SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, January 03, 2009

Mozda neko moze pomoci

Jos prije desetak dana sam primio jedan email ali kako su se u sve upetljali praznici evo tek sada ga objavljujem.

Postovanje,

U Banjaluku sam stigao godine 1970. da bi se upisao i zavrsio Tehnicku skolu, Elektro odsjek. Tako se i dogodilo i ja sam se 1974. vratio u svoj Doboj, gdje sam se zaposlio na zeljeznici. Poslije sam rijetko navracao u taj grad, a onda sam rijetko i kontaktirao raju iz svog E1 odjeljenja. Sada mi apsolutno ne uspijeva od tih mojih tridesetak jarana doci do bilo koga. Pretpostavljam da oni koji zive u Banjaluci nemaju Internet, a mali dio njih u svijetu ne "nalijece" na moju adresu. Mozda mi uspije preko vas konacno ostvarit zelju da se preko Interneta sretnem sa svojim drustvom iz Tehnicke skole 1970-1974.

Pozdrav iz Beca

Jakov Pranjic
Wien-Austrija

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Cim uvedu Internet u Banja Luku odmah se javljam, a do tad Jakovu nema pomoci.

Saturday, 03 January, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Gospodin Jakov neka pokusa da ostvari svoje zelje na:
www.cafekajak.com.
Ovdje su otvorene stranice za sve banjalucke srednje skole,pa i za Elektro skolu.takodjer,na ovoj web stranici otvorena je stranica o uspostavljanju veza sa sstarim drugovima ili prijateljima,itd.

Saturday, 03 January, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Gospodine Jakove,
Koristite:
www.cafekajak.com
gdje ima stranica o Elektro skoli.
Ibrica

Saturday, 03 January, 2009  

Post a Comment

<< Home