SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, August 20, 2008

Sansa za inzinjera hemije

Na ovim stranicama sam znao objavljivati i poneko obavjestenje pa cak i informaciju o prodaju vikendice a danas evo i jednog interesantnog oglasa za posao. Nas banjalucanin Nenad Vidovic, kojeg smo nedavno spominjali vezano za gimnasticare Banjaluke i Bosne i Hercegovine, mi je nedavno poslao email i zamolio me da ga objavim (naravno, ako ja smatram da tako treba uraditi). Zamolio bih sve one koji ga procitaju da vijest prenesu dalje kako bi se rijec sto vise prosirila.U ova krizna vremena, kada mnogi imaju problema da nadju dobar posao, mozda ce se javiti netko iz nasih krajeva za koga bi navedeni posao mogao biti ineteresatan. Vjerujem da nas ima koji smo u navedenoj struci a tu prvenstveno mislim na one mladje koji zavrsavaju skole, fakultete, magistriraju i doktoriraju, cak i na najboljim univerzitetita u USA. Dakle, evo emaila koji sam primio:

Buduci da se moje vrijeme penzionisanja priblizava, ja (kao i moja kompanija), polako razmisljam o “naslijedniku” pa je u tom smislu raspisan konkurs za hemicara koji bi zauzeo moje mjesto i nastavio rad u Research and Development sektoru u “The Sansin Corporation” kompaniji (www.sansin.com). Konkurs je raspisivan vec dva puta ali izbor nije napravljen jer su se javljali pocetnici a oni iskusniji se nisu ni javljali - valjda nisu htjeli da se sele u manji grad kao sto je Strathroy (40 km zapadno od Kanadskog Londona, u Ontario provinciji). Sada je konkurs ponovo raspisan i ja se pitam da li mozda negdje u Kanadi ili USA postoji nas covjek – hemicar, inzenjer kome je posao veoma neophodan a koji dobro poznaje engleski i ima iskustva u proizvodnji boja i drugih premaza za drvo. Magistratura ili doktorat su pozeljni ali nisu uslov. Ja naravno imam saglasnost kompanije da ovo objavim a ako ima zainteresiranih neka mi se jave na nv@sansin.com i priloze rezime na engleskom jeziku. Za mene nacionalnost uopce nije bitna ali je bitno znanje i zelja za usavrsavanjem. Naravno, novozaposleni nebi odmah bio poslat u “vatru” nego bi samnom radio jos nekoliko mjeseci i postepeno preuzimao posao, s’tim sto ja od te osobe ocekujem da mene kasnije prevazidje u znanju i dadne doprinos daljnjem razvoju kompanije jer samo tada bih ovu moju akciju smatrao uspjesnom. Za izrazito dobre i samouvjerene candidate ogranicenje za Kanadu i/ili USA ne postoji, mogu se javljati kandidati iz ostalih zapadnih zemalja kao i oni iz bivsih Jugoslovenskih republika. Kao i svagdje drugdje, konacan izbor kandidata obavlja Human Resources odjeljenje.

Nenad Vidovic

0 Comments:

Post a Comment

<< Home