SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, August 26, 2008

Vjencanje u Norkepingu

Uvijek kada pomislim da nam se nista interesantno ne dogadja neko me iznenadi emailom. Tako je i ovaj put. A vrijedni ‘reporter’ je opet Sejo iz Norveske, koji me svaki put prijatno iznenadi svojim javlajnjima.

Ovaj put je to jos jedno vjencaje, ovaj put u Svedskoj. Sejo je poslao svoj ‘kratki izvjestaj’ a ja evo moram da ubacujem svoj komentar da bih nekako uspio ukomponirati sve slike. Ova ovdje je jedna grupna, ispred opcine, na kojoj je ‘uhvacena’ cijela ‘ekipa’. Ostale su u albumu pa ih tamo mozete pogledati. Komentari ispod slika su Sejini a ja sam se potrudio da ih poredam onako kako se svecanost odvijala.

A evo napokon i Sejinog ‘izvjestaja’:

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home