SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, October 28, 2008

Back to YU - Trogir

Trogir, jedan od bisera na Jadranskoj obali. Stara jezgra smjestena na otocicu povezanom s jedne strane s kopnom, a s druge strane s otokom Ciovo. Grad uvijek put turista, cak i u post sezoni, u sto smo se mogli uvjeriti prilikom kratke posjete. Koliko je tu historije na malom prostoru tesko je rijecima opisati. Cak ni fotografije ne mogu uhvatiti svu ljepotu.

Trogir sam imao prilku upoznati jos jako davno i za mene nije predstavljao nepoznanicu ali su me ipak iznenadile promjene na bolje. Stara gradska jezgra je prepuna restorana, konoba, ducana suvenira, prodajnih galerija, malih skirvenih ugodnih kutaka gdje se covjek moze odmoriti nakon hodanja uskim kamenim ulicama toliko tipicnim za primorske gradove. Sjecam se Trogira u spicu sezone kada bi uske ulice bile prepune setaca. i pred kraj septembra se jos uvijek osjecala ta ljetnja atmosfera. Turista jos uvijek ima: pored onih kao sto smo bili i sami, primijetio sam i organizirane grupe koje su obilazile historijske objekte u pratnji vodica. Sudeci po vidjenom, Hrvatska bi mogla stici na zelene grane ako bude znala iskoristiti sve ljepote kojim raspolaze. Ako je organizirani kriminal ne sprijeci u tome.

Pisuci sve ove priloge primjecujem da se ovaj blog pomalo pretvara u neku vrstu razglednica sa ljetovanja sto mi nije bila namjera. Lijepo je vidjeti lijepe fotografije i podsjetiti se krajeva koje smo vecina poznavali, ali ima mnogo toga sto bi nas trebalo interesirati i o cemu bi trebalo pisati. Kako se kod drugih ocigledno nista ne desava za sada ostajem na ovom kursu. Dok ne ispucam sve slike koje sam na putu uslikao nemam namjeru stati. A mozda se u medjuvremenu netko probudi iz polusna i javi se necim interesantnijim.

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Co, zaista mi je zao sto se nisi javio, jer sam bas u to vrijeme bila u Trogiru. Mozda smo bili na udaljenosti od par metara, ne znajuci to.
Volim Trogir, jer je toliko prebogat starinama i prelijep je, bez obzira sto ima i podosta primitivizma. Upoznajuci ljepotu Firence, Siene,.. i Toskane, koje sam posjetila proljetos, Dubrovnik, Trogir,.. nasa Dalmacija mogu se sasvim ravnopravno mjeriti s njima.
A sto se tice organiziranog kriminala, vjerujem da ce mu se podrezati krila, jer konacno svi su se oko toga ujedinili, politika i struka; izbora nemamo, ili u Evropu ili ostati u izolaciji. Ne preostaje nista drugo do vjerovati, ili traziti promjene na izborima.
Natasa

Tuesday, 28 October, 2008  

Post a Comment

<< Home