SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, February 26, 2009

Ima l' zime Murise?

"Ima, ima, jašta", odgovorio bi lik iz jednog od prvih meni poznatih (a poznat mi ih je priličan broj) skečeva "Nadrealista". Ali, eto, budimo se polako iz zimskog sna... Ili kako sam već ko zna koliko puta rekao: ko je od mene čekao e-mail, zna koje su to muke... Kad sam poslao svoj posljednji prilog, jedan u mom životu vrlo važan mladi gospodin se nije bio ni rodio - prije nekoliko dana je stigao krenuti u vrtić, a od mene ni traga, ni glasa (ode dragi da donese... :-))...

Uglavnom, mota mi se ovaj Vaš blog po glavi još otkako ste proslavili treću godišnjicu u cyberspace-u (uz gotovo redovno "talasanje" građana zabrinutih za psihičko zdravlje i dobro raspoloženje posjetilaca istog)... i neću se upuštati sad u neke nadahnute govore... Jednostavno: drago mi je da ste tu - u mraku i u "mraku"...

Da se opet prisjetim "Nadrealista": u zemlji ničega novoga! Kriza (i opet "Nadrealisti") "tare cijelu privredu"... Kao da će opet padati nekakvi zidovi ili će se (što ja smatram vjerovatnijim) graditi neki novi. Princeza nam se udaje, izbor za predstavnika na Evroviziji traje već mjesec dana - hljeba ima, igara takođe... SAAB pred bankrotom, Volvo na izdisaju, ali to su sad već vaši, američki, problemi :-)...

Eh, sad prilozi... Počeću sa najmanje mučnom od tri priče koje neko vrijeme želim da podijelim s Vama i posjetiocima ovog bloga. Vidim da u ovoj godini preovladavaju neke pozitivne, turističke priče - kako da se onda ja nakon ovolike pauze ukažem s pričom o optuženiku za ratne zločine iz rodnog grada koji sasvim mirno živi dva kvarta dalje od moje donedavne adrese, a njegove žrtve tek nekoliko desetina kilometara odatle... O tome neki drugi put...

Dakle, prilog!

Kao što su mnogi vjerovatno već čuli, himna naše domovine konačno je dobila tekst. Evo vijesti:
http://www.sarajevo-x.com/clanak/090220055

I ne samo to: prvi put nakon rata su se predstavnici naša tri vaskolika "koMstitutivna" složili oko nečega bez ikakvog uplitanja kojekakvih inoeksperata. Pa su u euforiji padale velike riječi: delegat iz "trajne kategorije" Laktaši hvalio saradnju s kolegama iz multietniĆke prijestolnice, utrkivali se ko će je prije otpjevati od operskih diva do bog te pitaj koga (ja s nestrpljenjem očekujem Koketovu, eng. Cocke :-), iMterpretaciju...

No... "Pregriz'o jezik" ko kaže da nije lijepa... I neka ju je neko napisao za 30 glava, i neka joj sad pokušavaju naći manu i jedni i drugi i treći, i neka se nisam naježio kad sam je prvi put čuo... ali smo konačno dobili nešto što je bosansko u cijeloj Bosni i Hercegovini (o, tugo jesenja, rek'o bi Rambo Amadeus)... Mislio sam da će cijela stvar skončati nekakvim bućkurišem koji će odgovarati svima i neće ličiti ni na šta, kad... vidi vraga!

Samo jednu manu sam joj našao... Njenom pojavom će alternativni tekst bh. himne koji je prije par godina napisao novinar sarajevskog radija eFm Zoka Ćatić, a koji ja smatram puno adekvatnijim i vjerodostojnijim, vjerovatno pasti u zaborav... Da bih taj trenutak odgodio koliko god se može:

Zemljo Kulinova,

kroz stoljeća mnoga
nakaradnu stvorismo te
bez straha od Boga.

Kantona je deset,

entiteta dva.
Tri su člana predsjedništva,
bezbroj funkcija.

I visoki predstavnik

je najviši od svih...
Dobro nam ga čini svima,
pa zasluži stih

Bosno, mila mati, Hercegovino

oprosti nam, mila zemljo, što postojimo.
Ti ćeš, zemljo, vječna biti,
a mi gnojivo.

Ili
http://www.youtube.com/watch?v=JL2Jgb6sBy4 (toplo preporučujem ignorisanje komentara).

Pozdrav iz Skandinavije

/Muris

0 Comments:

Post a Comment

<< Home