizu originalnom. Cak su se mozda i poznavali. A i po godinama bi mogli biti tu negdje pa su mozda cak isli i u istu skolu. I ovaj nas Abu BLoger broj 2 vise ne zivi u Banjaluci, ali nije odselio tako daleko kao 'number one' pa do nje moze skoknuti kad god to pozeli.

Eto, mislim da sam dao dovoljno podataka za one koji bi pokusali da ga otkriju (a zapravo nisam siguran da ce se i on sam prepoznati, tako je dobro zakamufliran). O nagradi za onog ko pogodi o kome se radi jos nisam donio odluku. Jer ono sto bih ja mogao ponuditi nije nista od onoga sto se nudi za originale i njima slicne (mislim na one iz nasih krajeva) pa ipak rezultata nema.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

...hm...momak sa slike, sjecam ga se izgleda mi ko neko ko je piso iza vrata na srednjem ulazu... sin Ifetin...volio gledati avione aero cluba...svidjala mu se Drena...Za kaznu moras pratiti Blog, da saznas ko je Abu BLoger! Otvori oci novi prilog 1960-te izlazi uskoro..hahahahahahaha...os jos...kak si prosal na kartanju?

Dobri Duh Palate

Sunday, 29 March, 2009  
Anonymous Made said...

Ja mislim da je ovo Srebi onakav kakvog ga se ja sjecam, ili?

Monday, 30 March, 2009  
Blogger co said...

Svaka cast Made. Propade mi stos. A kumu se izvinjavam sto ote u eter bez da ga obavijestim.

Monday, 30 March, 2009  

Post a Comment

<< Home