SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, November 12, 2008

'Pismo' od Amira

Amira nisam 'cuo' jako dugo, vise se ni ne sjecam od kada. Zbog toga me je njegov email iznenadio i obradovao pa ga evo objavljujem jer ce vas sigurno zanimati:

Cao "kume"..... evo, ja cu samo 'nako, malo, i na kratko da vam se javim. Ne znam gdje bi ti poceo pricati, tj pisati, posto se milion stvari desilo od zadnjeg puta.
Najkrace sto moze biti, bi bilo ovako:

Dobio novi posao. Sad sam IT-Leder u Oslo Nye Teatru (Oslo novo pozoristo bi bio slobodni prevod)..
Bend je zajedno sa par nasih najblizih prijatelja napisao i producirao musical pod imenom Sex, Drugs & Kalashnikov. Koji je imao premijeru 2. Nov u Trondheimu i dobili smo jako pozitivne kritike.....Vise o nama: http://www.udogsi.com/
5. Nov smo proglaseni debitantima godine na Oslo world music festivalu. Itd itd....

Ali ne pisem ti radi ovoga, u zadnje vrijeme dobivam dosta mailova za pomoc ljudima u Bih, pa rekoh da se ja tebi javim s ovim informacijama u slucaju da ti zafali materijala za blog.
Ja i moja "Oslo" ekipa redovno saljemo dole neku kintu, nesto od koncerta nesto iz svog djepa. Uglavnom aktivirali smo se ima vise od 2 god. I sad nasom inicijativom guramo javnu kuhinju u Sa.
Pa igrom slucaja dobijem i link za ovu stranicu www.dobro.ba ili informacije o stipendiranju djece u Bih
(
pogledaj attachment) ... Kontam se kod tebe na stranici mora biti nafake:-)

Eto toliko od mene za ovaj put. Sad me duznosti zovu. Pa ako ima onih koji bi zeljeli, poklon za bozic da mi kupe:-) nek te pare prebace nekom klincu za skolske knjige i olovke. Taman da ubijemo 3 muhe jednim udarcem: meni poklon, djeci skolski pribor, a doticnom nafaka:-)
Ne moze bolje!!!!

Pozdrav iz Osla
Amir


Za potrebe bloga sam 'ukrao' ovu sliku gore, a onima koje zanima ono sto Amir i njegova ekipa rade preporucujem da skoknu na link koji nam je Amir dao gdje mogu cuti i par muzickih numera.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home